Ja, alleen even koffie drinken.quote:
Pas ik er wel tussen man, pas ik er wel tussen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
'
gewoon volhouden, komt vanzelf goed als je er tussen past
Ja, en een bijstandsuitkering met kindjes is echt krap hoor... maar je kunt op zoveel manieren besparen en creatief mee omgaan...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op tv eerst: 'Oh oh oh we hebben geen geld om speelgoed en kleertjes te kopen voor onze kinderen' En tegelijkertijd maar paffen en op de achtergrond dikke flatscreen![]()
ik ga slapen, komt mijn plekje vrijquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:38 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Pas ik er wel tussen man, pas ik er wel tussen.
Je valt genoeg op met je ava.quote:
Ik vind van welquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:38 schreef Yevoul het volgende:
[..]
Die kat is dan wel blij!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
14 topics voor de kat z'n kut in zitten voeren
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:38 schreef Yevoul het volgende:
[..]
STERF radioquote:
ach jong ben blai dadde ginne kat hedquote:
Doei.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ga slapen, komt mijn plekje vrij
kun je daar staan
van wel enzo.quote:
Dat weet ik dan ook wel hequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jahaaa, maar dan heeft ZIJ haar dus nog niet eerder geziehien!
Wènou. Ge zeejt toch bekant vuuftien of wè?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrouwke nog wel? Ik dag eerder durske ofzouwe
Unne kat isquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ach jong ben blai dadde ginne kat hed
Hier heb je ze:quote:
Ja, maar daar ging het toch om, suffiequote:
Dat is nog vet jong hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wènou. Ge zeejt toch bekant vuuftien of wè?
In het AN kan ik het niet foutloos schrijven/typenquote:
Toedels.quote:
Oh jee. Gaat er iets niet helemaal goed misschien?quote:
Joa zeker, baina wel joaquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wènou. Ge zeejt toch bekant vuuftien of wè?
Op zijn limburgers: Slaop lekker en haije!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Toedels.
Meese, de tijd van deze avond is aangebroken.
Mijn bedje hoor ik al roepen en klaasvaak staat al klaar met een emmer slaapzand.
Ik zal dus bij deze stoppen met ouwe hoeren en u allen een fijne nachtrust toe wensen.
En in tijden van duisternis dan denkt gij aan brabant, want daar brand nog licht
Tabee meese en tot morgen
en op zijn brabants:
HOUDOE
Lekker slapenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Toedels.
Meese, de tijd van deze avond is aangebroken.
Mijn bedje hoor ik al roepen en klaasvaak staat al klaar met een emmer slaapzand.
Ik zal dus bij deze stoppen met ouwe hoeren en u allen een fijne nachtrust toe wensen.
En in tijden van duisternis dan denkt gij aan brabant, want daar brand nog licht
Tabee meese en tot morgen
en op zijn brabants:
HOUDOE
Unne kat is un vuul rotbist, die van minnen tante danquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Unne kat is
Maar da magnie en das teveel poen.
uien toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
SIEPELS enzoMeer dialect kan ik niet echt
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Unne kat is un vuul rotbist, die van minnen tante dan
Natuurlijk ben je welkomquote:
quote:
Zo geil as de siepels in augustus?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
SIEPELS enzoMeer dialect kan ik niet echt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |