Oh My God Zaliger?quote:
Mooi verhaal.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:58 schreef Isdatzo het volgende:
Yo, viel Spaß. En niet naar de fiets vragen hè!
Ik zou eens beginnen met te bedenken of het nou wel zo handig vaart op een veldjequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
Morgenavond ben ik van plan om kanoers in de scherming/donker op de foto te zetten terwijl ze met ballen enzo gooien.
Zijn er nog dingen waarover ik moet nadenken voordat ik zoiets ga beginnen? Het veldje waar we op varen is verlicht met 2 bouwlampen zoals je ze op de bouwplaats ziet.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zou eens beginnen met te bedenken of het nou wel zo handig vaart op een veldje.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zou eens beginnen met te bedenken of het nou wel zo handig vaart op een veldje.
Is dat zo?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
Ik waarschuw je alvast, de keer dat wij probeerden te voetballen in het kanaal bleek geen doorslaand succes.
Mijn duitse collega's snappen de grap inmiddelsquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat snappen ze daar ook niet. Je opa's fiets terugvragen hè. En die Duitser ons maar maf aankijken![]()
.
Doe je goed!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn duitse collega's snappen de grap inmiddels
Ik heb zo'n vermoeden...quote:geen idee of ze hem leuk vinden![]()
Zoooo je bent op dreef!quote:
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn duitse collega's snappen de grap inmiddelsgeen idee of ze hem leuk vinden
![]()
Ik draai net warmquote:
Duitsers en fietsen. Wat snap je nietquote:[..]
Ik snap hem niet.
Ik kan Mexicaantje wel begrijpen hoor..quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik draai net warm.
[..]
Duitsers en fietsen. Wat snap je niet![]()
.
Linda maakt 'Duitsers en fiets'-grapjequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik wist dat hele fietsengedoe niet manmaar google ftw
Of:quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik kan Mexicaantje wel begrijpen hoor..
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=![]()
![]()
![]()
Wel fijn dat Google de generatiekloof dichtquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik wist dat hele fietsengedoe niet manmaar google ftw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |