quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
Als die beindigd is dan?quote:
Mag nooit niet. Staat idd los, en ik heb het hele verhaal ook niet, dus einde verhaalquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als die beindigd is dan?
Ik wil het er ook helemaal niet over hebben.Staat toch los van mij als user.
Velen hebben eerst nog de laatste SE's te maken, daarna begint het feestquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef themole het volgende:
Maar het gaat hier niet zo hard als vorig jaar. En hier hangen voornamelijk nog Ex-EXA'ers rond.
Ja, echt een heel mooi feest. Een feest vol met leerplezier.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Velen hebben eerst nog de laatste SE's te maken, daarna begint het feest!
Verheug me er nu al op.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, echt een heel mooi feest. Een feest vol met leerplezier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Verheug me er nu al op.Tjaa... wie heeft daar nou geen zin in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat krijg je als mensen geen zin hebben om te leren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef themole het volgende:
Vorig jaar was het btw eerst ook rustig en toen gingen er ineens 4 topics op een dag doorheen.![]()
Hier ook terwijl ik weer 2 examens heb maandagquote:
Ik ook, heb vanmiddag hard kunnen werken en nu totaal geen motivatie meer.quote:
Ja, iedereen moet elkaar ook nog een beetje leren kennen en zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Velen hebben eerst nog de laatste SE's te maken, daarna begint het feest!
oh ja, als ik 'n andere minor had gekozen had ik elke week 3 boeken moeten lezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Ezell het volgende:
Ik vond het al erg dat ik een dag de tijd heb om een boek te lezen...
Op de TU moet je een wiskunde boek dat je nu in 1 jaar doet binnen een half jaar erdoor stampen, als het niet korter is. Het tempo ligt echt veel hoger, wat soms best vervelend is als je het druk hebt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Ezell het volgende:
Ik vond het al erg dat ik een dag de tijd heb om een boek te lezen...
Dat gaat dan zeker een feestje worden. Kan je tentamen meestal net zo goed overslaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef kutkabouter het volgende:
Morgen sterkteleer tentamen. Ik snap er geen kut van.
Maak daar maar 5 essays van. Je zou die van mij ook makenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
moet vrijdag 3 essays afhebben én een tentamen maken en uitvissen waar 't tentamen over gaat..we hebben in de colleges namelijk niets geleerd
ja, ook dàt gebeurt op de universiteit
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maak daar maar 5 essays van. Je zou die van mij ook maken![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Ezell het volgende:
Iedereen hier heeft ook zo'n goede werkhouding.
Jullie studeren beiden Engels?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! Ik zag je vandaag alleen niet bij mijn tentamen, dus die vlieger gaat niet meer op
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Ezell het volgende:
M'n Word document staat open, ál m'n artikelen en boeken liggen naast me én ik ga écht zo beginnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Ezell het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! Ik zag je vandaag alleen niet bij mijn tentamen, dus die vlieger gaat niet meer op
![]()
Ik studeer geen Engelsquote:
Och, ik ga gewoon een nachtje doorhalen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:33 schreef themole het volgende:
[..]
Dat gaat dan zeker een feestje worden. Kan je tentamen meestal net zo goed overslaan.
Ah, de welbekende 'ik ga zometeen echt beginnen' uitspraak. Die moet ik dit keer bij mijn examens vermijden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
M'n Word document staat open, ál m'n artikelen en boeken liggen naast me én ik ga écht zo beginnen(zeg ik al een uur...)
Dat zeg ik ook altijd voor een tentamenweek. Toch komt het nooit uit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, de welbekende 'ik ga zometeen echt beginnen' uitspraak. Die moet ik dit keer bij mijn examens vermijden.
Ja, dat zeg ik ook al jaren. Alleen meen ik het dit keer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:41 schreef themole het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd voor een tentamenweek. Toch komt het nooit uit.
Zal ik dan één zin uit mijn boek lezen?quote:
Ik ben maar tot half 7 op school gebleven om te werken en heb eigenlijk spijt dat ik naar huis ben gegaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, de welbekende 'ik ga zometeen echt beginnen' uitspraak. Die moet ik dit keer bij mijn examens vermijden.
Op je Eindexamen is dat een soort van begrijpend lezen, dus dat valt wel mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het toch 6 7 jaar lang?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:47 schreef themole het volgende:
[..]
Op je Eindexamen is dat een soort van begrijpend lezen, dus dat valt wel mee.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:50 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik mijn boek maar opensla...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ja doei.
Zo hoort het. En gewoon diehard in de SC soggen tijdens je tentamenperiode. Zo rollen we in EXA.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef Proletariaat het volgende:
Al mijn laatste SE's verkloot, de spanning er een beetje inhouden
Ik vond 2/3 van de stof leren altijd wel genoeg op de middelbare.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef Pino112 het volgende:
Ik moet nog 1 van de in totaal 3 hoofdstukken voor morgen..
En dat is net het hoofdstuk wat ik nog nooit heb gemaakt en bij opgelet.
Ze willen toch subsidie vangen van ons en goede slagingspercentages? Als het geval is dat er bij SE's er veel 9ens zijn en bij de CE's 6en kan ik begrijpen dat er iets niet in de haak is maar andersom.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef Pino112 het volgende:
Doen ze bij ons ook ja, SE moeilijker maken dan CE.
Vannacht geleefd op koffie en sigaretten.quote:
Succes!quote:Op woensdag 6 april 2011 06:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vannacht geleefd op koffie en sigaretten.Net gedoucht en ik voel me weer heerlijk.
Dalijk tentamen inkoppen en daarna lekker een powernapje.
Veel plezier, ga vandaag maar weer eens de wondere wereld ontdekken van de lineaire algebra.quote:Op woensdag 6 april 2011 06:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vannacht geleefd op koffie en sigaretten.Net gedoucht en ik voel me weer heerlijk.
Dalijk tentamen inkoppen en daarna lekker een powernapje.
Lucky you. Nog maar anderhalve week en dan zijn we weer klaar tot half juni.quote:
quote:
Ik stop altijd te veel energie in Biologie, omdat het altijd zoveel is en best diepgaand kan zijn. Maar dan blijkt het op de toets allemaal wel weer mee te vallen. Gelukkig vindt ik het een interessant vak.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:21 schreef Pino112 het volgende:
SE biologie was makkelijker dan verwacht. Iig wel als je het vergelijkt met de hoeveelheid werk die in er in heb gestopt.
Morgen Nederlands: spelling, formuleren, stijlfiguren en beeldspraak..
8.4 hier.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ah biologie...goeie tijden. Mensen die dat boek van binnen naar buiten kenden haalden een 4, en ik met een keertje doorlezen een 6,5. Het was dan ook een en al inzicht.
Ik sta gemiddeld een 7. Maar dit is het eerste jaar dat ik Biologie heb dus andere mensen denken echt WTF..!!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
8.4 hier.En al die jankerds toen van: Oh, je had toch niet geleeheeeeeeeerd???
Ik heb het alleen over de SE's, dat centraal examen was toch...tja.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
8.4 hier.En al die jankerds toen van: Oh, je had toch niet geleeheeeeeeeerd???
Ik stond een 6,7 voor de examens, maar dan ook echt met minimale moeite. Achteraf is dat wel jammer, want ik vond het wel een boeiend vak, maar de lessen waren zo dodelijk. Alleen maar opdrachten maken.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:36 schreef Pino112 het volgende:
Ik sta nog net een 5.6, dus heb op het examen niet heel veel marge..
Ik had voor het oefenexamen een 7,6 en toen hadden wij nog niet eens alle stof behandeld...quote:Op woensdag 6 april 2011 13:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over de SE's, dat centraal examen was toch...tja.
Goed omgaan met binas is idd erg handig. Keek altijd tijdens het leren al waar alles stond, dan hoef je het tijdens je examen het allemaal niet op te zoeken.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef Pino112 het volgende:
Binas is echt baas, ik had nu ook allemaal antwoorden uit Binas gehaald waarvan anderen niet wisten dat het er überhaupt in stond
En ik gebruikte de Binas dus noooit, achteraf zie je dan de antwoorden en kan je jezelf wel voor je kop slaan dat het erin stond.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef Pino112 het volgende:
Binas is echt baas, ik had nu ook allemaal antwoorden uit Binas gehaald waarvan anderen niet wisten dat het er überhaupt in stond
True that, door de Binas zijn mijn cijfers hard omhoog gegaanquote:Op woensdag 6 april 2011 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ik gebruikte de Binas dus noooit, achteraf zie je dan de antwoorden en kan je jezelf wel voor je kop slaan dat het erin stond.
Ahahah binas.. Door binas zijn mijn cijfers ook omhoog gegaanquote:Op woensdag 6 april 2011 14:30 schreef Joosterd het volgende:
[..]
True that, door de Binas zijn mijn cijfers hard omhoog gegaan
Vast wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Havo eindcijfers:
NL: 6,5
DU: 8,0
GS: 7,4
EN: 7,7
WI: 7,0
AK: 7,1
EC: 7,4
Moet lukken toch?
Sowieso wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Havo eindcijfers:
NL: 6,5
DU: 8,0
GS: 7,4
EN: 7,7
WI: 7,0
AK: 7,1
EC: 7,4
Moet lukken toch?
Zo zie je maar weer dat vwo niet altijd 'beter' is.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb trouwens mensen in de klas die niet weten dat het 'toerist' is. Dachten dat het 'tourist' was.
En dat zit in VWO6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |