In het 2de boek van InBalans staan de samenvattingen, ik weet alleen niet of je dat boek hebt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:10 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Iemand samenvatting van Economie HAVO 5 ?
quote:
Ik doe de Vavo dus het is mijn eerste jaar Havo ( leerjaar 4+5) dus heb er niet echt veel op staan op mijn GR. Begon met 6-en en langzamerhand werden de cijfers steeds hoger.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:50 schreef themole het volgende:
Hebben jullie zelf nog nooit zo'n archief aangemaakt. Aan het einde van mijn middelbare school had ik voor elk vak met GR een map op mijn pc met die bestanden sinds de 4de. Was voor mijn examen alleen even uitzoeken.
Nee, dat kan niet. Dat is degene die filosofie deelt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:45 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Juist. Ik zoek ook een bestandje voor WISKUNDE A HAVO. Wie mij kan helpen is een eindbaas.
Hmm werkt niet, nouja het zal welquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:16 schreef AchmedJan het volgende:
reset hem dan ff, als je er niks belangrijks in hebt staan voor de rest
volgens mij is dat gewoon alles van het geheugen resetten, staan de instellingen weer normaal enzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:19 schreef Ezell het volgende:
Hoe moet je een GR resetten? Ik weet alleen hoe je het geheugen reset.
SOGenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:43 schreef AchmedJan het volgende:
Net even gekeke, vorig jaar waren er iets van 90 SC examen topics, dus binnekort gaat het helemaal los hier denk ik
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:46 schreef Ezell het volgende:
Nou, hier zijn dan mijn samenvattingen van geschiedenis. Ik weet niet welke methode jullie gebruiken, maar ik heb Malmberg. Het hoofdstuk van Dynamiek & Stagnatie is compleet, maar Vietnam & Dekolonisatie niet. Daar hoort volgens mij nog een hoofdstuk bij, maar die heb ik (nog) niet samengevat. Let trouwens niet op de typfouten en spelfouten, want ik maak mijn samenvattingen altijd op het allerlaatste moment. Bij sommige dingen staan sterretjes, maar daar hoef je ook niet op te letten. Dat betekent dat het ook in mijn aantekeningen voorkomt of dat het aantekeningen zijn. Met deze samenvattingen heb ik een 9.3 en 8.8 gehaald voor toetsen. Hopelijk hebben jullie er ook iets aan.![]()
Dynamiek & Stagnatie (Hoofdstuk 1, 2 & 3)
http://www.megaupload.com/?d=SO5YROA1
Dekolonisatie & Vietnam (Hoofdstuk 1 & 2)
http://www.megaupload.com/?d=FRTBWC2Y
edit: Er kunnen foutjes inzitten, dus je bent gewaarschuwd! Niet achteraf komen zeiken.
Vorig jaar was exceptioneel. Maar ik zou trots op jullie zijn als jullie de 100 halen!quote:
Wie mag dat bepalen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Vorig jaar was exceptioneel. Maar ik zou trots op jullie zijn als jullie de 100 halen!
Mag ik hier als niet-examenkandidaat ook aan meedoen of niet?
You, the peoplequote:
StudieOntwijkendGedrag, maar heeft volgens mij niets met Dumpert te makenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:24 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
??
Ben nog niet zo lang lid van dumpert
Ach, ik ben de snelheid van de TV SC op de zondagavond gewend dus kom maar op!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:43 schreef AchmedJan het volgende:
Net even gekeke, vorig jaar waren er iets van 90 SC examen topics, dus binnekort gaat het helemaal los hier denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |