Je moet idd ook nooit afhankelijk zijn van iemand!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:15 schreef Catch_me het volgende:
Projectgroepende cancer van (hbo) studeren in Nederland.
Gewoon je eigen deel inleveren en eventueel van de mensen die ook wat hebben gedaan, laat die andere maar stikken
De deadline is om 5 uur. Ik had aan hun een deadline gesteld om hun spul bij mij in te leveren om 10 uur 's-ochtends omdat ik het anders nooit afkrijg.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:15 schreef LompeHork het volgende:
TS is laks; hij belt z'n projectgenoot pas 3 uur na de deadline.
Mensen die denken een project te kunnen halen omdat zij hun deel gehaald hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:15 schreef Catch_me het volgende:
Projectgroepende cancer van (hbo) studeren in Nederland.
Gewoon je eigen deel inleveren en eventueel van de mensen die ook wat hebben gedaan, laat die andere maar stikken
In dat geval: Zeer terechte klacht.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
De deadline is om 5 uur. Ik had aan hun een deadline gesteld om hun spul bij mij in te leveren om 10 uur 's-ochtends omdat ik het anders nooit afkrijg.
Alsof je met 'sociale vaardigheden' iemand kan dwingen dan toch zijn best te doen. Ongeacht wat ie zelf wil. Als ik dat zou kunnen had ik allang de wereld veroverd met mind-control.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Tja..1986 het volgende:
Die projecten ook altijd. En dan het argument dat je straks op je werk ook moet samenwerken![]()
Zo werkt het niet...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:23 schreef Pakspul het volgende:
Pech voor hem, lever je het in zonder zijn spul.
En dus op tijd... opgelost... sl...quote:Zal je zien dat hij het een uur voor de deadline inlevert
Nee lutser. Dan kan ik het binnen een uur nog gaan lopen fiksen.quote:
Pertinent onwaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee lutser. Dan kan ik het binnen een uur nog gaan lopen fiksen.
Nee, jij denkt dat het niet zo werkt. Echter in de werkelijkheid kun je dit wel maken aangezien hij zijn afspraken niet nakomt en jij niet bang hoeft te zijn dat je als groep hier op wordt afgestraft. Wanneer dit wel gebeurd moet je actie ondernemen.quote:
In school situatie is projectleider niet zo steng, daar is iedereen nog steeds individueel verantwoordelijk voor zijn troep. Projectleider moet tijd incalculeren om spullen samen te voegen, hij kan ook tijd in calculeren zodat hij het werk kan delegeren aan een ander projectlid en die met extra werk opzadelen. Creeer je vast een leuke sfeer doorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef Prenzlauer het volgende:
Geef je projectleider maar de schuld. Hij had moeten incalculeren dat als iemand zoiets flikt dat hij daar keihard door op zijn bek gaat.
Bij onze studie wordt het gelukkig wel aangemoedigd om echte luie flikkers gewoon uit de groep te gooien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Tja..1986 het volgende:
Die projecten ook altijd. En dan het argument dat je straks op je werk ook moet samenwerken![]()
Ja, maar daar worden mensen die de kantjes er vanaf lopen gewoon aangepakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |