Maak daar maar 5 essays van. Je zou die van mij ook makenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
moet vrijdag 3 essays afhebben én een tentamen maken en uitvissen waar 't tentamen over gaat..we hebben in de colleges namelijk niets geleerd
ja, ook dàt gebeurt op de universiteit
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maak daar maar 5 essays van. Je zou die van mij ook maken![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Ezell het volgende:
Iedereen hier heeft ook zo'n goede werkhouding.
Jullie studeren beiden Engels?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! Ik zag je vandaag alleen niet bij mijn tentamen, dus die vlieger gaat niet meer op
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Ezell het volgende:
M'n Word document staat open, ál m'n artikelen en boeken liggen naast me én ik ga écht zo beginnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Ezell het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]! Ik zag je vandaag alleen niet bij mijn tentamen, dus die vlieger gaat niet meer op
![]()
Ik studeer geen Engelsquote:
Och, ik ga gewoon een nachtje doorhalen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:33 schreef themole het volgende:
[..]
Dat gaat dan zeker een feestje worden. Kan je tentamen meestal net zo goed overslaan.
Ah, de welbekende 'ik ga zometeen echt beginnen' uitspraak. Die moet ik dit keer bij mijn examens vermijden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
M'n Word document staat open, ál m'n artikelen en boeken liggen naast me én ik ga écht zo beginnen(zeg ik al een uur...)
Dat zeg ik ook altijd voor een tentamenweek. Toch komt het nooit uit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, de welbekende 'ik ga zometeen echt beginnen' uitspraak. Die moet ik dit keer bij mijn examens vermijden.
Ja, dat zeg ik ook al jaren. Alleen meen ik het dit keer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:41 schreef themole het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd voor een tentamenweek. Toch komt het nooit uit.
Zal ik dan één zin uit mijn boek lezen?quote:
Ik ben maar tot half 7 op school gebleven om te werken en heb eigenlijk spijt dat ik naar huis ben gegaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, de welbekende 'ik ga zometeen echt beginnen' uitspraak. Die moet ik dit keer bij mijn examens vermijden.
Op je Eindexamen is dat een soort van begrijpend lezen, dus dat valt wel mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het toch 6 7 jaar lang?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:47 schreef themole het volgende:
[..]
Op je Eindexamen is dat een soort van begrijpend lezen, dus dat valt wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |