It did happen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:52 schreef milka82 het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen!
Sv,holokiller nr 1....
Goffik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik doe geen vrolijke hoofden![]()
Maar thanks.
Thanksquote:
Slijmerd. Al kom ik in de verleiding om me goffik op te tutten.quote:
Mwehehe. I has the puppy eyezquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Slijmerd. Al kom ik in de verleiding om me goffik op te tutten.
Aa gevonden.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:17 schreef milka82 het volgende:
O kut,was ik degene die em sloot? Sorry! Maar eh,isse mooi Ijs!
och, gewoon lief kijken, dan wordt je vriend nooit boos, ook niet als je 410 lakjes hebtquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:26 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Haha en dan te bedenken dat B al begint te zeuren over mijn kleine collectie.......
Jouw stash is echt meesterlijk!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
och, gewoon lief kijken, dan wordt je vriend nooit boos, ook niet als je 410 lakjes hebt
Aaah leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:11 schreef Puckzzz het volgende:
Lin en Lief zijn net weg.
het was gezellie!!!
Die met zebra is leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:34 schreef Mss het volgende:
Lekker kitsch, wants!
http://www.coverbee.nl/webshop/macbook-hoezen/holland/
Ik twijfel alleen of ik met of zonder rits wil...
Haha, we hebben hard gereden, we stonden om half 12 hier in de straat!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:11 schreef Puckzzz het volgende:
Lin en Lief zijn net weg.
het was gezellie!!!
I wantz ook, maar ik heb geen laptopquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:34 schreef Mss het volgende:
Lekker kitsch, wants!
http://www.coverbee.nl/webshop/macbook-hoezen/holland/
Ik twijfel alleen of ik met of zonder rits wil...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, we hebben hard gereden, we stonden om half 12 hier in de straat!
Wij vonden het ook gezellig!vindt jullie lief! (ik ook, maar dat wist je al
)
ohjee, hoe komt t?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:54 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning meiden !
Nagels al een week naakt
sup meis?quote:
vannacht niet slapen van de pijn dus maar 3 uurtjes getukt en vanochtend dus weer kotsen door kutlichaamquote:
1 dagje oké? omdat jij het bentquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vannacht niet slapen van de pijn dus maar 3 uurtjes getukt en vanochtend dus weer kotsen door kutlichaam![]()
![]()
wil hier ieeeeeemand van lichaam wisselen?
Ik las ik wil niet zwanger worden....quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Faalapotheek. Ze hebben me verhuisd zonder het mij te vertellen. Ik wil niet bij mijn zwager wonen.
hee, hoe is 't?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik las ik wil niet zwanger worden....![]()
oh, dat gaat rap!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Goed! Ik eet alweer en vanmorgen zelf gedouched
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Goed! Ik eet alweer en vanmorgen zelf gedouched
OMG Opera waarquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zaterdagavond kaartjes voor de opera Nabucco... ik zou met mijn moeder gaan, maar mijn moeder kan eigenlijk niet. Houdt er hier iemand van opera en zin om mee te gaan?
Het is echt heel tof, internationaal operagezelschap met boventitels zodat je ook nog weet waar het over gaat
Kijk, alleen daar zou je het al voor doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
en daarna extragratis feestavond in ons buurthuis
ik 189 euro bespaard!quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb 70.20 bespaard bij sephora
Dat weet ik eigenlijk niet zo goed... Ik hou zeker wel van theater, maar ik ben nog nooit bij een opera geweestquote:
we houden een sponsorweekend voor de aanbouw en we hebben bieromzet nodigquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kijk, alleen daar zou je het al voor doen
Show de buit, show de buit!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik 189 euro bespaard!
En mijn nintendo 3ds heb ik
Whehehe, nou, met bier verkopen gaat dat wel lukken gok ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we houden een sponsorweekend voor de aanbouw en we hebben bieromzet nodig
ohja... alleen het is zo takkeveul werk!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whehehe, nou, met bier verkopen gaat dat wel lukken gok ik
oh een medestander!quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh een medestander!
en als ik jou en space nou samen stuur?
ik heb namelijk eigenlijk ook geen tijd
Jij was eerst dus jij mag sowiesoquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of SQ en debs, of lindy
wat SQ wantz
quote:
nou het zijn SQ's kaartjes dus SQ mag kiezen hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij was eerst dus jij mag sowieso.
faalhaas empressquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn blush is overbelicht maargoed, en er zit er 1tje dubbel tussen want die ander is voor dico
morgen hopen dat de rest er is
begint om 20:00quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie spät en hoe lang duurt het ongeveer?
Is het dichtbij station trouwens
ik ga morgenochtend voor deel 2, als ze dan nog niet alles hebben wat ik wil ga ik jou smsen of het daar is hoorquote:
bwhahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga morgenochtend voor deel 2, als ze dan nog niet alles hebben wat ik wil ga ik jou smsen of het daar is hoor![]()
![]()
Had al gekekenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
en nog een tip: lees je van te voren even in. Opera's zijn vaak moeilijk te volgen als je het verhaal niet kent. Wikipedia biedt uitkomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |