Lijkt me sterk dat ze al die gasten ook mee naar huis neemt dan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Net zoals ze in Lloret was
Die chick heeft dus de laatste 10 jaar die propshit gedaan in Lloret enz. Wat we te horen kregen van andere mensen daar is dat zij elke avond wel een gast regelt. Als we dan een snelle rekensom doen dat ze elk jaar 3 maanden werkt. 3 maanden is 90 dagen. 90 dagen betekent 70 gasten (3 weken vallen weg ivb met ongesteldheid) en dat x10 komen we op 700 gasten. Lekker doorgepompt
Het is maar een plaatje, gewoon in het vorige topic.quote:
Tuurlijk niet, bij hen thuis of gewoon in de club/op straatquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze al die gasten ook mee naar huis neemt dan.
Omdat honden toch iets beter zijn dan kattenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:41 schreef kutkabouter het volgende:
Waarom had zo'n hondengek nou weer de lapo.
Nee, ik bedoel uberhaupt. Lijkt me sterk dat ze door 700 gasten is doorgesaust.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:40 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, bij hen thuis of gewoon in de club/op straat
Genoeg steegjes daar in Lloret.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:40 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, bij hen thuis of gewoon in de club/op straat
Das een compleet ander wereldje dan wij gewend zijn he, die mensen feesten 3 maanden lang non stopquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel uberhaupt. Lijkt me sterk dat ze door 700 gasten is doorgesaust.
Geloof me, heb daar mensen gezien die het vaker op een avond deden, en dan de hele zomer lang.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel uberhaupt. Lijkt me sterk dat ze door 700 gasten is doorgesaust.
Dirty mind heb jij, maar gelijk heb je. Alhoewel Lloret is zo klein, je kan net zo goed die 200m naar huis lopen en dan het bed in duiken.quote:
Leuke vriendinnen heb jijquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geloof me, heb daar mensen gezien die het vaker op een avond deden, en dan de hele zomer lang.
Hoezo ik zeg alleen dat er steegjes zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dirty mind heb jij, maar gelijk heb je. Alhoewel Lloret is zo klein, je kan net zo goed die 200m naar huis lopen en dan het bed in duiken.
Ach ik heb dirty mind dus neem aan dat iedereen ook zo dirty denkt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo ik zeg alleen dat er steegjes zijn.
Ik bedoelde het wel zo hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach ik heb dirty mind dus neem aan dat iedereen ook zo dirty denkt.
In Cherso ging je gewoon naar het strand. Wat nou steegjes.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik bedoelde het wel zo hoor.Maar Lloret is inderdaad klein, maar ik zat in een hotel wat verder weg.
Lloret blijft toch een mooie plek, 24/7 bezopen zijn. Vechtpartijen zien van de guarda civil, zelf bijna tikken van die gekken krijgen omdat ik ze een roos wou geven, vodka van 4euro.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik bedoelde het wel zo hoor.Maar Lloret is inderdaad klein, maar ik zat in een hotel wat verder weg.
Ken het, dagen daarna vindt je nog overal zand terug op je lichaamquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
In Cherso ging je gewoon naar het strand. Wat nou steegjes.
Het is alleen minder leuk als je scharrel zand in haar punani krijgt.
Ja daarom ging ik ook niet naar het strand.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
In Cherso ging je gewoon naar het strand. Wat nou steegjes.
Het is alleen minder leuk als je scharrel zand in haar punani krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |