quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is een vorige editie van Singles ooit door gesloten.
quote:
Eerst noem je me pauper en nu dit, nee, ik weet genoegquote:
Blij dat het nu i.i.g. wel duidelijk is.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
Eerst noem je me pauper en nu dit, nee, ik weet genoeg
Dat duurde wel lang ja. Ik dacht dat mannen altijd zo duidelijk waren, maar dat valt tegen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij dat het nu i.i.g. wel duidelijk is.
Sommige mensen hebben een dusdanig bord voor hun kop dat geen enkele vorm van duidelijkheid nog aankomt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:20 schreef Samzz het volgende:
Dat duurde wel lang ja. Ik dacht dat mannen altijd zo duidelijk waren, maar dat valt tegen.
Twee minuten in de magnetron en klaar.quote:
Oh ja, ik heb een bord voor m'n kop. Daarom snapte ik het ook pas na twee opmerkingenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een dusdanig bord voor hun kop dat geen enkele vorm van duidelijkheid nog aankomt.
magnetronetenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee minuten in de magnetron en klaar.
Ik moest toch iets na twee maanden subtiele hints afgeven die niet opgepakt werden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, ik heb een bord voor m'n kop. Daarom snapte ik het ook pas na twee opmerkingen
quote:
't was de pasta die m'n moeder een uur eerder had klaargemaakt en ik had geen zin om het in de pan op te warmen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan nog liever iets uit de vriezer.
Morgen voor mezelf iets koken. Mn pa is er niet en mn moeder heeft geen zin om te koken "ik pak iets uit de vriezer, jij moet t voor jezelf regelen morgen"
Jij als man moet toch weten dat duidelijk zijn beter isquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest toch iets na twee maanden subtiele hints afgeven die niet opgepakt werden.
aah, dat is nét acceptabel. Kon t me bij jou ook al bijna niet voorstellenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
't was de pasta die m'n moeder een uur eerder had klaargemaakt en ik had geen zin om het in de pan op te warmen.
*onschuldig fluit*quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, dat is nét acceptabel. Kon t me bij jou ook al bijna niet voorstellen
Wat is er in hemelsnaam dan niet duidelijk aan 'laat je tieten zien' dat je het niet doet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Jij als man moet toch weten dat duidelijk zijn beter is
Ja, dat zei ik ook tegen de agent. Maar slaan mag ook niet!quote:
Oj, ik dacht dat je me wat anders duidelijk wilde makenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam dan niet duidelijk aan 'laat je tieten zien' dat je het niet doet?
Ja precies, Boy vroeg zich dat ook al af.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:29 schreef Samzz het volgende:
Jij als man moet toch weten dat duidelijk zijn beter is
De tranen rollen over m'n wangen, Techquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja precies, Boy vroeg zich dat ook al af.
Ja, een beetje vrouw verzint er zo van alles bij. Maar tieten laten zien ho maar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
Oj, ik dacht dat je me wat anders duidelijk wilde maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |