juist, zonder fok zou er geen bal aan zijn!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Echt niet....verschillende mening is juist leuk! Misschien wel weer leuker dan het programma. Net als vorige keer
issie niet goed danquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:36 schreef mazaru het volgende:
Iemand nog op zoek naar een ava?
UI's voor de grabbel
wow! geweldiggggquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:36 schreef mazaru het volgende:
UI's voor de grabbel
Maar suffie deed echt zeer...auw nog spontaan jankbuien van, zal wel nog een dag of 3 aanhouden...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist, zonder fok zou er geen bal aan zijn!
Ik ook eigenlijk welquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, hij is jaloers dat ie geen Louis Vuitton-tas heeft
thanksssquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:36 schreef mazaru het volgende:
UI's voor de grabbel
Alleen het adres nog en de dreigbrief kan wegquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:37 schreef Anneloortje het volgende:
Wie zit er nu te wachten op het huis van Spervio???
Niemand toch?
Ik had om een Servio gif gevraagd vanochtendquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:36 schreef mazaru het volgende:
UI's voor de grabbel
Gekkiequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar suffie deed echt zeer...auw nog spontaan jankbuien van, zal wel nog een dag of 3 aanhouden...
sterker nog hij gaat in een AHmandje op het zitje van de AH kar en iedereen zegt hem dan gedagquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag dat bij jullie ja? Hier ooit eens op het kinderzitje gezet, maar daar trapte de security niet in....
achquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar suffie deed echt zeer...auw nog spontaan jankbuien van, zal wel nog een dag of 3 aanhouden...
toch wel met kip erbij hequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
sterker nog hij gaat in een AHmandje op het zitje van de AH kar en iedereen zegt hem dan gedag
Zo en nu weer ontopic
De bewoners zijn Asperge met aardappelen aan het eten
Ik heb hem gelijk weggehaald, anders hebben straks meerdere users dezelfdequote:
Die staan er ook hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik had om een Servio gif gevraagd vanochtend
stel je niet zo aan joh huiliebalkquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
en dat mag niet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb hem gelijk weggehaald, anders hebben straks meerdere users dezelfde
hahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
HELL YEA... Thanks Maz....Servio Rulezzzz![]()
Die van ons moet op een rolcontainerquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk welgrapje die van mij gaat alleen in de grote freitagtas met winkelen als het moet heeft geen eigen tas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |