It did happen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:52 schreef milka82 het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen!
Sv,holokiller nr 1....
Goffik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik doe geen vrolijke hoofden![]()
Maar thanks.
Thanksquote:
Slijmerd. Al kom ik in de verleiding om me goffik op te tutten.quote:
Mwehehe. I has the puppy eyezquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Slijmerd. Al kom ik in de verleiding om me goffik op te tutten.
Aa gevonden.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:17 schreef milka82 het volgende:
O kut,was ik degene die em sloot? Sorry! Maar eh,isse mooi Ijs!
och, gewoon lief kijken, dan wordt je vriend nooit boos, ook niet als je 410 lakjes hebtquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Haha en dan te bedenken dat B al begint te zeuren over mijn kleine collectie.......
Jouw stash is echt meesterlijk!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
och, gewoon lief kijken, dan wordt je vriend nooit boos, ook niet als je 410 lakjes hebt
Aaah leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:11 schreef Puckzzz het volgende:
Lin en Lief zijn net weg.
het was gezellie!!!
Die met zebra is leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:34 schreef Mss het volgende:
Lekker kitsch, wants!
http://www.coverbee.nl/webshop/macbook-hoezen/holland/
Ik twijfel alleen of ik met of zonder rits wil...
Haha, we hebben hard gereden, we stonden om half 12 hier in de straat!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:11 schreef Puckzzz het volgende:
Lin en Lief zijn net weg.
het was gezellie!!!
I wantz ook, maar ik heb geen laptopquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:34 schreef Mss het volgende:
Lekker kitsch, wants!
http://www.coverbee.nl/webshop/macbook-hoezen/holland/
Ik twijfel alleen of ik met of zonder rits wil...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, we hebben hard gereden, we stonden om half 12 hier in de straat!
Wij vonden het ook gezellig!vindt jullie lief! (ik ook, maar dat wist je al
)
ohjee, hoe komt t?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:54 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning meiden !
Nagels al een week naakt
sup meis?quote:
vannacht niet slapen van de pijn dus maar 3 uurtjes getukt en vanochtend dus weer kotsen door kutlichaamquote:
1 dagje oké? omdat jij het bentquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vannacht niet slapen van de pijn dus maar 3 uurtjes getukt en vanochtend dus weer kotsen door kutlichaam![]()
![]()
wil hier ieeeeeemand van lichaam wisselen?
Ik las ik wil niet zwanger worden....quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Faalapotheek. Ze hebben me verhuisd zonder het mij te vertellen. Ik wil niet bij mijn zwager wonen.
hee, hoe is 't?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik las ik wil niet zwanger worden....![]()
oh, dat gaat rap!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Goed! Ik eet alweer en vanmorgen zelf gedouched
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Goed! Ik eet alweer en vanmorgen zelf gedouched
OMG Opera waarquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zaterdagavond kaartjes voor de opera Nabucco... ik zou met mijn moeder gaan, maar mijn moeder kan eigenlijk niet. Houdt er hier iemand van opera en zin om mee te gaan?
Het is echt heel tof, internationaal operagezelschap met boventitels zodat je ook nog weet waar het over gaat
Kijk, alleen daar zou je het al voor doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
en daarna extragratis feestavond in ons buurthuis
ik 189 euro bespaard!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 70.20 bespaard bij sephora
Dat weet ik eigenlijk niet zo goed... Ik hou zeker wel van theater, maar ik ben nog nooit bij een opera geweestquote:
we houden een sponsorweekend voor de aanbouw en we hebben bieromzet nodigquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kijk, alleen daar zou je het al voor doen
Show de buit, show de buit!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik 189 euro bespaard!
En mijn nintendo 3ds heb ik
Whehehe, nou, met bier verkopen gaat dat wel lukken gok ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we houden een sponsorweekend voor de aanbouw en we hebben bieromzet nodig
ohja... alleen het is zo takkeveul werk!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whehehe, nou, met bier verkopen gaat dat wel lukken gok ik
oh een medestander!quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh een medestander!
en als ik jou en space nou samen stuur?
ik heb namelijk eigenlijk ook geen tijd
Jij was eerst dus jij mag sowiesoquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of SQ en debs, of lindy
wat SQ wantz
quote:
nou het zijn SQ's kaartjes dus SQ mag kiezen hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij was eerst dus jij mag sowieso.
faalhaas empressquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn blush is overbelicht maargoed, en er zit er 1tje dubbel tussen want die ander is voor dico
morgen hopen dat de rest er is
begint om 20:00quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie spät en hoe lang duurt het ongeveer?
Is het dichtbij station trouwens
ik ga morgenochtend voor deel 2, als ze dan nog niet alles hebben wat ik wil ga ik jou smsen of het daar is hoorquote:
bwhahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga morgenochtend voor deel 2, als ze dan nog niet alles hebben wat ik wil ga ik jou smsen of het daar is hoor![]()
![]()
Had al gekekenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
en nog een tip: lees je van te voren even in. Opera's zijn vaak moeilijk te volgen als je het verhaal niet kent. Wikipedia biedt uitkomst
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef Diconnected het volgende:
Sjaan heeft 2x dezelfde oogschaduw gekocht.![]()
Dat is goed!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil wel als debs mij ff op station ophaalt en daar weer terugbrengt
ach ze denken hier toch dat het de oogschaduw is die ik 2 keer gekocht heb omdat die ene voor jou isquote:
Dan kun jij mij ervoor behoeden dat ik errors maakquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben al naar een opera geweest heurrr
In duitsland
2 achter elkaar
wut errors?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan kun jij mij ervoor behoeden dat ik errors maak!
Ja, dat ik iets doms zeg of doe ofzoquote:
Nee ik danquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat ik iets doms zeg of doe ofzo. Soms ben ik een beetje raar
.
Wait wut Lego Star Wars? Is die al uit? Ik heb 'm gepre-ordered!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
dames ik ben er weer vandoor, mijn 3ds en lego star wars zijn ze verleidelijk
lego star wars deel 3 is nu uit ja, voor de 3ds danquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wait wut Lego Star Wars? Is die al uit? Ik heb 'm gepre-ordered!
Ook niet, dat was de reden dat ik langs de apotheek moest.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik las ik wil niet zwanger worden....![]()
quote:
Ik heb het mailtje van de Wehkamp dat 'ie geleverd wordt binnen nu en 3 dagenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:58 schreef Sharana_LV het volgende:
en hij mag pas eignelijk morgen verkocht worden maar heb em al
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
wel je galajurk aan doen he?
ik wil dat lego pirates uit komtquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb het mailtje van de Wehkamp dat 'ie geleverd wordt binnen nu en 3 dagen![]()
serieus?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
ja, je moet wel in gala. Anders val je echt uit de toon
Mag het ook netjes maar wel tot boven de kniequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
ja, je moet wel in gala. Anders val je echt uit de toon
Ja zeg dat tegen Debsquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het heel jammer SQ maar ik heb nu al een probleem met mn zorg betalen dus ik ben party pooping
Haha ik heb je net al ff gePMd om hier geen oeverloos opera topic van te makenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja zeg dat tegen Debs
Maar dan ga ik wel met Debs, tenzij Debs met de boyfriend wil?
Nice!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:46 schreef Debsterr het volgende:
Zo, Marktplaats advertentie voor m'n MO lakjes (2 glitters) en binnen 5 minuten verkocht!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:14 schreef PriemGirl het volgende:
Oooo opera ! Ow wacht.. Ik reageer te laat
En: Hoi
Hoiquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:14 schreef PriemGirl het volgende:
Oooo opera ! Ow wacht.. Ik reageer te laat
En: Hoi
Mooi zoquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:57 schreef Lindytje het volgende:
Zo, ik duik mijn mandje al in!
Tot morgen weer ladies
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders smeert handen in met factor 50
zonne allergie
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:44 schreef Lindytje het volgende:
Hahaha, op school, oude mensen (70+) bij de koffieautomaat:
- Wat wil jij?
Cappucino
- Even kijken, ja hoor, ja, die hebben ze. Dan heb ik op dit kaartje geld staan... die doe ik er in..
En dan: cappucino.
Oh.... nou doet ie niks... Oh, nou, dan druk ik maar op de groene knop...
- Hij doet het!
Ja, nou, hier, koffie! Nou.... dat is toch onvoorstelbaar he, dat dat zomaar allemaal kan tegenwoordig!!![]()
Ik quote mezelf eventjes...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:05 schreef PriemGirl het volgende:
Sharaantje: Had jij angry birds seasons voor pc al? En zo ja; waar heb je hem kunnen vindenIk heb de gewone wel; maar de seasons vind ik niet
sorry had nog niet terug gelezenquote:
ZOOI?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb geen apple zooi
Oeh graagEnkel de 'seasons' dus
![]()
Haha.. Erm.. Ik bedoel... Maar.. Eum.... Love you?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZOOI?
zeg ga zo door als je wilt dat ik nog voor je zoek![]()
![]()
puckzie tochquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:59 schreef Puckzzz het volgende:
Hi Ladies
Ik verwaarloos jullie veel teveel
Heb het gewoon erg druk nu ik de storingsdienst erbij heb gekregen. En ik zit ineens middenin kantoor ipv mijn vorige 'lekker in een hoekje waar niemand direct op je beeldscherm kan kijken' plekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 voor 10quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:25 schreef Mss het volgende:
wat een mooie faal! Wat voor actie is er bij de sephora dat je zoveel korting krijgt?
ik word er ook niet geil van hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:26 schreef Puckzzz het volgende:
Daar wordt ik nou echt niet geil van he?
Ligt dat aan mij?
Oeh en ik wacht op de sjwarma bezorgboer met onze kapsalon sjwarma met knoflooksaus![]()
Oh haiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:26 schreef Puckzzz het volgende:
Daar wordt ik nou echt niet geil van he?
Ligt dat aan mij?
Oeh en ik wacht op de sjwarma bezorgboer met onze kapsalon sjwarma met knoflooksaus![]()
Ben aan het vijlen, was wel weer eens nodig.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:11 schreef Diconnected het volgende:
I has killed zeh topic
Ik heb gister een digitale camera gehad van m'n opa en omahijs een paar jaartjes oud maar toch.
Heb nu een to go camera, jeeej!
De ipad 2 ???quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
Bleiblei heeft 'm voor oma gekocht, maar hopelijk vindt ze het niks
Oooo.. Waarom de 1 gekocht?quote:
Ik ook niet maar misschien zijn er liefhebbersquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
Linda... Alleen al door die naam zou ik m niet hoeven![]()
Hmmm maar het gebruik is praktisch hetzelfdequote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
Hij denkt dat het wel makkelijk is voor een oud besje, maar ik wil er hoe dan ook eentje!
als wat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmmm maar het gebruik is praktisch hetzelfde
Dan de ipad 1; maar je antwoordde netquote:
NOU IK WEL HOOR!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik word er ook niet geil van hoor
maar ik hou d'r wel van
waarom de ipad 2 voor een omatje kopen als ze de nieuwe functies toch niet gebruikt en je alleen maar meer geld kwijt bent?quote:
Er stond vanmiddag een rij van 10 meter voor de Apple winkel, en de winkel zelf stond afgeladen volquote:
Ik kon nergens uithalen dat ze dat níet zou gebruiken en het was maar een vraag. Was gewoon benieuwd; maar het is me nu wel duidelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom de ipad 2 voor een omatje kopen als ze de nieuwe functies toch niet gebruikt en je alleen maar meer geld kwijt bent?
iPad 2quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Er stond vanmiddag een rij van 10 meter voor de Apple winkel, en de winkel zelf stond afgeladen vol
Pehehe ben benieuwd of mijn collega hem al heeft gehaaldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Er stond vanmiddag een rij van 10 meter voor de Apple winkel, en de winkel zelf stond afgeladen vol
Mja oudjes doen meestal alleen basic dingen, die gaan die andere opties niet gebruikenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kon nergens uithalen dat ze dat níet zou gebruiken en het was maar een vraag. Was gewoon benieuwd; maar het is me nu wel duidelijk.
dan moet je nog steeds van de bank af!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ipad 2.. Ik heb gewoon een iMac pontificaal in de woonkamer, dat werkt ook
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En vriendje was het vergeten. Ik zapte niet snel genoeg weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk dat op je laptop of computer dan!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
I knowwwww... Ik wil mijn Top Gear terug
en ik ben misselijk van de pindakaas m&msquote:
ah check, ik moet de laatste 2 eps nog kijken! nu is er alleen maar weer best of topgear episodes, ik kijk alle afleveringen dus die herhalingen van alles wat is geweest hoef ik de komende 3 weken niet te zienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
Heb enkel een netbook. En stiekem heb ik alle afleveringen van TG al gezienMaar blijft leuker dan voetbal
Vreetzakjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en ik ben misselijk van de pindakaas m&ms
[..]
ah check, ik moet de laatste 2 eps nog kijken! nu is er alleen maar weer best of topgear episodes, ik kijk alle afleveringen dus die herhalingen van alles wat is geweest hoef ik de komende 3 weken niet te zien
Watisserquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:31 schreef princess-a het volgende:
Ik ga even wat van me afschreeuwen maar ik ben echt zooooo kwaad![]()
*schopt tegen alles aan
*gooit met glazen naar de muur
Aaaaaaahhhhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:41 schreef princess-a het volgende:
Ik heb migraine aanval gehad, dus mn gezicht hangt, kom niet uit mn woorden, praat met dubbele tong en heb verschrikkelijk pijnAh meis das echt kut zulke migraine, heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb iets van medicatie ingenomen?
En jeetje zeg das echt niet tof van je broer
it's the map in my mind that sends me on my way.
Ik heb migraine aanval gehad, dus mn gezicht hangt, kom niet uit mn woorden, praat met dubbele tong en heb verschrikkelijk pijnoi, dat klinkt als een heftige aanval...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterkte meis
Dat durfde ik niet want ik heb nieuwe meds en 1 van de dames hier heeft dezelfde en die voelde zich 'dronken' zeg maar, en zo liep en praatte ik ook al. Zo vreemd hoe 'iets' in je hoofd dat kan doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah meis das echt kut zulke migraine, heb ik ookheb iets van medicatie ingenomen?
En jeetje zeg das echt niet tof van je broer
volgens mij wel, ik zou het wel in een stevige bubbelenvelop laten doen, anders is de envelop zo gescheurdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
Zeggg, weten jullie toevallig of dit:
[ afbeelding ]
in een grote enveloppe past? Klinkt zo lekker cheap, maar voor 3 kleine dingetjes 6,75 verzendkosten betalen die probably gewoon in een grote enveloppe passen vind ik too much.
Bubsel verpakt dat toch altijd in bubbeltjes?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij wel, ik zou het wel in een stevige bubbelenvelop laten doen, anders is de envelop zo gescheurd
Is dat een teken dat het goed gaat ja?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:10 schreef Ainnir het volgende:
@princess-a: stukken beter! Ik lak weer elke dag mijn nagels
@wolvendagen: dat moet wel passen, zo groot zijn die stampertjes niet
Oh absoluut. Heb heel Januari en half Februari geen nagels gehad, helemaal afgebeten van de stressquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is dat een teken dat het goed gaat ja?mijn nagels zijn gaar hihi
Oh bohquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:24 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Oh absoluut. Heb heel Januari en half Februari geen nagels gehad, helemaal afgebeten van de stress
Ik heb migraine aanval gehad, dus mn gezicht hangt, kom niet uit mn woorden, praat met dubbele tong en heb verschrikkelijk pijnOh mén!! Dat is zo ontzettend fout!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Haha, nou, slaap lekker dan!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:15 schreef Puckzzz het volgende:
Nah ik ben nu wel naar bedje toe.
Heel de week niet met een stok naar bed te krijgen en op vrijdag zo moe dat ik vroeg naar bed ga
cheers!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
zevende geworden bij de pubquizallez, het is voor het goede doel!
*pakt nog een pilske voor het goede doel
Ja hoor geen probleem als het niet gaat geeft ie geen envelop aan. Nu ga ik weer proberen te slapenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bubsel verpakt dat toch altijd in bubbeltjes?Maar omdat bubsel afwezig is kan ik het bubsel zelf niet vragen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben ik verdomme wakker voor het fucking Prijzencircus, ik lijk wel gek...
Het plan was om rond een uur of 10 te gaan, maar ik zag gisteren dat die kut-v&d al om 8 uur open gaat.. Dus toen dacht ik 9 uur.. En nu zit ik me op te vreten omdat ik bang ben dat dat spel al weg is...
Dus nu even snel wat caffeine, nicotine en voedingsstoffen naar binnen en dan spring ik ongedouched en wel op m'n fiets...
En dat alles enkel en alleen voor Just Dance 2 voor de wii. Af en toe word ik moe van mezelf
(zal je zien dat hij alsnog al weg is) (of dat ze er nog 50 hebben liggen
)
En Sephora hebben ze dus niet eens bij onze mini-v&d... Dat zou ik ook willen.. Maar om dan ook nog naar Den Haag te fietsen gaat weer een beetje verquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:08 schreef altootje86 het volgende:
ghehe hier iets soortgelijks... ga nog even voordat ik vandaag doorreis (trein gaat over utrecht) even verder inslaan bij sephora.
1. ik ben er al geweest
2. echt nodig heb ik het niet
maar 3: het is zo voordelig! en stel dat alles wat ik nog wil idd helemaal verdwenen is...?
nah het is meer dat ik tķch 'in' utrecht ben, hier in a'foort zit ook geen sephora. hihi best kans idd dat er meer of weer andere dingen meegaan dan gepland, maar ach. cheap hč?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En Sephora hebben ze dus niet eens bij onze mini-v&d... Dat zou ik ook willen.. Maar om dan ook nog naar Den Haag te fietsen gaat weer een beetje ver.
En jij gaat straks waarschijnlijk iets meenemen, ook al zie je eigenlijk niks leuks, maar anders is het zonde dat je voor niks zo vroeg bent opgestaan
Ik zit hier bepakt en bezakt te wachten tot ik opgehaald wordtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:37 schreef Puckzzz het volgende:
Al zou ik proberen mezelf toonbaar te maken op zaterdag ochtend op dit tijdstip, dan zou het me nog niet lukken
Ik blijf dus lekker binnenshuis tot ik weer een beetje in de plooi ben getrokken
Shopze vandaag Ladies!
Ben lekker Gooise Vrouwen aan het branden, dadelijk lekker op de bank
Of aan tafel ondertussen mijn nagels doen. Ik loop al een week met stompjes, heb vanavond een Dance Classics party en eigenlijk wil ik er gewoon weer tips op gaan doen.... *twijfelt*
Maar je hebt 'm!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben ook niet toonbaar hoor, zie er echt niet uit. waarschijnlijk stink ik ook nog.
Maar ik heb hem! Was hartstikke rustig
Ben nu aan het wachten tot de kruidvat open gaat, als ik hier toch ben
Gaat wel hoor je voelt het wel natuurlijk, maar ben nu al een dag zonder pijnmedsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar je hebt 'm!!
Fijn Bubsie!Hoe gaat het? Veel pijn nog of gaat het wel?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:12 schreef Puckzzz het volgende:
Beer heeft Daantjes schaap vermoord![]()
[ afbeelding ]
*zucht* opruimen gaat....
Bubs, vannacht lekker in je eigen bed, dat zal vast beter slapen
Just dancequote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben ik verdomme wakker voor het fucking Prijzencircus, ik lijk wel gek...
Het plan was om rond een uur of 10 te gaan, maar ik zag gisteren dat die kut-v&d al om 8 uur open gaat.. Dus toen dacht ik 9 uur.. En nu zit ik me op te vreten omdat ik bang ben dat dat spel al weg is...
Dus nu even snel wat caffeine, nicotine en voedingsstoffen naar binnen en dan spring ik ongedouched en wel op m'n fiets...
En dat alles enkel en alleen voor Just Dance 2 voor de wii. Af en toe word ik moe van mezelf
(zal je zien dat hij alsnog al weg is) (of dat ze er nog 50 hebben liggen
)
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:48 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Door Frank ten Berge
Met p2 spacy op mn nagels![]()
mijn nagels ook, trouwensquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
5 uur lang auto's gewassen, mijn rug huilt
Sexy!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:48 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Door Frank ten Berge
Black Pearlquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
Waaaaw Loqi !!! Lekker ding![]()
![]()
Shopperts vandaagFaalhaasjes
Debs, welke heb je gekocht??
Ik ben net terug van tennissen. Is toernooitje deze week en heb net de halve finale gewonnen. Morgen finale !
Mooi zo je haarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ook een beetje gefaald
[ afbeelding ]
En dit is wat die speldjes doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt briljant die speldjesJe draait je haar wat in een losse wokkel, links en rechts wat van die speldjes erin draaien en hupsakee!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:48 schreef Loqi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Door Frank ten Berge
Sjezusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:54 schreef Lindytje het volgende:
Loqi: Tof!!
SQ:Kusje voor je rug!
Puckzz: Staat mooi zo!!
Priemke: goed gedaan
En ik heb iets briljants meegenomen bij de euroshop
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:36 schreef Puckzzz het volgende:
Gave foto Loqi!
Alhoewel ik 'm qua style ietwat bescheiden vind in de make-up. Dat had van mij wel wat heftiger gemogen
Jawel, die gaat gejat worden! Ik had ook zo 1 met mn ex in huis, en elke keer dat vrienden langs waren geweest was ie pleite. Maar dan zagen wij hem weer bij hun op tafel liggen en jatten we hem terug. Zo gaat datquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Sjezusdie rijk je niet ff kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |