Uiteraard!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:53 schreef Dastan het volgende:
De eckte n&t'ers doen dat natuurlijk zelf.[ afbeelding ]
Het is nogal een verschil of je een 5 of 8 moet halen...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:07 schreef mirved het volgende:
Altijd zo lomp gevonden mensen die berekenen welk cijfer ze minimaal moeten halen. Je moet gewoon die toets fatsoenlijk maken en van te voren fatsoenlijk staan. Je een beetje druk kaan maken over ik moet een 6.2 halen heeft verder toch geen zin.
ja maar oke door verzachtende omstandigheden ??quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:07 schreef mirved het volgende:
Altijd zo lomp gevonden mensen die berekenen welk cijfer ze minimaal moeten halen. Je moet gewoon die toets fatsoenlijk maken en van te voren fatsoenlijk staan. Je een beetje druk kaan maken over ik moet een 6.2 halen heeft verder toch geen zin.
Als je een 8 moet halen heb je het al lang verneukt voor jezelf. Hoe kan je het ooit zo ver laten komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het is nogal een verschil of je een 5 of 8 moet halen...
Sja, daarvoor moet je niet bij mij zijn. Het gebeurt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:13 schreef mirved het volgende:
[..]
Als je een 8 moet halen heb je het al lang verneukt voor jezelf. Hoe kan je het ooit zo ver laten komen.
Hoezo? Als je een 5 moet halen, sla je dan gewoon wat vragen over omdat het kan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het is nogal een verschil of je een 5 of 8 moet halen...
Tijd om te leren is eindig. Je kan beter meer tijd besteden aan iets waar je een hoger cijfer voor moet halen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:18 schreef twaalf het volgende:
[..]
Hoezo? Als je een 5 moet halen, sla je dan gewoon wat vragen over omdat het kan?
De eckte groep 3 basisschool leerlingen ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:53 schreef Dastan het volgende:
De eckte n&t'ers doen dat natuurlijk zelf.[ afbeelding ]
Bij mij werkt het gewoon.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:44 schreef dralion13 het volgende:
Die site faalt nogal, ik voer mn cijfers voor Engels in, komt er uit dat ik een -5 moet halen om met een 5,7 een 5,5 te houden
Niet met je eens; het kan zeer geruststellend zijn voor iemand die een 4 kan halen om zo het examen in te gaan. Andersom kan het motivatie geven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:07 schreef mirved het volgende:
Dan heb je ergens 0 ingevuld als weging, denk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:44 schreef dralion13 het volgende:
Die site faalt nogal, ik voer mn cijfers voor Engels in, komt er uit dat ik een -5 moet halen om met een 5,7 een 5,5 te houden
Snel je SE uitrekenen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:04 schreef JoelBaka het volgende:
Waarom zo'n site
Voldoende = 5,5 dus:
11 - SE cijfer = Benodigd CE cijfer.
Voor een 6.5:
13 - SE cijfer = Benodigd CE cijfer.
Enzovoort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |