Lijkt me sterk dat ze al die gasten ook mee naar huis neemt dan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Net zoals ze in Lloret was
Die chick heeft dus de laatste 10 jaar die propshit gedaan in Lloret enz. Wat we te horen kregen van andere mensen daar is dat zij elke avond wel een gast regelt. Als we dan een snelle rekensom doen dat ze elk jaar 3 maanden werkt. 3 maanden is 90 dagen. 90 dagen betekent 70 gasten (3 weken vallen weg ivb met ongesteldheid) en dat x10 komen we op 700 gasten. Lekker doorgepompt
Het is maar een plaatje, gewoon in het vorige topic.quote:
Tuurlijk niet, bij hen thuis of gewoon in de club/op straatquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze al die gasten ook mee naar huis neemt dan.
Omdat honden toch iets beter zijn dan kattenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:41 schreef kutkabouter het volgende:
Waarom had zo'n hondengek nou weer de lapo.
Nee, ik bedoel uberhaupt. Lijkt me sterk dat ze door 700 gasten is doorgesaust.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:40 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, bij hen thuis of gewoon in de club/op straat
Genoeg steegjes daar in Lloret.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:40 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, bij hen thuis of gewoon in de club/op straat
Das een compleet ander wereldje dan wij gewend zijn he, die mensen feesten 3 maanden lang non stopquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel uberhaupt. Lijkt me sterk dat ze door 700 gasten is doorgesaust.
Geloof me, heb daar mensen gezien die het vaker op een avond deden, en dan de hele zomer lang.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel uberhaupt. Lijkt me sterk dat ze door 700 gasten is doorgesaust.
Dirty mind heb jij, maar gelijk heb je. Alhoewel Lloret is zo klein, je kan net zo goed die 200m naar huis lopen en dan het bed in duiken.quote:
Leuke vriendinnen heb jijquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geloof me, heb daar mensen gezien die het vaker op een avond deden, en dan de hele zomer lang.
Hoezo ik zeg alleen dat er steegjes zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dirty mind heb jij, maar gelijk heb je. Alhoewel Lloret is zo klein, je kan net zo goed die 200m naar huis lopen en dan het bed in duiken.
Ach ik heb dirty mind dus neem aan dat iedereen ook zo dirty denkt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo ik zeg alleen dat er steegjes zijn.
Ik bedoelde het wel zo hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach ik heb dirty mind dus neem aan dat iedereen ook zo dirty denkt.
In Cherso ging je gewoon naar het strand. Wat nou steegjes.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik bedoelde het wel zo hoor.Maar Lloret is inderdaad klein, maar ik zat in een hotel wat verder weg.
Lloret blijft toch een mooie plek, 24/7 bezopen zijn. Vechtpartijen zien van de guarda civil, zelf bijna tikken van die gekken krijgen omdat ik ze een roos wou geven, vodka van 4euro.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik bedoelde het wel zo hoor.Maar Lloret is inderdaad klein, maar ik zat in een hotel wat verder weg.
Ken het, dagen daarna vindt je nog overal zand terug op je lichaamquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
In Cherso ging je gewoon naar het strand. Wat nou steegjes.
Het is alleen minder leuk als je scharrel zand in haar punani krijgt.
Ja daarom ging ik ook niet naar het strand.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
In Cherso ging je gewoon naar het strand. Wat nou steegjes.
Het is alleen minder leuk als je scharrel zand in haar punani krijgt.
600e boetequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daarom ging ik ook niet naar het strand.Kon sowieso niet want er werd goed gecontroleerd rond de stranden door politie daar.
Ja die gasten zijn gek joh!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Lloret blijft toch een mooie plek, 24/7 bezopen zijn. Vechtpartijen zien van de guarda civil, zelf bijna tikken van die gekken krijgen omdat ik ze een roos wou geven, vodka van 4euro.
Dat is wel heel dirty, and I like itquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daarom, dan maar voorover bukken in een vies steegje.
Zeker zo'n steegje dat zwaar hard naar pis meurt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan moet je voortaan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan moet je voortaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Midlife crisis?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:11 schreef dreamzk het volgende:
Zoals ik gisteren graag wou gaan paintballen, wil ik nu mn racelicentie gaan halenDe tentamens moeten echt voorbij zijn zodat ik weer wat met mn leven kan gaan doen
Klinkt als een chille dagquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:46 schreef KneusTeun het volgende:
Helaas ook alweer wakker, ff een project inleveren en dan op terras ff scriptje schrijven en dan naar suckerpunch.
Jup, alleen dat het zo gods gruwelijk vroeg opstaan is.quote:
Wacht... Wat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:06 schreef Parvus het volgende:
Komt net een collega binnen die zegt "hoi nukubu"
Zij niet, maar jij wel dus?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee zo zijn mijn vriendinnen niet.
Ligt aan het steegjequote:Op donderdag 24 maart 2011 08:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He houden we het wel even netjes?
Dat vind ik wel heel respectloos, een ambtenaar ook als een normale burger beschouwenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:39 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik had het gegoogled. Nutteloze kutburger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel respectloos, een ambtenaar ook als een normale burger beschouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee gewoon vervelingquote:
Ik las vrouwen of poppen, hihi.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:39 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik had het gegoogled. Nutteloze kutburger
[..]
Dat vind ik wel heel respectloos, een ambtenaar ook als een normale burger beschouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dat vind ik wel heel respectloos, een ambtenaar ook als een normale burger beschouwenklopt die staan boven de wetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik zit op een raamloze werkplaatsquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:10 schreef kutkabouter het volgende:
Goeiemoooooooorgen! Wat een mooi weer vandaag.
Met van die witte kussentjes op de vloer, het plafond en tegen alle muren? En heb je dan zo'n labjas aan met extra lange mouwen die ze achter je rug kunnen knopen wanneer je stout bent?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en ik zit op een raamloze werkplaats
Zit je in het rasphuis?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en ik zit op een raamloze werkplaats
Hehequote:Op donderdag 24 maart 2011 10:17 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rand_op_klaarli.html
Sander?
Dus dan ga je nu in een donker kamertje zittenquote:
Niet donker, de deuren naar de tuin staan openquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dus dan ga je nu in een donker kamertje zitten
Wordt het nog gespeeld?quote:
Geen idee. Ik heb uberhaupt al een maand niet gexboxt.quote:
Gratis castratie.quote:
Iemand die fiets al gespot?quote:
Ik gok dat die er wel is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind de beat tijdens het refrein wel erg vet, maar een beetje van die fopneger die er steeds doorheen zingt. Hier zouden ze een electronummer van moeten maken
soundcloud.comquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
soundcloud? Die kende ik nog niet
Voeg ik je ff toequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:18 schreef Rossdale het volgende:
Van het weekend het nummer eens downloaden en de vocals verwijderen. Beetje tweaken met de bass enzo. Leuk hobby projectje, mocht het zaterdag en zondag geen terrasweer zijn
Heb je pc? dan reason, heb je Mac dan zeker logic!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb zoiets nog nooit gedaan hoorZal eerst eens wat proggies moeten downloaden en aanklooien.
Reason, geef die jongen eens wat makkelijkers.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb je pc? dan reason, heb je Mac dan zeker logic!
investeer je je tijd in meteen wat goeds, FL is echt pure bagger dat is zonde dat je eerst dat gaat doen tot je bedenkt dat je toch liever reason wil gebruiken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Reason, geef die jongen eens wat makkelijkers.
Probeer FL Studio eens.
FL bagger noemen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:29 schreef KneusTeun het volgende:
Beter
[..]
investeer je je tijd in meteen wat goeds, FL is echt pure bagger dat is zonde dat je eerst dat gaat doen tot je bedenkt dat je toch liever reason wil gebruiken.
JA FL is leuk hobby ding, maar ga het alsjeblieft niet vergelijken met reason of logic!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
FL bagger noemen.
Hij kan liever daarin klooien met de basis dingen, Vst's ontdekken etc..
Ja, logisch. Bijna in elke studio is een Mac te vinden en geen Windows.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:36 schreef KneusTeun het volgende:
Logic is in elke muziek studio te vinden, en FL wordt wel is door een artiest gebruikt, maar is zeker geen pakket waar je nu mee wil beginnen. Stop die tijd gewoon in een ander pakket.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:38 schreef dreamzk het volgende:
Ik gebruik gewoon mijn triangel om muziek te maken
Nee want het verschil tussen 360 vs PS3 is minder grootquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, logisch. Bijna in elke studio is een Mac te vinden en geen Windows.
Het blijft de keuze van de gebruiker wat hij prettiger vind werken.
Maar genoeg over deze shit..anders lijkt t op zo een xbox 360 vs ps3.
Je weet wel wat ik bedoel.. zo een discussie over elkaars meningen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee want het verschil tussen 360 vs PS3 is minder groot
Jij speelt ook gitaar toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:56 schreef Frankii het volgende:
[..]
Keertje een Michhas feat Frankii doen dan.
We moeten weer eens zo'n bbq zien te fixen. Waren mooie feestjes.quote:
Reason is fijnerderquote:
yay lekker tegen de stoep oprijden en niet mogen schakelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:09 schreef Rossdale het volgende:
Volgende week vrijdag mijn eerste motorrijles
Schakelen etc kan ik al, dus die basisstappen zal ik al snel achter de rug hebben denk ik zoquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
yay lekker tegen de stoep oprijden en niet mogen schakelen
dat kan je miss wel maar dat mag je niet wss. Ik mocht het iig nieten straks krijg je ook nog zonder handen rijden en dat is de eerste keer wel heel kutquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Schakelen etc kan ik al, dus die basisstappen zal ik al snel achter de rug hebben denk ik zo
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga volgende maand eens de tuin goed aanleggen en een mega loungeset kopen inclusief big ass BBQ. Als het qua geld een beetje uitkomt, dan komt dat deze zomer verder wel goed denk ik
Heb goede 50 minuten doorgefietst. Voor mij is dat veelquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:22 schreef KneusTeun het volgende:
Daan ik dacht dat je van het weer zou genieten?
achtjes maken zonder gas geven. You have a lot to learn young grasshopperquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb tijdens de motor opstapdag met mijn rechterhand op de tank gereden, beetje achtjes maken. Het leunen en dergelijke ging ook al direct goed. Heb al sinds mijn 13e op schakelbrommers gereden en ook wel al eens op een crossmotor over een akker heen. Ik snap wel hoe het werkt, het gevoel is er ook nog wel redelijk denk ik, alleen het papiertje nog niet
Hoe wil jij gasgeven met links dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
achtjes maken zonder gas geven. You have a lot to learn young grasshopper
jij hebt je rechterhand op de tankquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe wil jij gasgeven met links dan?
Was één van de oefeningenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij hebt je rechterhand op de tank
achso btw motor kopen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Was één van de oefeningenGewoon achtjes maken met beide handen aan het stuur is helemaal simpel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Nein, je hebt je brommer nodig om morgen michhas zijn rolstoel naar tilburg te trekken.quote:
hehe lullige is hij heeft alleen maar krukken maar dan bind ik em daar wel aan vastquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nein, je hebt je brommer nodig om morgen michhas zijn rolstoel naar tilburg te trekken.
Roggel dan een slee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hehe lullige is hij heeft alleen maar krukken maar dan bind ik em daar wel aan vast
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:09 schreef tliciouz het volgende:
Omdat ze leuk zijn en het bijna weekend is.
NICE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Ondanks dat ik niet zo van het emo haar en de tattoo's ben.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Emo haar? Zulk haar zoals de linker heb ik ook.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet zo van het emo haar en de tattoo's ben.....
Weet ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Emo haar? Zulk haar zoals de linker heb ik ook.
dan toch maar zo als mij doen dat vindt ross volgens mij wel mooi bij een vrouwquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Emo haar? Zulk haar zoals de linker heb ik ook.
Je vind mij een emo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Weet ikMaar dat maakt het niet minder emo
Hoe vaak je het ook blijft vragen, nee ik vind je niet aantrekkelijk en je moet toch echt op zoek naar een andere potentiële partnerquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan toch maar zo als mij doen dat vindt ross volgens mij wel mooi bij een vrouw
Alleen je haar, maargoed heb ook maar 2 foto's van je gezien ofzo waarvan er eentje van veraf isquote:
In mijn fobo staat al een tijdje een nieuwe.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen je haar, maargoed heb ook maar 2 foto's van je gezien ofzo waarvan er eentje van veraf is
Haar wat allemaal naar 1 kant gekamt is en gedeeltelijk over je gezicht valt.quote:
Maar dat hebben best veel mensen volgens mij.... als je nu ook nog in jezelf snijdt en zwart draagt is het wel wat anders natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haar wat allemaal naar 1 kant gekamt is en gedeeltelijk over je gezicht valt.
Dat vind ik dus emo-haar. Het staat je wel goed, daar niet van en voor de rest zie je er totaal niet emo uit ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In mijn fobo staat al een tijdje een nieuwe.
Bij mannen vind ik het dan alleen emo als het zwart haar is, is het blond of bruin dan is het meer metroseksueel dan emoquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar dat hebben best veel mensen volgens mij.... als je nu ook nog in jezelf snijdt en zwart draagt is het wel wat anders natuurlijk.
Waarom voel ik me beledigd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat vind ik dus emo-haar. Het staat je wel goed, daar niet van en voor de rest zie je er totaal niet emo uit ofzo
Lekker wijfquote:
ook niet als ik het lief vraag?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe vaak je het ook blijft vragen, nee ik vind je niet aantrekkelijk en je moet toch echt op zoek naar een andere potentiële partner
GHB gebruiken, doe ik ook en tot nu toe heeft nog geen enkele van mijn slachtoffers mij kunnen aanwijzen als verdachte van haar verkrachtingquote:
ik ben uit op een rape want dat is voor sukkelsquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
GHB gebruiken, doe ik ook en tot nu toe heeft nog geen enkele van mijn slachtoffers mij kunnen aanwijzen als verdachte van haar verkrachting
Echte bazen accepteren geen nee, ze veranderen een nee in een ja. Thats how we rollquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ben uit op een rape want dat is voor sukkels
Als ze nee zegt is ze gewoon aan het roleplayenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Echte bazen accepteren geen nee, ze veranderen een nee in een ja. Thats how we roll
Ja, ik ben er wel bij, mocht je het willen vragenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga volgende maand eens de tuin goed aanleggen en een mega loungeset kopen inclusief big ass BBQ. Als het qua geld een beetje uitkomt, dan komt dat deze zomer verder wel goed denk ik
Awwwwwwwwww yeeeaaaaahhh... ik zet de tequila alvast klaar!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:58 schreef Rossdale het volgende:
Toch tof dat de aanwezigheid van de pierre en rossdale meets deze keer al met 150% is toegenomen.
Dit moet een fenomeen gaan worden
P&R's Fridayevening Party Bash!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....ken ik jou?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar jij hebt nog een slag/krul in je haar en een scheef lachje
dus niet emo
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef Fsmxi het volgende:
Die gitaren!Die muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie komen er allemaal dan behalve jij, pierre en michhas?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:58 schreef Rossdale het volgende:
Toch tof dat de aanwezigheid van de pierre en rossdale meets deze keer al met 150% is toegenomen.
Dit moet een fenomeen gaan worden
P&R's Fridayevening Party Bash!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
vind ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit topic verdiend fatsoenlijke muziek
ja maar jij bent dan ook een tukkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:00 schreef KneusTeun het volgende:
Sucker punch in 1 zin: ik begrijp er niks vaaaaaan?!?!?);&:¤:!:!:!!?!?!???
Niet eens een kleine bravo of iets dergelijks op al mijn harde werk?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:00 schreef KneusTeun het volgende:
Sucker punch in 1 zin: ik begrijp er niks vaaaaaan?!?!?);&:¤:!:!:!!?!?!???
Bravoquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef kutkabouter het volgende:
Speciaal voor Teun:
[ afbeelding ]
Dit wordt 'm ongeveer. Er komt nog een rupsband rond die wielen te liggen, en dat blauwe geval is de motor, die moet er nog, samen met de overbrenging, in geďntegreerd worden.
In die bak komt een groot gewicht te liggen en daardoor blijft het dienblad rechtop staan, ook als er een maximale hoeveelheid biertjes aan een kant wordt gezet en aan de andere kan niks.
En dit is waar ik dus vooral mee bezig ben geweest. De ophanging + wielen:
[ afbeelding ]
Heb je hem al gezien? ik was met 12 mensen waarvan er 2 na de pauze niet terug gekomen zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar jij bent dan ook een tukker
Het vrouwelijk schoon maakt veel goed.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga morgen naar die film Teun is het wel de moeite waard?
Dan word het The fighterquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het vrouwelijk schoon maakt veel goed.
Maar ik denk dat het wel ff duurt voordat ik mijn mening helemaal gevormd heb.
Bedankt dan maar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bravo![]()
Nee zonder gein wel tof gedaan! lekker veel uurtjes in gestopt?
Bij solidworks had ik vaak van die dingen die ik net niet voor elkaar kreeg en dan maar halfbakken oploste in de hoop dat het niet opvielquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Bedankt dan maar.
Ja, heel veel uur, maar we zijn met z'n 8en. Tot nu toe zit er in heel het proces van niks, naar dit model ongeveer 70 uur de man, waarvan 55 in groepsverband. Voordat we een werkend prototype hebben, komt daar waarschijnlijk nog een uurtje of 30/40 bij.
Maar het solidworks model zelf heeft denk ik alles bij elkaar zo'n 30 uur gekost, aangezien sommigen van ons groepje nogal incapabel zijn.Het had makkelijk in een uurtje of 10 gekund.
Ik vind het echt een fucking mooi programma.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij solidworks had ik vaak van die dingen die ik net niet voor elkaar kreeg en dan maar halfbakken oploste in de hoop dat het niet opviel![]()
Wel leuk programma, maar zo belachelijk gecompliceerd met al die afmetingen en posities die perfect moeten kloppen, dat heb je dan bij 3d max weer nie. (ook andere insteek)
Dat is echt een harde baas ja.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die is wél vet
Sowieso Mark Wahlberg
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef Adelante het volgende:
Laster die klaagt over 13jarige meisjes op tv??? Serieus iemadn heeft zijn account gehackt!!!!
Is het weer zo ver!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:33 schreef KoningStoma het volgende:
Vrij zijn en om 8 uur 's ochtens naar bed
Bij mij aankomende donderdag.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gewoon moeten werken op een vrijdag.
Maar het is wel payday yay
Maar wij kunnen lekker naar buiten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:07 schreef Michhas het volgende:
Moeten werken op een vrijdag, maar thuisblijven
Ik ook als ik écht wilquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar wij kunnen lekker naar buiten.
Geen balkon en geen tuin.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ook als ik écht wil
Verder: frans balkon
Frans balkonquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ook als ik écht wil
T we moeten ff meeten bij de zomerfeesten. Krijg je van mij een drankie ja tochhhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij mij aankomende donderdag.maar moet echt even geld apart gaan zetten voor alle feestjes die er aan komen. Vooral de zomerfeesten.
Niet in een park, maar we gingen altijd wel naar de strandjes bij de waal in de zomer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:19 schreef KneusTeun het volgende:
Waar zijn de tijden dat iedereen een zooitje halve liters achterop gooit en een radio in de tas om vervolgens om 3 uur s'middags bezopen in het park te zitten?
Ja doen we! Ik ben er elke dag dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:19 schreef Parvus het volgende:
[..]
T we moeten ff meeten bij de zomerfeesten. Krijg je van mij een drankie ja tochhh
Hehe wij gingen ook altijd naar zo'n waalstrandje. Lekker barbequen en beetje zwemmenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet in een park, maar we gingen altijd wel naar de strandjes bij de waal in de zomer.Mooie tijden.
Ja!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:25 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe wij gingen ook altijd naar zo'n waalstrandje. Lekker barbequen en beetje zwemmen
En Bozz en ik danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:19 schreef Parvus het volgende:
[..]
T we moeten ff meeten bij de zomerfeesten. Krijg je van mij een drankie ja tochhh
Jullie ook natuurlijk sorryquote:
Frans balkon?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ook als ik écht wil
Met een grote groep afspreken in het park is altijd wel erg leuk in de zomer. Breda heeft ook echt een perfect park daarvoor in het centrum. Supergezellig altijdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:19 schreef KneusTeun het volgende:
Waar zijn de tijden dat iedereen een zooitje halve liters achterop gooit en een radio in de tas om vervolgens om 3 uur s'middags bezopen in het park te zitten?
Ja dat park in Breda is echt groot.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met een grote groep afspreken in het park is altijd wel erg leuk in de zomer. Breda heeft ook echt een perfect park daarvoor in het centrum. Supergezellig altijd
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Frans balkonDat is net als midget golf ten opzichte van golf, het lijkt er een beetje op maar het is het net niet.
Gasten ik woon in de binnenstad met uitzicht op het parkquote:
Park? Klein stukje grasveld.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Gasten ik woon in de binnenstad met uitzicht op het park
Ik meestal tijdens de dancetour. Het evenement is een paar honderd meter verderop, maar de muziek staat zo snoeihard dat je het prima hoort in het parkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat park in Breda is echt groot.daar heb ik de hele dag gelegen tijdens boogiedown Breda.
Ja ok vooruit, ik woon aan de rand van de stadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Gasten ik woon in de binnenstad met uitzicht op het park
Ik heb ook gewoon een achtertuin hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja ok vooruit, ik woon aan de rand van de stadMaar dan nog, frans balkon vind ik echt niks. Dan op zijn minst een dakterras ofzo
Dancetour komt 25 april weer hierheen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik meestal tijdens de dancetour. Het evenement is een paar honderd meter verderop, maar de muziek staat zo snoeihard dat je het prima hoort in het parkHeerlijk om dan in de zon in het gras te liggen met vette muziek die door de hele stad knalt.
Ja, maar is die ook van jou, of ligt die toevallig achter je gebouw?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon een achtertuin hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, maar is die ook van jou, of ligt die toevallig achter je gebouw?Die is van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil het wel, maar financieel zal het lastig zijn als je ook naar de andere games kijkt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:42 schreef kutkabouter het volgende:
16 uur. Tering.
Iemand die deze nog gaat halen?
Hahahahaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Zat ik gisteren met Pierre aan de telefoon, merkt hij dat mijn vriendin aan het meeluisteren was. Dus ik geef de telefoon aan haar, probeert hij een beetje met haar af te spreken
Je moet die jongen ook echt constant in de gaten houden
He's bi-winning!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Zat ik gisteren met Pierre aan de telefoon, merkt hij dat mijn vriendin aan het meeluisteren was. Dus ik geef de telefoon aan haar, probeert hij een beetje met haar af te spreken
Je moet die jongen ook echt constant in de gaten houden
Een console heeft betere graphics dan een handheld? Goeie journalistiek!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:28 schreef KneusTeun het volgende:
CNN: "PS3 graphics beter dan 3DS"
[ afbeelding ]
No shit, CNNquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:28 schreef KneusTeun het volgende:
CNN: "PS3 graphics beter dan 3DS"
[ afbeelding ]
Die tijden beginnen over 3 weken weer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:19 schreef KneusTeun het volgende:
Ik trap het vandaag om 15:00 uur hier af denk ik. Daarna nog snel wat dingen opruimen in de tuin enzo en dan richting Tilburgquote:
Ik ook zoiets. Nog effe wat kleren kopen en in de budgetbak van de game mania kijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik trap het vandaag om 15:00 uur hier af denk ik. Daarna nog snel wat dingen opruimen in de tuin enzo en dan richting Tilburg
Jij ging toch ook?quote:
Money over bitches. Fs snapt het.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:53 schreef Fsmxi het volgende:
Weekend is uitgesteld heren, vanavond werken voor the moneyz.
Homefront kaufen! Zoek nog een buddyquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:37 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Nog effe wat kleren kopen en in de budgetbak van de game mania kijken.Een biertje zou er al wel in gaan.
Jij kwam toch ook? Bozz zei op facebook, dat hij, Michhas en tliciouz zo rond 8 uur in tilburg zouden zijn. Volgens mij komen Tauch en Sold ook samen vanuit eindhoven deze kant opquote:
Helaas niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij kwam toch ook? Bozz zij op facebook, dat hij, Michhas en tliciouz zo rond 8 uur in tilburg zouden zijn. Volgens mij komen Tauch en Sold ook samen vanuit eindhoven deze kant op
Lol. Ik zou een beetje vanuit hier naar Tilburg gaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij kwam toch ook? Bozz zij op facebook, dat hij, Michhas en tliciouz zo rond 8 uur in tilburg zouden zijn. Volgens mij komen Tauch en Sold ook samen vanuit eindhoven deze kant op
Meen je dat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan heb je wel een excuus om bij Bozz achterop de brommer te gaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol. Ik zou een beetje vanuit hier naar Tilburg gaan.
Ik ben altijd serieus!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben altijd serieus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Oh yeah.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan heb je wel een excuus om bij Bozz achterop de brommer te gaan
2,5 uur met de trein is wel een beetje te jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:30 schreef KneusTeun het volgende:
Zou ik ook maar die kant op fietsen? onee toch nietTilburg is echt vies ver vanaf hier
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik trap het vandaag om 15:00 uur hier af denk ik. Daarna nog snel wat dingen opruimen in de tuin enzo en dan richting Tilburg
Die ballon ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:59 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Meisjes ontvoeren? Scootmobiel > GHB
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:02 schreef Gamer_V het volgende:
FRANKII IS ZONNE GROTE BAAS HE
EN ROSSDALE EN PIERRE OOK![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:02 schreef Gamer_V het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nog even knallen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Volgende week derde en laatste examenweek. Wordt weer een leuk weekend
VLADIMIR IS OOK BEST AARDIGquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:02 schreef Gamer_V het volgende:
![]()
![]()
![]()
GOH!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef Frankii het volgende:
[..]
JAMMER DAT HIJ HET NIET ZELF SCHREEF.![]()
![]()
WAS EEN GARPJEquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:33 schreef Gamer_V het volgende:
"Best aardig" vind ik trouwens niet plusgood
IK LAS HOERENBAASquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
WAS EEN GARPJE![]()
![]()
VLADIMIR IS EEN HOEDENBAAS
Aaah, vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef Parvus het volgende:
Succes met je proefwerkweek Blazer! Je kan het! Pas wel op dat ze je boekentas niet van je fiets trappen he!
Subtiel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:34 schreef Gamer_V het volgende:
Dat is zoiets als zeggen dat je een meid "best leuk" vind.
Nee, ze kunnen ook nog lelijk zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:02 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt toch meestal ook maar twee opties? Meiden zijn of "leuke meiden" of "lieve meiden"
Dat ga ik niet redden, ik moet zaterdag om 1245 met de treinquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:06 schreef Rossdale het volgende:
Lief dus
Maarre jongens, als we vanavond nou flink doorhalen he... dan kan ik 's ochtends om 6 uur de trein pakken en om 7 uur de kwalificatie van de Formule 1 kijken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik ook niet hoorRossdale vorige keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |