Zou je daar niet blij mee moeten zijn?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:59 schreef Probability het volgende:
Heb mijn BB binnen! Hij is simlockvrij (via Hi.nl) klopt dat wel??
Ja ben ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zou je daar niet blij mee moeten zijn?
i bedoel laten we pingen.....quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:28 schreef znarch het volgende:
[..]
Ja dat snap ik BBMmaar je opmerking daarover bedoel ik
Ik ben gewoon niet slimquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:18 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
i bedoel laten we pingen.....tegen alle blackberry bbm gebruikers
Die is dood de laatste wekenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:03 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet slimJoin de fok bbm groep?
Die kan nog best wat mensen gebruiken!
hahaquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:31 schreef PPL het volgende:
Ow jee...
We gaan foto's van onze BB's plaatsen!
I'm in!
[ afbeelding ]
Niet volgens mij. Ben ondersteunt geen BIS zover ik weetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:45 schreef Probability het volgende:
Hoe/waar kan ik mijn Ben internet instellen op de blackberry? kan het nergens vinden..
Waarom kan ik dan wel via wifi internetten?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:19 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Niet volgens mij. Ben ondersteunt geen BIS zover ik weet
Omdat wifi niet verbonden is met BIS? Wifi kan elke telefoon tegenwoordig. Je zit dan gewoon op je thuisnetwerk (of ander gratis netwerk).quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Waarom kan ik dan wel via wifi internetten?
Dit heb ik ook!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef Meisje9876 het volgende:
Ik heb even een vraagje over Blackberry App World.
Mijn icoontje is na de laatste update namelijk verdwenen.
Ik heb al een batt. pull gedaan en app world ookal opnieuw geīnstalleerd, maar zonder resultaat.
Iemand nog een andere oplossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |