Ja? Wie zegt er dingen achter m''n rug om dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een kuthoer die achter je rug dingen zegt
*zoekt slachtoffer*quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja? Wie zegt er dingen achter m''n rug om dan?
Zij die niet genoemd mag wordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja? Wie zegt er dingen achter m''n rug om dan?
Adonai?quote:
Ik ga geen namen noemen straks heb ik het weer gedaanquote:
Jij eerst je roddels daarna ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef -Engel- het volgende:
ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDEEEEEEEEEEEEEEEEEELS...
* -Engel- pakt vast haar thee en koekjes
Dat is Joden humorquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga geen namen noemen straks heb ik het weer gedaan
Engel wat zei je laatst ook al weer over Jofuquote:
Hebben die dat dan? Als het gratis is zeker?quote:
Hij is groen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wist je dat mijn auto geen kadafi is ...
Dat ie elke dag maar besteld... of zei Peu datquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
Engel wat zei je laatst ook al weer over Jofu
Hij moet inderdaad echt kookles nemenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ie elke dag maar besteld... of zei Peu dat
J-K kookles.... goed plan... en dan ga je mee met die kooklesquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij moet inderdaad echt kookles nemenof iig minder lui worden en koken
Een aftandse heli voor khaddafie is goeie dealquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
J-K kookles.... goed plan... en dan ga je mee met die kookles
Ik hoef geen kooklesquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij moet inderdaad echt kookles nemenof iig minder lui worden en koken
M.I. van mijn auto met wentelwieken ... oe tof... maak eens?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een aftandse heli voor khaddafie is goeie deal
Dus je geeft toe dat je lui bentquote:
Een MI voor jouquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
M.I. van mijn auto met wentelwieken ... oe tof... maak eens?
Even voor onze beeldvorming, je linkt een naakte J-K in de sneeuw aan Engel's auto?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
Een MI voor jou![]()
Jofu naked on a cold winterday
Such a dragquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Even voor onze beeldvorming, je linkt een naakte J-K in de sneeuw aan Engel's auto?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een MI voor jou![]()
Jofu naked on a cold winterday
J-K komt dus echt niet in zijn niksie in of aan mijn Ka...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Even voor onze beeldvorming, je linkt een naakte J-K in de sneeuw aan Engel's auto?
J-Ka hè, het kwartje begint nu wel te vallen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:46 schreef -Engel- het volgende:
J-K komt dus echt niet in zijn niksie in of aan mijn Ka...
Kwartjes bestaan niet meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
J-Ka hè, het kwartje begint nu wel te vallen.
slaap lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:52 schreef -Engel- het volgende:
Gaan jullie nog even verder... ik ga eens kijken hoe mooi mijn slaapkamer is!!!
Weltrusten Skatjes
En braaf zijn he....
ik ben een 7,5kg trommel gewend, dit is een 4,5kg, groot genoeg voor mn ouders (met z'n 2en), maar wel ff wennen als je veel tegelijk wilt wassen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien, jij stop er teveel in
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |