Als ik moet kiezen tussen 'n BB of een Iphone kan ik dus het beste voor de Iphone gaan en even wachten tot september tot de Iphone 5 er is?quote:Op zondag 15 mei 2011 04:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zou overigens gewoon voor een Samsung Galaxy II gaan. Met een jaarcontract zodat je daarna over kunt stappen op de Iphone 5. Ik heb nu zelf een 9700. Naast ping, vind ik het toestel gewoon matig. Een iphone biedt veel meer voor zijn geld. Op de Iphone kan ik rustig 5 uur lang van alles doen zonder te vervelen. De bb heb ik over het algemeen aanstaan voor push mail, en pingen. Omdat dat beter werkt met een fysieke toetsenbord in verhouding met het voeren van gesprekken door middel van een touch-screen zoals op de Iphone.
ik doe veel zakelijk via email.quote:Op zondag 15 mei 2011 04:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zou overigens gewoon voor een Samsung Galaxy II gaan. Met een jaarcontract zodat je daarna over kunt stappen op de Iphone 5. Ik heb nu zelf een 9700. Naast ping, vind ik het toestel gewoon matig. Een iphone biedt veel meer voor zijn geld. Op de Iphone kan ik rustig 5 uur lang van alles doen zonder te vervelen. De bb heb ik over het algemeen aanstaan voor push mail, en pingen. Omdat dat beter werkt met een fysieke toetsenbord in verhouding met het voeren van gesprekken door middel van een touch-screen zoals op de Iphone.
Waarom twijfel je dan. Aangezien een BB inderdaad superieur is ten opzichten van de iPhone, om e-mails te versturen.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:55 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik doe veel zakelijk via email.
ik heb de 9700 gehad en vond ik erg fijn om lange emails mee te typen
heb nu de iphone en vind het maar kut
verder heb ik geen jaar contract, ik koop toestellen gewoon zo als los toestel in de winkel
zoals jij al zegt, fysiek toetsenbord werkt beter voor email
en dat is nou net wat ik het meeste doe op mn mobiel
oh omdat de 9650 breder is en de 9900 binnen nu een 2 maanden komt ofzo?quote:
Ik had het eigenlijk over het gegeven dat je wellicht voor de iPhone wilt gaan? Of had je die al.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:56 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
oh omdat de 9650 breder is en de 9900 binnen nu een 2 maanden komt ofzo?
dus misschien zonde van mn geld om nou een 9780 te kopen
storm 9500 had ik, toen een bold gekocht omdat ik frontjes/hoesjes verkoop voor die telefoon.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over het gegeven dat je wellicht voor de iPhone wilt gaan? Of had je die al.
Neem dan een jaar contract en ga voor dit toestel en abonnement. Of je wacht tot de nieuwe Blackberry's uitkomen maar dan betaal je wel veel meer.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:57 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
storm 9500 had ik, toen een bold gekocht omdat ik frontjes/hoesjes verkoop voor die telefoon.
toen een iphone gekocht om te kijken of het fijn is of niet..
nu wil ik terug naar BB omdat ik iphone niet fijn vind voor wat ik er mee doe
ik kan geen nederlands contract nemenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Neem dan een jaar contract en ga voor dit toestel en abonnement.
http://www.belnu.nl/pvt14(...)zZ6agCFccm3godEVOBJw
De nieuwe blackberry's zullen rond de 600 euro kosten (denk ik) los? Deze vindt je al voor 200-250 euro op internet. Het is maar wat je budget is en wat je ermee wilt doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:01 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik kan geen nederlands contract nemen
maar ik dacht eerst aan 9780 ja.. maar omdat de 9900 toch echt wel een grote stap in de toekomst is op BB gebied.
de 9780 kan ik ook wel bij telenor.se of tre.se maar ik koop liever een los toestel.
heb wel een vodafone prepaid kaartje liggen
ik weet het.. ik heb 500 betaald voor mijn bold 9700 een paar maanden geleden.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De nieuwe blackberry's zullen rond de 600 euro kosten (denk ik) los? Deze vindt je al voor 200-250 euro op internet.
Ik weet natuurlijk niet wat je voorkeuren zijn, maar als het alleen om e-mailen en bellen gaat, zijn beiden even goed. De nieuwe zal alleen iets sneller zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:03 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik weet het.. ik heb 500 betaald voor mijn bold 9700 een paar maanden geleden.
600 vind ik acceptabel voor een nieuwe mobiel
maar 300 voor een mobiel die inmiddels oud is, omdat de nieuwe binnenkort komt vind ik teveel
klopt.. maar om dan een oudere mobiel te nemenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat je voorkeuren zijn, maar als het alleen om e-mailen en bellen gaat, zijn beiden even goed. De nieuwe zal alleen iets sneller zijn.
Daar vergis jij je in hoor, blackberry blijkt tegenwoordig een enorme hype te zijn onder de 10-18 jarigenquote:Op zondag 15 mei 2011 12:10 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
klopt.. maar om dan een oudere mobiel te nemen
en ik twijfel of de 9900 naar zweden komt, bb is niet zo populair hierzo, bijna iedereen heeft iphone/android
Mwoah... alleen iets sneller? (1.2 ghz snapdragon processor toch?)quote:Op zondag 15 mei 2011 12:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De nieuwe zal alleen iets sneller zijn.
in nederland ja..quote:Op zondag 15 mei 2011 12:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Daar vergis jij je in hoor, blackberry blijkt tegenwoordig een enorme hype te zijn onder de 10-18 jarigen. Tegenwoordig zie je iedereen achter hun scherm gedoken, vanwege ping.
dat idee heb ik dus idd ookquote:Op zondag 15 mei 2011 12:15 schreef PPL het volgende:
[..]
Mwoah... alleen iets sneller? (1.2 ghz snapdragon processor toch?)
Maar vergeet vooral niet het 'touch' gebeuren, OS7 en 768meg intern ram.
Ik zou persoonlijk toch echt op de 9900 wachten en nu niet een 9780 aanschaffen.
Het zal mij persoonlijk aan mijn kont oxideren wat wel of niet een hype is.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Daar vergis jij je in hoor, blackberry blijkt tegenwoordig een enorme hype te zijn onder de 10-18 jarigen. Tegenwoordig zie je iedereen achter hun scherm gedoken, vanwege ping.
Het gaat er niet om wat jij ervan vindt, aangezien het irrelevant is. Echter reageer ik op de suggestie dat de blackberry geen populaire telefoon zou zijn. Waar over het algemeen de resultaten aantonen dat dit merk steeds populairder begint te worden in Europa en dan niet alleen in Nederland.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:17 schreef PPL het volgende:
[..]
Het zal mij persoonlijk aan mijn kont oxideren wat wel of niet een hype is.
Het moet functioneel zijn en mijn wensen vervullen.
Persoonlijk heb ik dat BlackBerry Messenger er trouwens al vanaf gesloopt.
ligt er aan of hij nieuw en ongebruikt is, of gebruiktquote:
niet populair in zweden zei ikquote:Op zondag 15 mei 2011 12:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij ervan vindt, aangezien het irrelevant is. Echter reageer ik op de suggestie dat de blackberry geen populaire telefoon zou zijn. Waar over het algemeen de resultaten aantonen dat dit merk steeds populairder begint te worden in Europa en dan niet alleen in Nederland.
Ik heb hem 6 maanden gebruikt.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:26 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ligt er aan of hij nieuw en ongebruikt is, of gebruikt
hm nee, als ik een 9700 wil moet hij iig een ongebruikte pin hebbenquote:
het zou juni zijn.. maar toen @ tweakers was hij iets uitgesteltquote:
Versleten.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:26 schreef summer2bird het volgende:
Kan iemand mij helpen met dit probleem?
Ik heb een BB curve 8520, en de trackpad blijft maar vastzitten, als ergens heen ga met de cursor gaar het pijltje helemaal naar beneden en krijg ik het ook haast niet omhoog, hoeveel ik ook wrijf.
Iemand?
Dan wacht ik nog wel even. LIever ¤ 600 voor een nieuw toestel dan ¤ 300,00 voor een toestel dat al gedateerd is en over 'n jaartje helemaal prut is.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:25 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
het zou juni zijn.. maar toen @ tweakers was hij iets uitgestelt
juli/aug wss
De toestellen worden in de komende zomer uitgebracht.
het nieuws over de vertraging is nu opeens foetsie
dat idee had ik dus ookquote:Op zondag 15 mei 2011 13:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog wel even. LIever ¤ 600 voor een nieuw toestel dan ¤ 300,00 voor een toestel dat al gedateerd is en over 'n jaartje helemaal prut is.
BlackBerry Torch.quote:
Ik gebruik nu een half jaar de Bold 9700. Mijn moeder heeft sinds vrijdag de Bold 9780.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:54 schreef Probability het volgende:
- Hoe bevalt de BlackBerry Bold 9780 ? Is er een verschil met de BB Bold?
Dan zou ik eens kijken naar de BlackBerry Curve 8520. Echter is dat wel een beetje de "budget-BlackBerry". Voelt goedkoop aan (plastic), heeft geen flits, heeft geen 3G, etc.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:54 schreef Probability het volgende:
- Is er ook een vrij simpele (goedkope) BB waar je een klein abonnement bij kan nemen (max 15 euro)? Die wel whap/internet/etc heeft/kan?
Ik wil eigenlijk een iPhone4/5 maar dat ligt buiten mijn budget (met een abonnement voor 1 jaar) ik heb nu een kapotte Samsung Galaxy Spica (budget versie van de Galaxy S..)quote:Op maandag 16 mei 2011 10:06 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
BlackBerry Torch.
[..]
Ik gebruik nu een half jaar de Bold 9700. Mijn moeder heeft sinds vrijdag de Bold 9780.
Ze zien er precies hetzelfde uit. Wat heeft de 9780 meer dan de 9700:
- Iets betere camera
- OS 6 (besturingssysteem), echter is die ook te downloaden voor de 9700 (al dan niet officieel)
- Hij heeft iets meer geheugen
[..]
Dan zou ik eens kijken naar de BlackBerry Curve 8520. Echter is dat wel een beetje de "budget-BlackBerry". Voelt goedkoop aan (plastic), heeft geen flits, heeft geen 3G, etc.
Opzich verschilt de Torch niet zo heel veel van de 9780. Grootste verschil is inderdaad het touchscreen.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:10 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een iPhone4/5 maar dat ligt buiten mijn budget (met een abonnement voor 1 jaar) ik heb nu een kapotte Samsung Galaxy Spica (budget versie van de Galaxy S..)
Tijdens uitgaan etc. begon door warmte/vocht/etc het scherm te haperen. Dus nu wil ik eigenlijk even geen touchscreen meer.. Als ik kan whappen/facebooken/mailen ben ik tevreden. Vriendinnetjes hadden de BB Bold, op zich prima ding dus denk er over na om die ook te nemen. Waarom is de torch beter dan de bold? De torch heeft touchscreen als ik het zo zie? Dus die valt af voor mij..
Die 'budget' BB zou voor mijn broertje zijn, die belt heel weinig (prepaid), maar is wel toe aan een nieuwe telefoon..
Ik wil hem met abonnement..quote:Op maandag 16 mei 2011 10:16 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Opzich verschilt de Torch niet zo heel veel van de 9780. Grootste verschil is inderdaad het touchscreen.
Maar de 9780 is een prima telefoon hoor! Let er wel op de BB's best prijzig zijn ivm de populariteit!
BB-abonnementen zijn ook best prijzigquote:
Volgens mij kun je hem bij Vodafone alleen maar voor twee jaar nemen.. O ik kijk verkeerd, ik word niet helemaal wijs uit het aanbod daar..quote:Op maandag 16 mei 2011 10:26 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
BB-abonnementen zijn ook best prijzig
Denk trouwens dat je bij Vodafone momenteel het goedkoopste uit bent.
Dan moet je geduld hebben :p Is nog geen datum voor bekend voor zover ik weet.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:41 schreef alexmeijer het volgende:
ik wil mn 9900
tis best irri dat er zoveel verschillende telefoons komen heletijd
Que?quote:
i knowquote:Op maandag 16 mei 2011 19:23 schreef znarch het volgende:
[..]
Dan moet je geduld hebben :p Is nog geen datum voor bekend voor zover ik weet.
[..]
Que?
Ik ook. Al dat geneuzel over telkens nieuwe modellen. Ik wil de 9900 of de Iphone 5. Duurt allebei nog wel ff helaas.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:41 schreef alexmeijer het volgende:
ik wil mn 9900
tis best irri dat er zoveel verschillende telefoons komen heletijd
ghehe iddquote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ook. Al dat geneuzel over telkens nieuwe modellen. Ik wil de 9900 of de Iphone 5. Duurt allebei nog wel ff helaas.Irritant dat je intussentijd met goed fatsoen geen nieuwe telefoon kunt aanschaffen.
Ik twijfel tussen BB en Iphone.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:43 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ghehe idd
ik wil sowieso geen iphone 4S/5
maar een 9900 wel heel graag
Ik heb zoals je had gelezen al een iPhone, ik moet gewoon een BB hebben ivm toetsenbordquote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen BB en Iphone.Heb eigenlijk nu een telefoon nodig, maar het is achterlijk om nu 300 euro neer te tellen voor een gedateerd model. Je koopt dan bij gebrek aan beter toch de minst slechte optie en dat valt achteraf altijd tegen.
Is dat de enige reden (als ik vragen mag) ?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:52 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Ik heb zoals je had gelezen al een iPhone, ik moet gewoon een BB hebben ivm toetsenbord
Mijn iPhone vind ik totaal niet fijn voor het aantal mailtjes wat ik op een dag aftyp
yup, en vond de BB veel fijner werken.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is dat de enige reden (als ik vragen mag) ?
BIS is gewoon een optie hoor. Tenminste, toen ik mijn abo afsloot kon ik er ook voor kiezen om geen BIS te nemen. Echter heb je dan nauwelijks meer wat aan je BB!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:05 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
yup, en vond de BB veel fijner werken.
met iPhone moet ik elke keer kijken of ik iets op me telefoon heb omdat er geen status ledje op zit zoals op de BB.
Toetsenbord is echt een doorbraak voor mij
Naveel van BB vind ik weer BIS, dat had een optie moeten zijngeen verplichting.
Verder vond ik mijn bold erg fijn werken en nooit iets mee gehadzou er (als de 9900 niet kwam) zo weer een 9700 nemen.
jaah dat bedoel ik eigenlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 23:00 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
BIS is gewoon een optie hoor. Tenminste, toen ik mijn abo afsloot kon ik er ook voor kiezen om geen BIS te nemen. Echter heb je dan nauwelijks meer wat aan je BB!
En hoe denk je over de Samsung SII ?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:05 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
yup, en vond de BB veel fijner werken.
met iPhone moet ik elke keer kijken of ik iets op me telefoon heb omdat er geen status ledje op zit zoals op de BB.
Toetsenbord is echt een doorbraak voor mij
Naveel van BB vind ik weer BIS, dat had een optie moeten zijngeen verplichting.
Verder vond ik mijn bold erg fijn werken en nooit iets mee gehadzou er (als de 9900 niet kwam) zo weer een 9700 nemen.
kweni ik vind dat soort toestellen niksquote:
Gaat dacht ik in als je nummerbehoud over is gezet, tenzij je iets anders hebt gekozenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:35 schreef Probability het volgende:
Ik heb een bold besteld, met nummerbehoud. Kan ik in de tussentijd al bellen of beter van niet?
Ik kan wel bellen, maar dan betaal ik buiten-de-bundel-kosten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:35 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Gaat dacht ik in als je nummerbehoud over is gezet, tenzij je iets anders hebt gekozen
weet je het zeker? tweakers gelezen over kpn?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef Probability het volgende:
Ik stap trouwens over van Ben naar Hi..
nee?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:56 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
weet je het zeker? tweakers gelezen over kpn?
hmm.. nou ja heb hem nu al besteld..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:17 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
http://tweakers.net/archieven/?keyword=kpn
Waarom doe je zelf niet eerst onderzoek dan maar meteen naar de bekende weg te vragen. Een google-search levert meer op dan je vraag hier. En kijk eens op crackberry.quote:
Zou je daar niet blij mee moeten zijn?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:59 schreef Probability het volgende:
Heb mijn BB binnen! Hij is simlockvrij (via Hi.nl) klopt dat wel??
Ja ben ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zou je daar niet blij mee moeten zijn?
i bedoel laten we pingen.....quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:28 schreef znarch het volgende:
[..]
Ja dat snap ik BBMmaar je opmerking daarover bedoel ik
Ik ben gewoon niet slimquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:18 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
i bedoel laten we pingen.....tegen alle blackberry bbm gebruikers
Die is dood de laatste wekenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:03 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet slimJoin de fok bbm groep?
Die kan nog best wat mensen gebruiken!
hahaquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:31 schreef PPL het volgende:
Ow jee...
We gaan foto's van onze BB's plaatsen!
I'm in!
[ afbeelding ]
Niet volgens mij. Ben ondersteunt geen BIS zover ik weetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:45 schreef Probability het volgende:
Hoe/waar kan ik mijn Ben internet instellen op de blackberry? kan het nergens vinden..
Waarom kan ik dan wel via wifi internetten?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:19 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Niet volgens mij. Ben ondersteunt geen BIS zover ik weet
Omdat wifi niet verbonden is met BIS? Wifi kan elke telefoon tegenwoordig. Je zit dan gewoon op je thuisnetwerk (of ander gratis netwerk).quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Waarom kan ik dan wel via wifi internetten?
Dit heb ik ook!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef Meisje9876 het volgende:
Ik heb even een vraagje over Blackberry App World.
Mijn icoontje is na de laatste update namelijk verdwenen.
Ik heb al een batt. pull gedaan en app world ookal opnieuw geīnstalleerd, maar zonder resultaat.
Iemand nog een andere oplossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |