haha epic fail van mij, had toen fcking lang op dumpert gekeke, vandaar dat ik dat zei denk ik:Pquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:22 schreef yosander het volgende:
[..]
StudieOntwijkendGedrag, maar heeft volgens mij niets met Dumpert te maken.
In jouw tijd?quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:12 schreef rubje het volgende:
1 vd dingen die ik altijd niet begrijp met de huidige kids die examen doen is de onzin die ze allemaal bij zich dragen alvorens ze gewoon stilzitten aan hun lessenaar.
ipod oortjes,mobiel,muslirepen,waterflessen etc![]()
![]()
![]()
![]()
in onze tijd had je alleen je horloge om en evt een calculator en 2 pennen.![]()
dat was heten verder je hersens!
Moet je proberen dat op je tafel te leggen, dat mag je nog niet eens de zaal mee innemen vanwege fraude.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:12 schreef rubje het volgende:
1 vd dingen die ik altijd niet begrijp met de huidige kids die examen doen is de onzin die ze allemaal bij zich dragen alvorens ze gewoon stilzitten aan hun lessenaar.
ipod oortjes,mobiel,muslirepen,waterflessen etc![]()
![]()
![]()
![]()
in onze tijd had je alleen je horloge om en evt een calculator en 2 pennen.![]()
dat was heten verder je hersens!
Inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:43 schreef themole het volgende:
[..]
Moet je proberen dat op je tafel te leggen, dat mag je nog niet eens de zaal mee innemen vanwege fraude.
Dumpert is anders ook best wel een SOGmiddelquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:47 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
haha epic fail van mij, had toen fcking lang op dumpert gekeke, vandaar dat ik dat zei denk ik:P
datquote:Op woensdag 30 maart 2011 11:43 schreef themole het volgende:
[..]
Moet je proberen dat op je tafel te leggen, dat mag je nog niet eens de zaal mee innemen vanwege fraude.
Volgens een leraar was er vorig jaar een leerling die zonder een rekenmachine het wiskunde examen had gemaakt.. Maar wel een 5,6 had als cijfer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:41 schreef CrashO het volgende:
[..]
dat![]()
Telefoon mag de zaal niet in, en ook tassen moeten op de gang
Bij ons is zelfs een etui illigaal, alles moet naast elkaar op je lessenaartje
(ook bij SE's bij mij op school)
Leraal zat laatst te klagen dat er een pakje duracell op me tafel lag voor me GR, mag ook niet, kon ik spiekbriefjes op schrijven volgens haar?
![]()
, moest ik voorraf maar doen. Maar vind ik zonde van de batterijen
, ik wissel wanneer ze op zijn
![]()
Respect als dat hem lukt met vwo wiBquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Volgens een leraar was er vorig jaar een leerling die zonder een rekenmachine het wiskunde examen had gemaakt.. Maar wel een 5,6 had als cijfer.
Gelukkig hoef je bij Wis A weinig lange berekeningen te maken en zijn het veel kansberekeningen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Respect als dat hem lukt met vwo wiB
*dan heb ik echt wel langer nodig met uitschrijven dan de tijd die je krijgt ervoor![]()
watquote:Op woensdag 30 maart 2011 14:04 schreef 9611Niels het volgende:
Na 7 jaar gymnasium mag ik ook eindelijk.
Wow, een 5,6! Dat is echt knap zonder rekenmachine. Sommige mensen halen niet eens dat cijfer mét rekenmachine.quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Volgens een leraar was er vorig jaar een leerling die zonder een rekenmachine het wiskunde examen had gemaakt.. Maar wel een 5,6 had als cijfer.
Dat mag wel de volgende TT zijn:
EXA SC #2 Waar je je batterijen voor je GR het niet mogen begeven.
6-vwo > 5-vwoquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:15 schreef trolololo het volgende:
Dit jaar alleen tentamens... Volgend jaar pas examens
Als ik dat cijfer haal met rekenmachine ben ik al blijquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wow, een 5,6! Dat is echt knap zonder rekenmachine. Sommige mensen halen niet eens dat cijfer mét rekenmachine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |