SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
quote:24:55
In de 24e minuut kwam, na fenomenaal samenspel op links, Miguel Vera van KKA recht voor het doel uit. Een laatste schijnbeweging en hij scoorde voor de bezoekers. Met tegenzin riep de speaker de 0-4 om.
24:20
KKA-speler Pieter-Jan van Plateringen ontving de bal na een goede combinatie door het hart van de verdediging van de thuisploeg en maakte met een boogballetje over de keeper de 0-3. Het thuispubliek was hier absoluut niet blij mee!
Kans door het midden inderdaad. Een gewone kans, maar met een nieuwe beschrijving.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:38 schreef Flappekz het volgende:
GotC krijgt deze goal tegen, tegen een ploeg die creatief spel speelt:
[..]
Special?
Check. Dacht even aan een afstandschot ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kans door het midden inderdaad. Een gewone kans, maar met een nieuwe beschrijving.
Geen idee...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe wordt de starttijd van je wedstrijd bepaald?
Hangt af van de divisie van de thuisspelende ploegquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe wordt de starttijd van je wedstrijd bepaald?
Jep eigenlijk wel, maar ik zie graag mijn Prentjes scorenquote:
En nu ga ik etenquote:drie-sterren leek zich te concentreren op de centrumaanval. Juho Pentinmäki van het bezoekende team werd door het thuispubliek uitgejoeld nadat hij in de 10e minuut een solo door het midden bekroonde met een prachtig doelpunt: 0-1.
Die heb ik nog nooit gezien. Snel vs Snel event.quote:Quirijn Verkade probeerde een snelle aanval na 17 minuten, maar Jules de Sadeleer was veel te snel om zomaar af te schudden, en de aanval liep dus ook op niets uit.
Snelle def tegen een snelle aanvaller/vleugel. Komt wel vaker voor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien. Snel vs Snel event.
Verstandig!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
@flap, ik ga morgen naar de dokter...
Goede zetquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
@flap, ik ga morgen naar de dokter...
Wees blij. Hier slechts 5k...quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
0-1 na 20 minuten, doelpunt van een Keeper die op het middenveld speelt
Oja, en iets meer dan 10k publiek, kassa dus
In je hele divisie nog wel..... dat zijn veel teams.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh, iedereen in mijn divisie staat op voorsprong.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:07 schreef Nixx- het volgende:
[..]
In je hele divisie nog wel..... dat zijn veel teams.
Competitiequote:
quote:Dynamo zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Jurrien van Groningen na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Kerewin van Groningen.
ervaring en vorm.. Jurrien zit hoog in formidabel keepen en Kerewin laag in formidabel keepen.quote:
17kquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wees blij. Hier slechts 5k...
Ok. Maar ik denk dat het wel moet lukken daarmee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ervaring en vorm.. Jurrien zit hoog in formidabel keepen en Kerewin laag in formidabel keepen.
quote:De spelers van TeamKoekje dachten dat hun werk voor vandaag gedaan was en besloten zich te beperken tot verdedigen en het uitspelen van de tijd.
Was die tegenstander sowieso beter, of is het toch onverwacht?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:24 schreef Flappekz het volgende:
GotC 4-2 achter....da's gelopen koers helaas
Heb nog 2 wissels achter de hand en ja, ik speel met 10 deftraineesquote:
nou er is wel al verwarring geweest hoor.. kort voor rust was het matig en vlak na rust goed..quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ok. Maar ik denk dat het wel moet lukken daarmee.
Je hebt nog geen verwarring dus dat is positief.
Niet helemaal onverwacht. Ze heeft gewoon de pech gehad dat ze tegen een ploeg mocht aantreden die in VIII 189 hatstats haaldequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Was die tegenstander sowieso beter, of is het toch onverwacht?
Oh ja. Overheen gelezen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou er is wel al verwarring geweest hoor.. kort voor rust was het matig en vlak na rust goed..
Dat is inderdaad pech hebben. Ze peelt wel met PIC?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niet helemaal onverwacht. Ze heeft gewoon de pech gehad dat ze tegen een ploeg mocht aantreden die in VIII 189 hatstats haalde
yupquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh ja. Overheen gelezen.
[..]
Dat is inderdaad pech hebben. Ze peelt wel met PIC?
quote:De teams gingen met een 0-6 stand de rust in.
De Bulls had het meeste balbezit, namelijk 83 procent.
Ik ben tevreden. Nu zorgen dat er geen blessure komt.quote:45:00 TeamKoekje had het meeste balbezit, namelijk 78 procent.
45:00 Bij rust stond er 0-6 op het scorebord.
Doet ie het beter dan ikquote:
Possiequote:
quote:Een counteraanval door het midden bracht Kluitje in de 70e minuut op 0-1. Maarten-Jan van den Bosch was de doelpuntenmaker.
quote:Een aantal malen probeerde FC SS op links door te breken en in de 71e minuut lukte het op die manier Daniel Hepsø te bereiken, die kinderlijk eenvoudig de stand op 1-2 bracht.
quote:
Door een van den Bosch nog wel!quote:Een counteraanval door het midden bracht Kluitje in de 70e minuut op 0-1. Maarten-Jan van den Bosch was de doelpuntenmaker.
Hey maar ik heb wel een weereventquote:
Def op het middenveldquote:32:36
It was a hot and sunny day, and several players seemed worn out. Maybe this was why Mateja Mrkaji found an unusual amount of space for his snappy footwork.
Kut!quote:Sami Starckjohann van sava sprong het hoogst bij de hoekschop, maar zijn kopbal kwam terug van de lat. Medespeler Yury Dorovskiy stond echter op de juiste plaats en wist de rebound binnen te schieten: 1-1.
Best wel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:45 schreef IPeePie het volgende:
Ik sta 0-7 achter. Hoe desastreus gaat dit zijn voor m'n fans en zelfvertrouwen?
Erg sterk Johan.quote:
Ik hoop dat ik dat niet krijg!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:46 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hey maar ik heb wel een weerevent
quote:Def op het middenveld
De tegenstander hier heeft er wel 1quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat niet krijg!Tenminste geen negatief we.
[..]
mja was eigenlijk niet de bedoeling, maar wel verwacht..quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Moon gaat het spannend maken met zijn 2-3 voorsprong...
Whehe...quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:50 schreef The_Hives het volgende:
verleningik kijk voor het eerst sinds jaren een HT-wedstrijd, duurt hij nog zo lang ook
DSB-foutje?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:50 schreef The_Hives het volgende:
verleningik kijk voor het eerst sinds jaren een HT-wedstrijd, duurt hij nog zo lang ook
Proficiat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:50 schreef The_Hives het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het is sudden death![]()
3-2 gewonnen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:50 schreef The_Hives het volgende:
Hiephoiquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:50 schreef The_Hives het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het is sudden death![]()
3-2 gewonnen
Felie!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:50 schreef The_Hives het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het is sudden death![]()
3-2 gewonnen
Ik nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:50 schreef Outpost76 het volgende:
Gelukkig wel mn pingel nemers opgesteld.Zowaar weer een keer HO gebruikt deze week.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:50 schreef The_Hives het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Het is sudden death![]()
3-2 gewonnen
Oh maar dat mag wel. Ik had net maar 52% bbz.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De tegenstander hier heeft er wel 1
Ik hoop op mn 38 jarige coach.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Hopen op mijn substitute met SH
quote:83:01
Adam Bulava van KKA buitte in de 83e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde daarmee 0-5.
Id?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef vanpers het volgende:
Pointless Koen is nu al een fenomeen![]()
![]()
Zelf al 0-2 voor.
Mag ik er 1 lenen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:53 schreef Flappekz het volgende:
Toch ook maar een goaltje in de tweede helft:
[..]
Competitiegenootje van Flap..quote:
vrije dag vandaag, dan gaan mn hersencellen langzamer werkenquote:
Kan dat dan nog langzamer!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vrije dag vandaag, dan gaan mn hersencellen langzamer werken
Die zijn toch al vergeven.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:55 schreef The_Hives het volgende:
ow, en ik kan niet meer genoemd worden in de awards, ik heb ontopic gepost
1 volstaat. Hij komt niet door mijn verdediging heen, met mijn 5 basisdefs + basiskeeper. Normaliterquote:
Van die koen. Maar ik heb hem al gevonden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:55 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
id van mijn wedstrijd is 318168590 maar denk dat je dat niet bedoeld.
Geen dankquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Van die koen. Maar ik heb hem al gevonden.
Gelukkig issie jong en heb ik al 9 dokters in dienst...quote:86:24
KKA-speler Sergen Bulak kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 86e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Jens Iversen moest laten vervangen.
weinig, maar er was nog enige snelheid overquote:
Dat was dus niet nodigquote:
owquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
weinig, maar er was nog enige snelheid over
Snotver heb je mn record verbroken!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef ScudRaket het volgende:
Jongens, al 75 minuten zonder doelpunt hier. Ik hou het wel spannend
Welk record?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snotver heb je mn record verbroken!
quote:
En mn keeper maar +1quote:Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 67 234 ¤ aan entreegeld.
quote:79:47
After 79 minutes, there was a bit of a mixup on the field as Ladderzatsquad found themselves out of position and their organization level dropped to weak.
Guerinquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik maar 1..... Helaas Flap zn super vleugelaar....
quote:
quote:Toen Kluitje-speler Sébastien Guérin vol doorhaalde op zijn tegenstander ontving hij voor deze nare overtreding terecht een gele kaart van de leidsman.
quote:Adam Bulava (208014573)
26 jaar en 96 dagen, volgende verjaardag: 08-04-2011
matig in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
Meteen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
Gaan ze trouwens meteen beginnen aan de verlenging of volgt er nog een kleine rust?
Je ziet de klok toch ook gewoon doorlopen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow dan is ie idd wel zenuwslopend!![]()
Er gebeurd geen reet!
Zorg jij nu maar gewoon dat je wintquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow dan is ie idd wel zenuwslopend!![]()
Er gebeurd geen reet!
jawel maar ik heb nog nooit een verlenging mee gemaakt dus weet ik veul.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je ziet de klok toch ook gewoon doorlopen.
Ik kan er helaas niks meer aan doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zorg jij nu maar gewoon dat je wint
Inmiddels 0-6 hier uit corner-SE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
Zowaar weer eens onterecht imo.
[ afbeelding ]Dat mag duidelijk zijn jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
Balen wel, ik had toch wel een ronde verder willen komen. Mja, nu heb ik nog meer rede om door te gaan met mn ingeslagen weg. Als ik had gewonnen had ik straks nog zin gehad om weer wat serieuzer aan de slag te gaan.quote:
Botteam of prutser (ja, ik ben lui)?quote:
Pas gestart team.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Botteam of prutser (ja, ik ben lui)?
quote:The visiting Jürgen Parchewitz was booed thoroughly by the home crowd 100 minutes into the game, after he broke through the middle and scored, resulting in the visitors taking the lead. 0 - 1 was the score.
Wel doorquote:
quote:
Nee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:31 schreef IPeePie het volgende:
Is er ergens iets als een zelfvertrouwen tabel? Zoals die er ook is voor teamgeest? M'n zelfvertrouwen is op het moment namelijk rampzalig, ik hoop dat dat wat hoger is zondag
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:32 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Kan iemand een schatting maken misschien? Ik heb een slecht LS coach.
Het enige hoe je het omhoog krijgt is met psychologen. Je coach heeft er geen invloed op.quote:Waardoor wordt het zelfvertrouwen beïnvloed?
Er zijn twee verschillende soorten momenten waarop het zelfvertrouwen veranderingen zal ondergaan. Deze zullen we hieronder één voor één bespreken.
Praatsessies
Tijdens de economische update gaan je sportpsychologen praatsessies houden met je spelersgroep. Gedurende deze update zal het zelfvertrouwen bewegen richting het evenwichtsniveau. De hoogte van dit evenwichtsniveau wordt bepaald door het aantal sportpsychologen dat je in dienst hebt.
Uitslag van een wedstrijd
Het zelfvertrouwen van de spelersgroep wordt in belangrijke mate beïnvloed door de behaalde uitslagen in officiële wedstrijden. Aan de hand van het gescoorde aantal doelpunten per team wordt het nieuwe zelfvertrouwen berekend.
Let wel: doelsaldo is geen juiste methode om de grootte van de wijziging in het zelfvertrouwen te bepalen.
Als je veel wedstrijden met ruime cijfers weet te winnen, kan het zelfs een overweging waard zijn om geen enkele sportpsycholoog aan te nemen. De loonkosten staan dan namelijk mogelijk niet in verhouding tot zijn (beperkte) toegevoegde waarde.
Hier 0-11 winst met 172 HatStats, bewust ratings wat vernaggeld. Gaat m'n competitiegenoten namelijk niks aan wat ik in 3-5-2/3-4-3 neer kan zettenquote:
Volgende wedstrijd zou ik 272 hatstats moeten halen volgens HO!. Dus zoveel heb ik niet prijs gegeven.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hier 0-11 winst met 172 HatStats, bewust ratings wat vernaggeld. Gaat m'n competitiegenoten namelijk niks aan wat ik in 3-5-2/3-4-3 neer kan zetten
Blessure reservekeeper gelukkig een +1 dus met 0 dokters zit 'ie in max 6 updates alweer op een pleister
Ok. Op wat denk je dat het staat als ik geen psychologen aanneem? En wat als ik er bijvoorbeeld 3 aanneem?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Het enige hoe je het omhoog krijgt is met psychologen. Je coach heeft er geen invloed op.
Geen idee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:38 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ok. Op wat denk je dat het staat als ik geen psychologen aanneem? En wat als ik er bijvoorbeeld 3 aanneem?
quote:Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 14 760 ¤ aan entreegeld.
Hier nog ergerquote:
Wel 0-9 winst en al bijna 200 hatstats.quote:23-03-2011
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 13 167 ¤ aan entreegeld.
Ik doe het nog net iets 'beter'quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:59 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hier nog erger
[..]
Wel 0-9 winst en al bijna 200 hatstats.
....quote:23-03-2011
The team played a match. Spectator income amounted to 13 161 ¤.
0-6 overwinning met 206 Hatstats en PIC. Ik had wel een slecht (zeer hoog) mid, en hij een slecht (heel laag)quote:23-03-2011 (1/45) Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 22 736 ¤ aan entreegeld.
bij mij staat de wedstrijd van volgende week er nog niet..quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
Door!Met 128 hatstats
scoreverloop nog best spannend
0-3, 2-3,2-4,3-4
Wel een pleister maar verder de dag goed doorgekomen. Volgende week thuis tegen een wat betere ploeg dus zal er dan wel uit liggen. Maar ach, extra PIC en extra inkomsten
Bij mij ook nog niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bij mij staat de wedstrijd van volgende week er nog niet..
ah... het is weer zo ver dus..quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Er zijn al vertragingen in wedstrijden geconstateerd. Weliswaar niet in Nederland, maar het zou wel zomaar invloed kunnen hebben op het genereren van het schema van volgende week.
Yup:quote:
quote:Hebron - Palestine (318142435)
De wedstrijd is bezig, er zijn 197 minuten van de tweede helft gespeeld.
Dat is nu net het probleem.quote:
Ah okquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is nu net het probleem.
Maar de bekerwedstrijden zijn er.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik moet tegen een 7e klasser, moet ik wel hebben.
Zelfde hiero.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:25 schreef MrMoon het volgende:
ronde 2 is het eindstation.. tegenstander is te goed.. mooi piccen dus en geld binnenharken..
Niet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:25 schreef Flappekz het volgende:
lol, ik speel de tweede ronde thuis
Niet dat ik ga winnen, maar toch...
Ah oke. Natuurlijk, je balt zeker tegen een 6 of 5?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ik ga zijn middenveld niet toppen denk ik
Zn aanval is wel rukquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah oke. Natuurlijk, je balt zeker tegen een 6 of 5?
Edit: Zie het al, dat gaat hem net niet worden..
Idd...maar als ik van hem wil winnen, moet dat met mn A-team. En dat betekent automatisch verlies in de competitie. Juist van een ploeg die ik onder me wil houden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij lijkt me ook niet afschuwelijk actief... dus ook zeer voorspelbaar.
Een rondje extra beker is ongeveer 100k cash.. daar doe je het eigenlijk voor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Idd...maar als ik van hem wil winnen, moet dat met mn A-team. En dat betekent automatisch verlies in de competitie. Juist van een ploeg die ik onder me wil houden.
Maar misschien is 1 wedstrijdje competitie opofferen niet eens erg. Twijfel twijfel..
Ik doe het niet eens voor die 100K, maar meer voor mn TS. Die wil ik eigenlijk zo snel mogelijk zo hoog mogelijk hebben. Zeker nu mn coach nog maar redelijk LS heeftquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een rondje extra beker is ongeveer 100k cash.. daar doe je het eigenlijk voor.
De competitie pot is wel uit dus dat is een lastige, maar mijn mening is altijd dat ik alle thuispotten wil winnen en wat ik uit win mooi meegenomen is ( om me te handhaven/redelijk mee te ballen in de middenmoot ).
Ja oke.. dat is ook mijn plan. Dat heeft me namelijk vorig jaar het kampioenschap opgeleverd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik doe het niet eens voor die 100K, maar meer voor mn TS. Die wil ik eigenlijk zo snel mogelijk zo hoog mogelijk hebben. Zeker nu mn coach nog maar redelijk LS heeft
Mja. Zondag mn B-trainees, woensdag mn A. Kijken of het werktquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja oke.. dat is ook mijn plan. Dat heeft me namelijk vorig jaar het kampioenschap opgeleverd.
Gewoon lekker piccen woensdag en hopen op een naaipot in jou voordeel
Ik moet nog even kijken wat ik ga doen... Vrijdag kan ik dus die gruwelijke middenvelder kopen en daardoor heb ik misschien wel een kansje in de competitie.. ( die wilde ik net opgeven om ver in de beker te komenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mja. Zondag mn B-trainees, woensdag mn A. Kijken of het werkt
max 11 volgens mij. Dat ligt aan het Engelse verslag om helemaal precies te zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:06 schreef vanpers het volgende:
Scud(of iemand anders die dit weet), hoeveel punten zou ik hebben in het VJ/GL klassement als deze wedstrijd meetelt?
318168590
14 stuks.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
max 11 volgens mij. Dat ligt aan het Engelse verslag om helemaal precies te zijn
Klinkt goed, dat beloofd wat voor dit seizoenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
14 stuks.
3x blessure veroorzaakt, een gele kaart en een pleister voor de tegenstander.
Altijd handig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:58 schreef MrMoon het volgende:
ik zal eens contact opnemen met mn komende bekertegenstander.. zodat we beide kunnen piccen..
Handigquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Sukkels bij de huisarts. Hebben ze me de tijd van een afspraak van 2 jaar geleden door gegeven is plaats van de tijd van de afspraak van vandaag...
Ze hebben steeds gespeeld in mijn b-team, telt dat ook?quote:De speler (of trainer) moet ten minste de laatste drie seizoenen (48 weken) deel hebben uitgemaakt van je team. Wanneer je een speler trainer hebt gemaakt, dan begint de drieseizoenenregel opnieuw op de dag dat je hem tot trainer hebt benoemd.
Hattrick kent alleen een jeugdteam en een grote jongens team. De 3 seizoenen regel gaat pas in voor een speler die in je grote jongens team komt (met de trainersregel als uitzondering daarop).quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:41 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nu 2 oudspelers die ik in de Eregalerij wil zetten, maar die optie kan ik niet aanklikken. waarschijnlijk hierom:
[..]
Ze hebben steeds gespeeld in mijn b-team, telt dat ook?
Helaas nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kan je spelers weer uit je eregalerij kicken?
Bedanktquote:
Je krijgt 33% erbij, geen 50%.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:29 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Bedankt
Ik wilde mijn pic/pin strategie bekijken
Wo voor: 4,5
Wo na: 6,75
Zo voor: 6,41
Zo na: 9,60
Wo voor: 8,85
Wo na: 10,0
OF
Wo voor: 4,5
Wo na: 6,75
Zo voor: 6,41 (PIN)
Wo voor: 6,20
Wo na: 9,30
Zo voor: 8,40
Ik vond het al zo snel omhoog gaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Je krijgt 33% erbij, geen 50%.
Je teamgeest zit na de update van vanochtend weer op Kalm, niet op content.
Er is toch ook een grote-jongens a-team en een grote-jongens b-team? En de jeugdopleiding (jeugdteam)? Ze hebben allebei steeds in de grote-jongens b-team gespeeld. En ik heb al een stuk of 5 spelers in m'n Ere-galerij zitten. Degene die ik er nu bij wil zetten heb ik al 6 jaar in dienstquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hattrick kent alleen een jeugdteam en een grote jongens team. De 3 seizoenen regel gaat pas in voor een speler die in je grote jongens team komt (met de trainersregel als uitzondering daarop).
Overigens kun je maar 1 speler per 16 weken in de eregallerij zetten (tenzij je er nog geen 3 erin hebt zitten).
Maakt niets uit, als een speler 3 jaar bij de selectie van de senioren zit dan kan hij gepromoveerd worden. Maakt niet uit op welke dat hij speelde.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Er is toch ook een grote-jongens a-team en een grote-jongens b-team? En de jeugdopleiding (jeugdteam)? Ze hebben allebei steeds in de grote-jongens b-team gespeeld. En ik heb al een stuk of 5 spelers in m'n Ere-galerij zitten. Degene die ik er nu bij wil zetten heb ik al 6 jaar in dienst
Hattrick maakt geen onderscheid tussen A en B teams, dat doen alleen de managers om een verdeling tussen de basis spelers en reserves en opvulling te hebben...quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Er is toch ook een grote-jongens a-team en een grote-jongens b-team? En de jeugdopleiding (jeugdteam)? Ze hebben allebei steeds in de grote-jongens b-team gespeeld. En ik heb al een stuk of 5 spelers in m'n Ere-galerij zitten. Degene die ik er nu bij wil zetten heb ik al 6 jaar in dienst
Neem je tijdquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:19 schreef Gijs_ het volgende:
De avatars van de awards komen uiterlijk zondag hoor
Ja hoor, een animated gif' je will doquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:20 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Neem je tijd
Is het trouwens ook mogelijk om mijn VJ avatar te combineren met mijn huidige?
HT kent geen A en B team. De managers maken dat er inderdaad van.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom ze niet naar de Eregalerij kunnen. Blijkbaar hebben ze niet aan 1 stuk in het seniorenteam gezetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:19 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Hattrick maakt geen onderscheid tussen A en B teams, dat doen alleen de managers om een verdeling tussen de basis spelers en reserves en opvulling te hebben...
Dus als een speler 3 seizoenen in je normale (senioren) team geeft gelopen (spelen is ook neit noodzakelijk!) kun je hem promoveren naar de eregalerij
heb je nog wel plek in je eregallerij.. je kunt volgens mij namelijk niet onbeperkt spelers in je eregallerij zetten.. beetje zelfde principe als supporterslots volgens mij..quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom ze niet naar de Eregalerij kunnen. Blijkbaar hebben ze niet aan 1 stuk in het seniorenteam gezeten
Voldoen ze aan de regels? Trainer geworden? De afgelopen 16 weken al iemand erin gezet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom ze niet naar de Eregalerij kunnen. Blijkbaar hebben ze niet aan 1 stuk in het seniorenteam gezeten
ah oke.. ik dacht namelijk wel ooit zo iets gelezen te hebben.. maar misschien is het dan dat je over een bepaalde periode maar 1 kan toevoegen..quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voldoen ze aan de regels? Trainer geworden? De afgelopen 16 weken al iemand erin gezet?
@Moon: er is geen limiet.
Misschien dit?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ah oke.. ik dacht namelijk wel ooit zo iets gelezen te hebben.. maar misschien is het dan dat je over een bepaalde periode maar 1 kan toevoegen..
quote:Tot 3 plaatsen zijn "vrij". Nadat je deze plaatsen hebt gevuld, moet je steeds 16 weken (een vol seizoen) wachten tot je een volgende speler kunt promoveren naar je Eregalerij.
Huh?quote:Today we have one, much awaited, feature being released.
For those with a Youth Academy, the sorting of Senior players and Youth Players are now separate.
Enjoy!
Betersquote:
Oh, daar heb ik nooit problemen mee gehad. Ten minste, nooit gemerktquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:03 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Beters![]()
Ik had inderdaad regelmatig dat als ik mijn jeugdspelers ging sorteren op bijvoorbeeld leeftijd, dat dan mijn senioren ook op leeftijd gesorteerd stonden. En dat vond ik aardig irritant
ah op die manier.. ach ik heb altijd alles gesorteerd op categorie..quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:03 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Beters![]()
Ik had inderdaad regelmatig dat als ik mijn jeugdspelers ging sorteren op bijvoorbeeld leeftijd, dat dan mijn senioren ook op leeftijd gesorteerd stonden. En dat vond ik aardig irritant
is het een van Groningen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:35 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand hier die een formidabel verdediger verder wil trainen in verdedigen voor mij?
Tot hoe ver moet hij getraind worden?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:35 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand hier die een formidabel verdediger verder wil trainen in verdedigen voor mij?
dan sorry..quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet!Een echte van den Bosch.
![]()
Dat maakt niet zo veel uit. Het liefst tot ie een jaartje of 22 is. Hij is nu 19 en ik vind t zonde als hij niet beter wordt dan formidabel....quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:53 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Tot hoe ver moet hij getraind worden?
waarvoor mijn dank zeer groot is..quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tsss en ik wel spelers voor jou trainen......
Geen dank. Liever poen!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waarvoor mijn dank zeer groot is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |