Yoo!
Ik ben nieuw hier, maar wil even mijn verhaal kwijt over deze kut aanbieder, zodat er geen mensen meer slachtoffer worden van dit kutbedrijf!
Mijn verhaal;
Een paar maanden geleden, kreeg ik het idee om een nieuwe telefoon met abonnement te gaan kopen. Na lang rondkijken op internet wat het goedkoopst was, koos ik voor de Samsung Galaxy S bij T-Mobile.
Toen ik naar de winkel van T-Mobile ging werd ik daar door een man geholpen die binnen 15 minuten alles had geregeld. Ik had gekozen voor een abonnement met extra snel internet, en ik kon meteen mijn telefoon meenemen en meteen al bellen en internetten.
Toen ik buiten kwam natuurlijk gelijk die telefoon aangezet en getest. En inderdaad, razendsnel internet, goed bereik etc.
Maar toen kwam ik thuis; GEEN internet.. Dus ik dacht dat het aan een storing van T-Mobile lag ofzo, dus ik vond het niet zo erg. Toen ik die avond naar mijn vriendin ging, had ik daar nogsteeds geen internet.
Dus die dag erna ging ik naar de T-Mobile winkel terug om te vragen waar dat aan lag. De mevrouw die er stond zou een ''case'' indienen en dan zou ik binnen een paar dagen gebeld worden thuis.
Natuurlijk werd ik niet gebeld, dus ik ging na een aantal dagen wéér terug naar T-Mobile om te vragen of ze al iets wisten. Maar toen ze het gingen nakijken was die case helemaal niet ingediend, maar deden ze dit nu.
Toen ik nóg niets had gehoord, ging ik weer terug naar de winkel. Ik vertelde de verkoper dat ik geen internet had, en hij wilde mijn postcode, en die van mijn vriendin hebben, om op hun dekkingskaart te kijken of ik wel dekking had. Hij keek op zijn kaart, en nee, volgens die kaart had ik geen dekking, precies in de straat waar ik woon, en ook op het adres van mijn vriendin was toevallig net geen dekking, terwijl op de site van t-mobile een dekkingskaart staat, waarop staat dat ik WEL internet moet hebben op die plekken. De verkoper vertelde me ook dat dat waarschijnlijk lag aan het feit dat ik dan ''achteraf'' was, maar mijn vriendin woont gewoon in een grote stad, en zelfs daar had ik geen internet!
Ik was natuurlijk al helemaal boos over de slechte service, dus ik vertelde de medewerker dat ik geen zin meer in hun onzin had, en dat ze de telefoon terug moesten nemen, het was immers nog maar een paar dagen na de aanschaf.
De medewerker vertelde me toen dat dat niet zo makkelijk ging omdat hun de regels bepaalde en niet ik, en de man achter de toonbank werd ineens erg klantonvriendelijk!
Na een gesprek van ongeveer een kwartier was ik nog niets wijzer geworden, behalve dan dat ik was genaait; Ik had geen internet, maar betaalde wel 45 euro per maand. *(
Toen ik tegen de moeder van mijn vriendin vertelde dat t mobile me helemaal niet hielp, is zei gaan bellen, en t mobile zou me een nieuwe simkaart opsturen, want misschien had ik een defecte simkaart. Deze zou ik binnen 3 werkdagen thuis ontvangen.
Na zelfs 4 werkdagen, natuurlijk; nog geen simkaart! Toen ben ik weer naar de winkel gegaan, weer een heel gesprek gehad dat ik eiste dat hun de telefoon terugnamen en het contract ontbonden, omdat hun gewoon niet leveren waar ik voor getekend heb.
De man achter de toonbank verzekerde me toen dat hij me persoonlijk zou bellen de dag erna, als hij contact had gehad met het hoofdkantoor. Hier had ik natuurlijk al geen vertrouwen in, maargoed..
De dag erna belde de man me ook daadwerkelijk op, en vertelde me dat hij contact had gehad met het hoofdbureau, en dat ze alle gemaakte kosten zouden vergoeden.
Ik was al bijna 30 euro kwijt, alleen voor de verzekering van de 1e 3 maanden, en iets van 30 euro voor het abonnement zelf de 1e maand.
Toen even later iemand van het hoofdbureau me belde, vertelde hij dat het contract ontbonden zou worden als ik de telefoon opstuurde naar hun adres. Dit moest ik wel aangetekend versturen.
Als hun dan de telefoon hadden ontvangen, zouden ze de kosten goed maken met me.
Dus ik had de telefoon verstuurd voor 9 euro verzendkosten, en zit dus al op bijna 70 euro kosten, waarvoor ik eigelijk niets heb gekregen, alleen de kans om afentoe te bellen of te smsen ( wat ik bijna niet heb gedaan in de tijd dat ik de telefoon had, omdat ik gewoon mijn oude telefoon ging gebruiken omdat ik de Galaxy S terug wilde brengen) Bij het versturen een brief gedaan met wat gegevens en dat ik hoop dat ze hun beloftes nakomen.
En ja hoor, na een aantal weken kreeg ik een brief waarin stond dat ik maarliefst ¤15,33 terug kreeg voor het ongemak! In de brief stond dat ik dit geld zsm zou ontvangen.
Na precies een maand had ik nogsteeds niets ontvangen!
Dus nu heb ik pas t-mobile weer gebeld, en na lang zoeken in hun systeem konden ze inderdaad terug vinden dat ik nog 15,33 terug kreeg.
en binnen 2 weken zou ik het nu moeten ontvangen..
Ik ben benieuwd..
Conclusie: T-Mobile is een kutbedrijf dat mensen oplicht, ik raad dus ook iedereen af om klant te worden bij T-Mobile!
Ik heb, om T-Mobile te helpen, maar even een nieuw logo voor ze gemaakt;
http://postimage.org/image/2t5jmh9s4/