abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94521131
Happy hunting voor jullie ds :P

Ik vind streetpass nog steeds extreem vet... Ontmoette vandaag voor de 2e keer een kerel ermee, en toen werd z'n mii ook level 2 in de streetpass rpg :P

Ik hoop echt dat er toffe titels gaan uitkomen die streetpass maximaal benutten.
leven als een koning
pi_94521534
Bij de media markt hebben ze net gezegd dat ze absoluut niet donderdag al gaan uitleveren maar vrijdag pas ..
pi_94523783
Heeft iemand hem goedkoop weten te vinden? Had wel wat verschillen verwacht maar zelfs op tweakers is er amper verschil. Met 1 a 2 games erbij wordt het nog best prijzig.

Goedkoopste die ik heb gezien (en relevant is), is ¤245 bij de mediamarkt. Een bedrijf in Parijs verkoopt hem wel voor ¤230.

Trouwens, ik heb geen pre-order, maar heeft iemand een idee hoe snel hij uitverkocht is in Nederland?
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_94524179
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 19:46 schreef pugehenis het volgende:
Heeft iemand hem goedkoop weten te vinden? Had wel wat verschillen verwacht maar zelfs op tweakers is er amper verschil. Met 1 a 2 games erbij wordt het nog best prijzig.

Goedkoopste die ik heb gezien (en relevant is), is ¤245 bij de mediamarkt. Een bedrijf in Parijs verkoopt hem wel voor ¤230.

Trouwens, ik heb geen pre-order, maar heeft iemand een idee hoe snel hij uitverkocht is in Nederland?
bij de gamemania zijn de preorders vol van de eerste lading, de rest van de winkel weet ik niet.
En ik gok niet dat je hem nu al goedkoper gaat vinden aangezien hij nog niet eens uit is.
  woensdag 23 maart 2011 @ 19:53:22 #30
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_94524194
quote:

99% van de voorraad is pre-order en al besproken. Je maakt de meeste kans bij winkels die niet aan pre-orders doen of minder gericht zijn op games. Denk hierbij bijvoorbeeld aan groothandel Makro of winkels als V&D.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_94524441
Heb hem vandaag op het werk morgen aanschouwen (Toys xl)
Moest toch wel even wennen aan het beeld en vond het apparaat vrij klein.
Voor mij is het niets, dat 3D gebeuren hoeft voor mij niet ;)
pi_94530304
Ik heb de game al binnen. Nu alleen nog het systeem.
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:54:19 #33
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_94531198
Nog 1 dagje...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_94531325
Trouwens, Rayman is echt een toffe game geworden _O_ Loopt lekker op de 3DS en in 3D ziet het er fantastisch uit _O_ Jammer dat Ubisoft erg lui is geweest met het porten van de game en de handleiding. In de handleiding wordt namelijk van een Compact Disk (CD) gesproken als drager van de media :') En hier zit 180 dagen garantie op! Maar garantie op krassen zit er helaas niet :N
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:58:47 #35
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_94531463
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef RaymanNL het volgende:
Trouwens, Rayman is echt een toffe game geworden _O_ Loopt lekker op de 3DS en in 3D ziet het er fantastisch uit _O_ Jammer dat Ubisoft erg lui is geweest met het porten van de game en de handleiding. In de handleiding wordt namelijk van een Compact Disk (CD) gesproken als drager van de media :') En hier zit 180 dagen garantie op! Maar garantie op krassen zit er helaas niet :N
Awesome, die ga ik kopen en op dag 179 terugbrengen :D _O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_94531536
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Bij de media markt hebben ze net gezegd dat ze absoluut niet donderdag al gaan uitleveren maar vrijdag pas ..
MediaMarkt zei ook dat het spel Crysis 2 pas morgen werd verkocht en hij lag vandaag al in de schappen.

Ga ervan uit dat morgen in de namiddag de 3DS al verkocht wordt, aangezien een Nintendo vertegenwoordiger mij dit zelf verteld heeft.
pi_94531633
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Awesome, die ga ik kopen en op dag 179 terugbrengen :D _O-
Op de Disk heh :( Was Nintendo toch maar overgestapt op UMD :(
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_94533583
Ik neem PW en Rayman er bij, maar ik kan als ik 3 spellen in 1x koop 15% korting krijgen op de games. Nu zat ik al te kijken naar RR en Asphalt, maar ik kan van geen van de 2 duidelijke informatie vinden. Welke is beter?
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:39:56 #39
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_94533807
Riiiiiiidge Racer
pi_94533900
quote:

Saturn kennelijk. Bij Tilburg 233,-, maar het verschilt per filiaal. Ik heb 'm daar zelf niet gepreorderd trouwens, die paar euro's meer, whatever. :)
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_94533919
quote:
99s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Riiiiiiidge Racer
Het enige wat ik daar van weet is dat niet zo best is ivm graphics en ook geen online, maar over Asphalt weet ik dan weer helemaal niks. Lijkt me echt zo een bgame die recht van een telefoon geport is :')
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:44:08 #42
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_94534028
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Het enige wat ik daar van weet is dat niet zo best is ivm graphics en ook geen online, maar over Asphalt weet ik dan weer helemaal niks. Lijkt me echt zo een bgame die recht van een telefoon geport is :')
RR ziet er beter uit hoor :D

vs

Waarom denk je trouwens dat er een embargo op de Ubi-titels zit :@
  Redactie Games woensdag 23 maart 2011 @ 22:52:00 #43
181272 crew  Noppie2000
pi_94534499
Shadow Wars _O_

http://www.gamestm.co.uk/reviews/ghost-recon-shadow-wars-review/

Shadow Wars could be criticised for not making any genuinely innovative steps forward in the strategy genre. But what it does do integrating just about every conceivable feature of turn-based strategy into a single cohesive whole is enough to make it one of the best handheld titles of its kind in years, and a surprising jewel in the 3DS launch line-up.

En natuurlijk:

With the 3DSs 3D slider pushed all the way up, the world of Ghost Recon extends deep into the screen of the handheld in such a way that its almost like a living board game is sitting just below a window, waiting for you to dip your fingers in and move the little soldiers around. Its one of the most appropriate uses of 3D that weve seen on the system so far, and its also one of the best. The levels are designed in such a way that incidental details like telegraph poles and trees poke into the foreground while deep crevasses and waterfalls extend far below ground, to the point where turning the game down to 2D feels like a significant reduction in immersion.

_O_
pi_94534504
quote:
99s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

RR ziet er beter uit hoor :D

vs

Waarom denk je trouwens dat er een embargo op de Ubi-titels zit :@
Ik als fervent racer weet nu 100% zeker dat ik beiden niet aanschaf... kom op zeg, stuur normaal door bochten heen met je voorkant eerst, en niet met de zijkant.. Verder komen de trailers ook heel marginaal over op mij..
pi_94534699
Ridge Racer op de PSP vind ik er imo veel beter uit zien. Maar goed, echt duidelijke gameplay is er nog steeds niet.

@NoMercy285 bij RR hoort dat, is altijd al zo geweest om door de bochten te driften, dat maakt RR nou juist RR!
  donderdag 24 maart 2011 @ 09:07:29 #46
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_94543930
Ik weet het nog steeds niet hoor.
http://www.g4tv.com/games/ds/64045/Pilotwings-Resort/review/
Considering that Pilotwings Resort is essentially a Wii Sports-ish compilation that serves as more of a packaged tech demo than an actual game, it’s a shame Nintendo didn’t bundle it with the 3DS. Because for what’s here, $40 is a little steep, especially if you just spent $250 for the 3DS. The game and the tech driving it are solid enough, but you’ve basically seen all it has to offer after about an hour. This wouldn’t be such a problem had the game come with the 3DS, but since you paid for it, you’ll undoubtedly start to wonder what else you could have bought with that money.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_94544356
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:07 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik weet het nog steeds niet hoor.
http://www.g4tv.com/games/ds/64045/Pilotwings-Resort/review/
Considering that Pilotwings Resort is essentially a Wii Sports-ish compilation that serves as more of a packaged tech demo than an actual game, it’s a shame Nintendo didn’t bundle it with the 3DS. Because for what’s here, $40 is a little steep, especially if you just spent $250 for the 3DS. The game and the tech driving it are solid enough, but you’ve basically seen all it has to offer after about an hour. This wouldn’t be such a problem had the game come with the 3DS, but since you paid for it, you’ll undoubtedly start to wonder what else you could have bought with that money.
Pilotwings 64 was ook een tech demo, en was uiteindelijk ook een zeer vermakelijke game.

Wat dat betreft ben ik blij nog nooit Wii Sports Resort te hebben gespeeld, dus het eiland is nieuw voor mij :)
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:24:56 #48
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_94545879
Is DOA nou wel of niet beschikbaar?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_94548009
Nope! Pas iets van 30 april.
  donderdag 24 maart 2011 @ 12:05:34 #50
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_94549600
Krijg net een SMS dat m'n pre-order is ingepakt en nu wordt verstuurd.

Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')