Wat valt me dat tegen van Bob Dylan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:06 schreef Aneurysma het volgende:
Nogmaals, Bob Dylan heeft deze geschreven.!
Inderdaad, wie kan dit nou serieus nemen? Zelfs Rebecca Black zou vol schaamte naar haar eigen video moeten kijken. Dus ik hoop dat het met een complottheorie te maken heeft!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef Gamer_V het volgende:
Een serieuze conspiracy theory is wel het enige wat dit gedrocht van een popnummer zou kunnen verbeteren. Verbeteren: van een dampende hoop stront naar een rottende drol met vlaggetje.
Ik zie ook een geheime boodschap in dit topicquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef ArnnT het volgende:
Ik zat naar de hit 'Friday' te kijken van Rebecca Black en er vielen mij wat dingen op in de tekst:
Seein’ everything, the time is goin’
Tickin’ on and on, everybody’s rushin’
Gotta get down to the bus stop
Gotta catch my bus, I see my friends
Which seat can I take?
(waar kan illuminatie zich vestigen)
Cruisin’ so fast, I want time to fly
(illuminatie die de wereld over gaat nemen, dit moet sneller)
I got this, you got this
My friend is by my right
I got this, you got this
Now you know it
(de duivel)
Tomorrow is Saturday
(Satan)
Vanaf 2:07 komt er een kladblok in beeld waar Rebecca geschetst in afgebeeld word, maar ook dubbel in de linker bovenhoek met een streep tussen de 'rechte' en de 'schijne' Rebecca, is dit het driehoek van Illuminatie? Ook met het oog op de tekst; "Seein'" & "I see".
Het is gewoon een hele rare tekst, zo raar dat er wat mee moet zijn.
Misschien is het te ver gezocht, maar ook die 'Usher' op het eind, of het is een parodie op Justin Bieber of het is iets duisters.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik zie ook een geheime boodschap in dit topic
Sunday, zonnegod, heidenen, illuminatie... OMGquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:34 schreef AwesomeSauce het volgende:
Dat Saturday is wel heel ver gezocht. Dat zou praktisch betekenen dat bij elke liedje met zaterdag erin de illuminati erachter zit :/
Het gaat mij vooral om de rare onbekende artiesten met dezelfde soort muziek, zelfde sekse, ongeveer dezelfde leeftijd bij een raar label. Misschien weet iemand meer van 'trizzy66'.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:25 schreef Bastard het volgende:
Vergezocht inderdaad maar ok, misschien komt er meer.
Het gaat ook om het gebruik van Saturday in dat liedje. Met het rare 'Seein'' en 'I see' wat helemaal geen doel heeft maar toch erin is verwerkt. En dat het liedje compleet gekopieerd is van Bob Dylan ?.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:34 schreef AwesomeSauce het volgende:
Dat Saturday is wel heel ver gezocht. Dat zou praktisch betekenen dat bij elke liedje met zaterdag erin de illuminati erachter zit :/
Weer iemand die er intraptquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:06 schreef Aneurysma het volgende:
Nogmaals, Bob Dylan heeft deze geschreven.!
De enige die erin trapt post boven jou.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Weer iemand die er intrapt
Dit is écht geen Bob Dylan...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Weer iemand die er intrapt
Dit is écht geen Bob Dylan...
Dat zijn meisjes die beroemd willen worden als zangeres. Alleen ze hebben niet genoeg talent, dus pappie en mammie kunnen deze 'platenmaatschappij' inhuren en die autotunen het en alles en maken er een clip bij.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:45 schreef ArnnT het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om de rare onbekende artiesten met dezelfde soort muziek, zelfde sekse, ongeveer dezelfde leeftijd bij een raar label. Misschien weet iemand meer van 'trizzy66'.
[..]
Het gaat ook om het gebruik van Saturday in dat liedje. Met het rare 'Seein'' en 'I see' wat helemaal geen doel heeft maar toch erin is verwerkt. En dat het liedje compleet gekopieerd is van Bob Dylan ?.
Ik vind dit allemaal maar vreemde boel en misschien is Illuminatie vergezocht maar ik ben benieuwd of jullie er wat meer van weten/meer in zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |