ín het putje kan ik helaas niet schoonmakenquote:
Gooi er een fles bleek doorheen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ín het putje kan ik helaas niet schoonmaken
Je sifon eens leeg/schoonmaken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ín het putje kan ik helaas niet schoonmaken
Sorry, ze volgen mequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:41 schreef Vonkenboer het volgende:
Mag ik melden dat onzin een paar deuren verderop is ?
Dan trekt de leiding vacuüm volgens mij, komt vaker voor. En daar zijn ook oplossingen voor, maar weet even niet meer hoe of watquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:29 schreef maily het volgende:
ik heb hetzelfde probleem met mijn toilet....
het water blijft er ook niet instaan, loopt telkens heel langzaam weg, tot onder het nivo,
en dan komt er lucht naar boven... en stinken dat het doet..............
denk er ff over na, en dan lees ik het graagquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan trekt de leiding vacuüm volgens mij, komt vaker voor. En daar zijn ook oplossingen voor, maar weet even niet meer hoe of wat
ik heb idd in mijn badkamer boven zo'n putje, en als bv mijn wasmachine (ook boven) aan het centrifugeren is, gaat dat dekseltje op en neer. ééns in de zoveel tijd moet ik n beetje water onder dat dekseltje doen ivm stank. maar ik denk dat het iets met de wc doortrekken te maken heeft.... ik zal vandaag alle wc's es n paar keer doortrekken, en dan maar hopen dat het helptquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:34 schreef Cybersijp het volgende:
Als het niet een kwestie van te kort vloeistof in het sifon is, komt het hoogstwaarschijnlijk omdat de beluchting van je afvoer stuk/verstopt zit. Hierdoor zorgt bijv. het toilet doortrekken ervoor dat op meerder plaatsen water wordt meegezogen het riool in. en dit zorgt voor.... idd stank. Beluchting zit vaak op het hoogste punt in de installatie van de afvoer(standpijp richting dak)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |