Samenvattingen van welk niveau?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voor een vak zoals biologie is het wel erg handig. Ik heb een aantal vakken waarvoor je geen examenbundel kan gebruiken. Voor geschiedenis heb ik zelfgemaakte samenvattingen. Veel handiger dan de prut die je op internet vindt.
havoquote:Op maandag 28 maart 2011 14:47 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Samenvattingen van welk niveau?
Van mij mag je ze hebben, maar er zitten nog een paar foutjes in.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:38 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
het was eigenlijk een subtiel probeersel om aan samenvattingen te komen, maar inderdaad ook
Ik kijk ze wel na hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 15:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van mij mag je ze hebben, maar er zitten nog een paar foutjes in.
quote:
Is goed, maar ik kan de samenvattingen nu niet sturen. Ik zal ze morgen of overmorgen eventjes ergens online zetten.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:48 schreef Joosterd het volgende:
[..]
![]()
Zal jij ze mij ook willen sturen.
Ga gelukkig met een 7,5 de examens in. Ik vind wel dat er in de oude examens zoveel niveau verschil zit in de eerste en 2de tijdvakken...
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is goed, maar ik kan de samenvattingen nu niet sturen. Ik zal ze morgen of overmorgen eventjes ergens online zetten.
Held.!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is goed, maar ik kan de samenvattingen nu niet sturen. Ik zal ze morgen of overmorgen eventjes ergens online zetten.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb hem deze week. Alle toetsen duren drie uur en gaan over alle stof.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:16 schreef yosander het volgende:
Maar eerst nog een toetsweek (de laatste), zien te overleven!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:46 schreef Ezell het volgende:
Nou, hier zijn dan mijn samenvattingen van geschiedenis. Ik weet niet welke methode jullie gebruiken, maar ik heb Malmberg. Het hoofdstuk van Dynamiek & Stagnatie is compleet, maar Vietnam & Dekolonisatie niet. Daar hoort volgens mij nog een hoofdstuk bij, maar die heb ik (nog) niet samengevat. Let trouwens niet op de typfouten en spelfouten, want ik maak mijn samenvattingen altijd op het allerlaatste moment. Bij sommige dingen staan sterretjes, maar daar hoef je ook niet op te letten. Dat betekent dat het ook in mijn aantekeningen voorkomt of dat het aantekeningen zijn. Met deze samenvattingen heb ik een 9.3 en 8.8 gehaald voor toetsen. Hopelijk hebben jullie er ook iets aan.![]()
Dynamiek & Stagnatie (Hoofdstuk 1, 2 & 3)
http://www.megaupload.com/?d=SO5YROA1
Dekolonisatie & Vietnam (Hoofdstuk 1 & 2)
http://www.megaupload.com/?d=FRTBWC2Y
Ik heb ze alleen op papier, dus daar heb je niet zo heel veel aan. Ik zal ze hier plaatsen, als ik ze ooit overtyp.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:10 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Iemand samenvatting van Economie HAVO 5 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |