De argumenten worden steeds sterkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die "stoners" zijn de hele dag stoned. Hun brain is kaput.
Als de cassiere in de supermarkt zegt:"Dat is dan 8 euro 90 meneer". Antwoorden ze:"Vierkant".
En daar sta ik dan achter te wachten.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als de cassiere in de supermarkt zegt:"Dat is dan 8 euro 90 meneer". Antwoorden ze:"Vierkant".
Helaas. Je kaarten zijn verspeeld.quote:
Dan lijkt het me tijd dat jij gaat minderen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mensen die heel de dag in een stufwolk hangen komt nooit wat zinnigs uit.
Nee. Bordje werkte wel. Mevrouw had meer tegenstand geboden als het bordje er niet hing.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helaas. Je kaarten zijn verspeeld.
Bordje werkte niet.
Niet boven je stand gaan staan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan lijkt het me tijd dat jij gaat minderen.
Gevolg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Bordje werkte wel. Mevrouw had meer tegenstand geboden als het bordje er niet hing.
Argumentum ad charta blijft een effectief middel om mensen te sturen, oude organisatorische truc.
Sterk argument.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, case not closed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gevolg.
Oorzaak: vrouwtje trok zich niets van het bordje aan.
Case closed.
Je kunt het nog zo leuk brengen met kansen en scenario's... die vrouw trok zich geen reet aan van het bordje wat er hing. Ergo: bordje werkte niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, case not closed.
H0 = bordje staat er niet
H1 = bordje staat er
P1 = kans dat iemand zich iets aantrekt van het verbod
P2 = kans dat iemand zich iets aantrekt van een vermaning
P1 én P2 zijn hoger indien H0 vervangen wordt voor H1.
Kassa's zijn dan ook de sociale plekken waar je om een uurtje niks geeft. Zoiets?quote:
Fout. Je weet niet hoeveel mensen hadden gerookt als er geen bordje stond.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je kunt het nog zo leuk brengen met kansen en scenario's... die vrouw trok zich geen reet aan van het bordje wat er hing. Ergo: bordje werkte niet.
Wat sommige mensen al niet ervaren als overlastquote:
Ik snap geen hol van je zin, maar het zal allemaal wel. Zelf toevallig een en ander gebruikt?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kassa's zijn dan ook de sociale plekken waar je om een uurtje niks geeft. Zoiets?
Ja, of een uur met hun bonnetje staan te zwaaien bij de info-balie terwijl ik gewoon een pakje peuken wil halen. Tsja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:31 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat sommige mensen al niet ervaren als overlast![]()
Kunnen we dan ook meteen bejaarden verbieden, in de winkel staat er geregeld een die eerst haar boodschappen inpakt, nadat de kassiere alles heeft gescand, vervolgens gaat zoeken naar cash geld. Om na 10 minuten tot de realisatie te komen dat er niet genoeg cash geld is en vervolgens nog gaat pinnen. Dat is pas overlast. Toch heeft nog niemand het heldere idee gehad om bejaarden te gaan verbieden
Doet er niet toe. In dit geval werkte het niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fout. Je weet niet hoeveel mensen hadden gerookt als er geen bordje stond.
Bewijs per voorbeeld = drogreden.
Doet er wel toe.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doet er niet toe. In dit geval werkte het niet.
Het is je vergeven.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap geen hol van je zin, maar het zal allemaal wel.
Heb je dat nodig?quote:Zelf toevallig een en ander gebruikt?
Maakt dat jouw post begrijpelijker?quote:
Had ook zonder bordje gekund als jongeman al wist van het rookbeleid (door middel van de aanwezigheid van aparte rookruimte). Dat weten we dus niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doet er wel toe.
Bordje had zowel nut om de jongeman te helpen mevrouw te wijzen op haar overtreding als dat het andere, onzichtbare, heimelijke rokers ervan weerhield hun gewenste gedrag te vertonen.
Daarmee heeft het bordje een functie.
Ik ook niet. Van dronken mensen daarentegen wel. Gek dat het een steeds meer in de verdrukking komt terwijl men bij de huldiging van Ajax spreekt van 'rustig' terwijl dronken torren de stad afbraken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:17 schreef kingmob het volgende:
Ik heb overigens letterlijk nog nooit last gehad van een gebruiker, dat vind ik eigenlijk ook wel weer frappant, gezien de grote overlast dat alcoholmisbruik veroorzaakt.
De post valt hier gewoon door de brievenbus als normaal. Is weinig aan te "begrijpen".quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maakt dat jouw post begrijpelijker?
Ah, dus nu draai je van: "het bordje had geen functie" naarquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Had ook zonder bordje gekund als jongeman al wist van het rookbeleid (door middel van de aanwezigheid van aparte rookruimte). Dat weten we dus niet.
Als even wachten op je medemens al als overlast geldt dan kunnen we onze lol op. Wat een zeikers zijn we toch aan het worden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, of een uur met hun bonnetje staan te zwaaien bij de info-balie terwijl ik gewoon een pakje peuken wil halen. Tsja.
Correct. Jij wil namelijk het feit ondersneeuwen dat rokende kuchvrouw in eerste instantie niets van het bordje aantrok.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, dus nu draai je van: "het bordje had geen functie" naar
"we weten niet welke bijdrage het bordje heeft gehad in de sturing van de aanwezigen" ?
Goed, maar jij hebt dus last van stoners in de wachtrij in de supermarkt en wilt daarom drugs verbieden?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De post valt hier gewoon door de brievenbus als normaal. Is weinig aan te "begrijpen".
Daar komt het geloof ik wel op neer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, maar jij hebt dus last van stoners in de wachtrij in de supermarkt en wilt daarom drugs verbieden?
O.a. En de vele voorbeelden die het een grote berg maken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, maar jij hebt dus last van stoners in de wachtrij in de supermarkt en wilt daarom drugs verbieden?
Oke, dan weten we in ieder geval dat je argumenten op zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
O.a. En de vele voorbeelden die het een grote berg maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |