Ik heb hetzelfdequote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:10 schreef ErikNijland het volgende:
Voor de mensen die er een hebben.
Is alles ook goed speelbaar zonder 3D? Of is het echt onderdeel v/d gameplay. Ik wil er namelijk een halen maar kan geen 3D zien. (Heb een lui oog en kijk maar met één oog tegelijk).
En om nu een oude DSi te kopen is ook weer zoiets... :/
Al was de 3DS niet 3D, had hem toch gehaald. 3D is een fantastische toevoeging, waar je, zonder dat je het gezien/ervaren hebt nooit een gemis aan hebt. Als je het eenmaal wel ziet, dan wil je niet meer zonder. Los van dat is de 3DS een krachtige handheld computer, met gamecube kracht. Dat voegt weer een heleboel spelmogelijkheden toe (zoals een remake van Ocarina of timequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:17 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfdeIk had al een DSi maar wilde wel heel graag de 3ds! Maar helaas.
Ik heb ook wel getwijfeld vandaag. Er zit meer op dan alleen 3d idd. Maar of mij dat nu 250 euro waard is terwijl ik een dsi heb weet ik nog niet. Dat hangt denk ik ook een beetje af welke spellen er nog uitkomen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Al was de 3DS niet 3D, had hem toch gehaald. 3D is een fantastische toevoeging, waar je, zonder dat je het gezien/ervaren hebt nooit een gemis aan hebt. Als je het eenmaal wel ziet, dan wil je niet meer zonder. Los van dat is de 3DS een krachtige handheld computer, met gamecube kracht. Dat voegt weer een heleboel spelmogelijkheden toe (zoals een remake van Ocarina of time). Dus, de handheld is ook 250 euro waard zonder het 3D effect.
Ik vind het toch verbazend dat men nog kan zeuren over de graphics in een tijdperk waar de populairste game van de wereld Angry Birds is. Maar goed, Ocarina is geen 1 op 1 port. Leg de screens naast elkaar, er is genoeg opgepoetst om het er moderner uit te doen zien en genoeg gelijk gebleven om het N64-sfeertje er in te houden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:25 schreef Catch_me het volgende:
Vind gamecube graphics anno 2011 nou niet echt denderend voor een handheld. Als ik weer screens zie van een 1 op 1 port van OoT, word ik daar niet vrolijk van
Kun je net zo goed 100 euro meer uitgeven voor een "echte" console of die nieuwe handheld van sony.
OoT 3DS is wel meer dan een 1 op 1 portquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:25 schreef Catch_me het volgende:
Vind gamecube graphics anno 2011 nou niet echt denderend voor een handheld. Als ik weer screens zie van een 1 op 1 port van OoT, word ik daar niet vrolijk van
Kun je net zo goed 100 euro meer uitgeven voor een "echte" console of die nieuwe handheld van sony.
Heb je wel geëxperimenteerd met de 3D slider? Je ogen moeten soms echt wennen aan het effect, bij mij was dat ook zo. Pas de tweede dag dat ik de console had werkte het goed. Plus dat er voor de DSquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:27 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik heb ook wel getwijfeld vandaag. Er zit meer op dan alleen 3d idd. Maar of mij dat nu 250 euro waard is terwijl ik een dsi heb weet ik nog niet. Dat hangt denk ik ook een beetje af welke spellen er nog uitkomen.
Ik heb het vandaag niet gedaan omdat ik zag hoe men genoot van het 3d effect en doordat ik het niet zag behoorlijk teleurgesteld was.
straks geen nieuwe games meer in de winkel liggen, verwacht dat ze over een jaar volledig uit de schappen zijn verdwenen, en de 3DS geeft je sowieso weer 5/6 jaar speelplezier.Voor een handheld meer dan prima, er zijn zelfs games die Wii graphics halen. het hoeft geen NGP (PSP2) graphics te worden,want daar draait het systeem niet om, maar het is een grote verbetering ten opzichte van de DS.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:25 schreef Catch_me het volgende:
Gruwelijkquote:Op zondag 27 maart 2011 03:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Je kunt trouwens hier heel veel Mii's downloaden via de QR code scanner.
Ze maken het zo wel erg makkelijk
Ja, ook gehad. Volgens mij als ik de gamecartridge eruit trok terwijl hij in een spel zat en op standby stond ofzo.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb trouwens een keer de foutmelding A problem has occured, hold down the power button and restart the system. Contact your local support center if the problem persist gehad.
Heeft iemand anders deze melding ook al gehad? Hoop dat het geen problemen gaat opleveren in de toekomst, maar ik ga er vanuit dat het met nieuwe firmware te fixen valt.
ik ben ook zeeer te spreken over het 3d effect in raymanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:03 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG. De 3DS wordt de eerste spelcomputers waar onderwaterlevels wel tof zijnOMFG. Net "The Bayou" gespeeld, een level uit Rayman 3D. OMFG, dat level had langer mogen duren. 3D komt pas echt in z'n recht in onderwaterlevels. HET ZEEWIER EN DE VISSEN ZWOMMEN OP EEN GEGEVEN MOMENT IN M'N KAMER!!!11
Geniaal.
Nu geef ik m'n ogen de rest van de avond rust
Echt hè, ik vond het in Street Fighter al vrij indrukwekkend maar daar werkt het soms toch meer desoriënterend dan dat het echt iets toevoegt. In standaardmodus voelt het als een soort van diavoorstelling, als in dat er één rechte lijn is waarop je characters lopen en het verschil tussen voor- en achtergrond nogal extreem is. Leuk, maar niet zaligmakend.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben ook zeeer te spreken over het 3d effect in rayman![]()
in lego zie ik het trouwens ook eeeerg goed
Ik heb tot nu toe geen last gehad van vermoeide ogen of hoofdpijn (zoals sommigen beschrijven) maar wat jij opnoemt heb ik ook wel een beetje. Ik mis diepte in mijn laptop-scherm.quote:Op zondag 27 maart 2011 03:28 schreef Kriegel het volgende:
Uurtje Rayman gespeeld, nu proberen m'n ogen de hele tijd een 3D-effect op te wekken op m'n laptopscherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |