Volgen lukt wel maar ik reageer duidelijk minder... Al ben ik natuurlijk nog steeds blij wanneer Ghadaffi word aangevallen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:05 schreef Lagrinta het volgende:
Ik begin nu toch enigszins mentaal moe te worden van de Arabisch lente. Houden jullie het nog vol om alles te volgen?
Ach, ik heb ze daar in libië ook bijna allemala met wapens rond zien lopen. Dus of dat veel verschil zou hebben gemaakt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:22 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
En de reactie eronder:
this is why america has the second amendment.
![]()
Libie heeft wel de coolste staats-TV van alle landen. Alleen Noord-Korea kan nog mee-concurreren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:16 schreef MangoTree het volgende:
[ afbeelding ]
This is how Gaddafi 'state' tv roll. As the man brandishes his gun on tv proclaiming he will fight until the last drop of blood.
Via Facebook, en goeiemorgen
Ik snap totaal niet waarom dit soort dingen niet en masse worden gedropt door vliegtuigen. En eerder.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:36 schreef sunny16947 het volgende:
1e schip met medicamenten aangekomen in misrata.
http://medeor.org/
de video (the telegraph)quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:31 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Libie heeft wel de coolste staats-TV van alle landen. Alleen Noord-Korea kan nog mee-concurreren.
...we vervolgen het programma met Lingoquote:He said: "In the name of all mighty God I pledge to you my dear leader that I will sacrifice my last breath, my last bullet, my last drop of blood, last baby and child for you.
De haven is sinds gisteren volgens mij pas weer open.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:42 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ik snap totaal niet waarom dit soort dingen niet en masse worden gedropt door vliegtuigen. En eerder.
Het schip is gister aangekomen en werd begeleid door US en Maltese militairen. Het was georganiseerd door Mohamed Nabous en zijn supporters (stichting?) i.s.m. medeor.org. Volgende zijn onderweg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:21 schreef Slayage het volgende:
ik lees dat een aidship is aangekomen in misrata, maar ook dat de haven is ingenomen door kadaffi
ah ok, maar als de haven nu in handen van K is wordt de levering lastig lijkt mequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:25 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het schip is gister aangekomen en werd begeleid door US en Maltese militairen. Het was georganiseerd door Mohamed Nabous en zijn supporters (stichting?) i.s.m. medeor.org. Volgende zijn onderweg.
Hoe is Mohammed omgekomen? vuurgevecht?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:25 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het schip is gister aangekomen en werd begeleid door US en Maltese militairen. Het was georganiseerd door Mohamed Nabous en zijn supporters (stichting?) i.s.m. medeor.org. Volgende zijn onderweg.
wat ik heb gelezen ; sniper toen Mo aan het filmen was ...quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:29 schreef Muridae het volgende:
[..]
Hoe is Mohammed omgekomen? vuurgevecht?
Dan word het gewoon schieten denk ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
ah ok, maar als de haven nu in handen van K is wordt de levering lastig lijkt me
nou niet bepaald. heb het liefste dat dit alles snel voorbij is en dat er geen andere arabische landen waar opstand is een no fly zone of dergelijke actie nodig heeft.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:07 schreef Allessio het volgende:
Wat een misselijke situatie is het toch geworden.
Ghaddafi die verliest, Ghaddafi die weer aan de winnende hand is.
Frankrijk dat de verlosser speelt, Ghaddafi lijkt wederom verslagen.
En nu is het weer wat rustiger.
Is dit soms een vorm van entertainment voor de rest van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |