kan jij niet lekker met PB opzouten hier?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
De GORE kut stopt haar hond in een tas...![]()
![]()
Blijven jullie maar lekker fan dan....
wees bij dat ze er geen tas van maáktquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
NEEN, ik ben hier al heel wat jaartjes langer ...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
kan jij niet lekker met PB opzouten hier?
Jij bent gewoon jaloers dat jij niet van die hondjes hebtquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
Op iemand die haar hond in een Louis Vuilton stopt???quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wees bij dat ze er geen tas van maákt![]()
en natuurlijk ben jij helemaal niet jaloers , toch?![]()
Jack Russeltje en die gaat nooit in een tas.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat jij niet van die hondjes hebt
en dat geeft je rechten dan? was maar een grapje hoor suffiequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
NEEN, ik ben hier al heel wat jaartjes langer ...
http://looovetinkebell.com/quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Op iemand die haar hond in een Louis Vuilton stopt???![]()
![]()
Nee, hij is jaloers dat ie geen Louis Vuitton-tas heeftquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat jij niet van die hondjes hebt
2e keer dat je me Suffie noemt, hoe onschuldig ook, ik wens zo niet genoemd te worden door jou!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:30 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dat geeft je rechten dan? was maar een grapje hoor suffie
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, hij is jaloers dat ie geen Louis Vuitton-tas heeft
Die van mij alleen in een winkel o zo handig kan ik je verklappenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jack Russeltje en die gaat nooit in een tas.....
dan moet je niet zo suf doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
2e keer dat je me Suffie noemt, hoe onschuldig ook, ik wens zo niet genoemd te worden door jou!!!!
Echt niet....verschillende mening is juist leuk! Misschien wel weer leuker dan het programma. Net als vorige keerquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
kan jij niet lekker met PB opzouten hier?
Mag dat bij jullie ja? Hier ooit eens op het kinderzitje gezet, maar daar trapte de security niet in....quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die van mij alleen in een winkel o zo handig kan ik je verklappen
calm down? je bent vandaag zo ..ehm..zo ..uhh...op z'n Aafkes?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
2e keer dat je me Suffie noemt, hoe onschuldig ook, ik wens zo niet genoemd te worden door jou!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |