Gaat ie liggen om geaaid te worden, gaat 10 seconden goed en dan ineens MIAAAAUW KRSSSSSSSSS *kras*quote:
YESSSSSSSSSquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]ding ding ding, u wint een huis in Zwolle
![]()
Oeh, dan is die prijs misschien toch niet zo'n goed ideequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Als ik 3 weken in Overijssel ben proat ik plat
Eej kut! Nukke?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ken helemaal geen dialect eigenlijk, hoewel ik het meeste wel begrijp als het gesproken is. En gebruikelijke zinnen.
Truste Crazyquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Toedels.
Meese, de tijd van deze avond is aangebroken.
Mijn bedje hoor ik al roepen en klaasvaak staat al klaar met een emmer slaapzand.
Ik zal dus bij deze stoppen met ouwe hoeren en u allen een fijne nachtrust toe wensen.
En in tijden van duisternis dan denkt gij aan brabant, want daar brand nog licht
Tabee meese en tot morgen
en op zijn brabants:
HOUDOE
Maar okee, Durske was wel beter ja. Kon ff niet op t woord komenquote:
Jonguh, gij gaat Fles nie voor zunne bakkes meppe jonguhquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Moede gij unne klap op oewen bakkes?
ajjet moar loatquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Als ik 3 weken in Overijssel ben proat ik plat
Idem. Ooit gewerkt met een echte Nijmegenaar die nog mompelde ook. Op goed geluk ja en nee zeggen is erg risicovol, dat welquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ken helemaal geen dialect eigenlijk, hoewel ik het meeste wel begrijp als het gesproken is. En gebruikelijke zinnen.
Ach nou witte gai't fleskequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar okee, Durske was wel beter ja. Kon ff niet op t woord komen
Wat heb je besteld??quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
Kijk, daar gaat alweer een beetje ruimte uit de boekenkast... even een bestelling bij Bol.com geplaatst!
Ja, ik bedoelde ook deel 1 van je post eigenlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaat ie liggen om geaaid te worden, gaat 10 seconden goed en dan ineens MIAAAAUW KRSSSSSSSSS *kras*
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dan is die prijs misschien toch niet zo'n goed idee
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nukke in de kukke op ut oarecht van mart.
Bij Bol? Hoax!!!quote:
Komme dur allemoal vlekskes op ut oarechtquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nukke in de kukke op ut oarecht van mart.
Egwelquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jonguh, gij gaat Fles nie voor zunne bakkes meppe jonguh
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook deel 1 van je post eigenlijk
<insert reclame antikal>quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Komme dur allemoal vlekskes op ut oarecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |