Welkom!quote:
haha hoofdpijn krijg ik er niet van.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:17 schreef nomar83 het volgende:
Finally, mijn 3DS is vanmorgen bezorgd.![]()
Nu al hoofdpijn na een uurtje spelen.
Ik heb een bril, misschien dat daardoor m'n ogen harder proberen te focussen. Zal zo eens proberen zonder bril. Daar adverteren ze tenslotte mee: "3D zonder bril".quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:31 schreef pugehenis het volgende:
[..]
haha hoofdpijn krijg ik er niet van.
Heb zelf splinter cell erbij gekocht en het is soms lastig om te focussen met 3d aan, zodanig dat je scheel gaat kijken.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:33 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik heb een bril, misschien dat daardoor m'n ogen harder proberen te focussen. Zal zo eens proberen zonder bril. Daar adverteren ze tenslotte mee: "3D zonder bril".
Wacht dan op een 3D iphone ofzo...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:35 schreef RethXoth het volgende:
Wat ze van mij wel mogen toevoegen is een optie om berichten naar elkaar te sturen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:00 schreef Kilt-Lifter het volgende:
[..]
Wacht dan op een 3D iphone ofzo...
Ben pas volgend weekend jarigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welkom!
Nu de grote vraag: Sims of Pilotwings?
Dan had je de slider niet helemaal op jouw ogen afgesteldquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:59 schreef Cheiron het volgende:
Vanmiddag even Pilotwings (volgens mij) gespeeld, maar ik werd compleet scheel van het onscherpe beeld. Verder grafisch weinig indrukwekkend.
Wil het graag nog eens met andere games zien, maar hiervan ben ik niet onder de indruk geraakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |