Kortom: Leuk, maar niet nodig.... We weten van de oplichtingquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En die week ervoor en die week daarvoor
wat is zijn kanaal dan ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Op zijn youtube kanaal filmpje met zijn neefje in zijn huiskamer...
Als ik jou was zou ik niet gaan slapen maar kijkenquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:57 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gatverdamme! Der silliconen komen der bek uit...!!!!
Mooi beessie iddquote:
Oefquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een Zuid-Afrikaanse Boerboel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef danilel het volgende:
is het geluid vd streams bij jullie ook weer onderwater achtig???
Soms wel, 2 kanalen open of meerdere...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef danilel het volgende:
is het geluid vd streams bij jullie ook weer onderwater achtig???
Klopt inderdaad niets van. Zou Alnix willen zeg.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef mspoez het volgende:
Ik lees dat de keuze voor nieuwe missies is 'Alex vraagt Laura ten huwelijk' of 'Joanna moet prinsessegedrag vertonen'. Klopt niet, zeker, dat bericht, missie al ingegaan?
Het wordt steeds minder wat ze voor ze doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:03 schreef Niki.P het volgende:
Zoude ze vanavond nog wat voor de genomineerde moeten doen??
Iemand al ideeën??
Dan sporen ze toch niet, kansloze zaakquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef ZaZoe het volgende:
Gevaarlijke tussenstand, en Servio heeft een sterke eindsprint weten we. De Gerard aanhangers kunnen beter wat liever tegen Jo doen want anders stemmen de Jo aanhangers morgen ook allemaal op Servio..
Dat is de kraan v/d afwasquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Soms wel, 2 kanalen open of meerdere...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:04 schreef Wilskracht het volgende:
Tijd voor een clue
Heemskerk zwemt Nederlands record op 200 rug
Uitgegeven: 23 maart 2011 20:41
Laatst gewijzigd: 23 maart 2011 20:41
STRAATSBURG - Femke Heemskerk heeft woensdag in Straatsburg haar eigen Nederlands record op de 200 meter rug verbeterd.
© ANPDe zwemster kwam bij de Franse kampioenschappen tot een tijd van 2 minuten 9 seconden en 14 honderdsten, bijna tweeënhalve tel sneller dan haar vorige toptijd.
Er zijn hedendaags weinig mensen die echt alleen tv kijken. Meeste twitteren ook of zitten op facebook en daar lees je toch wel hoe het echt toe gaat. Ik zie op twitter wel fans van servio maar veel meer van Gerard.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:54 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ze weten ook bij SecretStory, dat zeker 95% van de streamers die ook forums volgen de reclame onderdrukken, en ook dat het meerdendeel van die personen weten dat ze worden opgelicht met het sms'en. De grootste opbrengst moeten ze toch van het TV publiek hebben ben ik bang.
quote:
Ja echt belachelijk en nu blijft ie braaf zitten. Hij geeft nog net geen pootje.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:04 schreef mootie het volgende:
Damn, Aafke is aan het praten met Jo. Flip zit naast haar, staat op, en Jo vraagt meteen: Waar ga je naartoe??????????
hersenloze jongen ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk en nu blijft ie braaf zitten. Hij geeft nog net geen pootje.
Ik moet wel want de wekker gaat vroegquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik niet gaan slapen maar kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |