Werkt dus niet via de schotel met Canaal Digitaalquote:Op zondag 3 april 2011 17:53 schreef WebAddict het volgende:
Gelijk een mail gestuurd naar Delta, elke aanbieder zend het uit, behalve Delta.
Echt...
WAAAAAT kan jij gratiz naar het golfkanaal kijken?!!?!quote:Op zondag 3 april 2011 11:52 schreef BradSpit het volgende:
hoeveel gratis Sport1 zenders kunnen jullie kijken, ik heb er 6..Gisteren ook nog live Barca gekeken
![]()
het lijkt op een laatste stuiptrekkingquote:Op maandag 4 april 2011 00:26 schreef Karzai het volgende:
Die wedstrijd van Napoli vandaag was ook om van te smullen, ik begrijp alleen niet waarom ze dit nu doen over twee maaenden zijn alle competities afgelopen?
KPN Interactieve TVquote:Op maandag 4 april 2011 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WAAAAAT kan jij gratiz naar het golfkanaal kijken?!!?!![]()
groot schandaal. Welke kabelaanbieder??
?quote:Op maandag 4 april 2011 01:02 schreef betting het volgende:
[..]
het lijkt op een laatste stuiptrekking
Gelul. Gecombineerd hebben Film1 en Sport1 juist winst gedraaid in 2010.quote:Op maandag 4 april 2011 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
?
Hebben ze zo weinig abonnees dan?
je moet op je KPN afstandsbediening op menu drukken, dan krijg je alle kanalen in een menu.quote:Op maandag 4 april 2011 22:55 schreef Kremers het volgende:
Hier ook KPN en alle kanalen beschikbaarHad niet eens verder gekeken omdat ik er vanuit ging dat alleen het eerste kanaal zichtbaar zou zijn.
Jepquote:Op zondag 3 april 2011 17:53 schreef WebAddict het volgende:
Gelijk een mail gestuurd naar Delta, elke aanbieder zend het uit, behalve Delta.
Echt...
Op het hoofdkanaal ja, wat een stel sukkels. Stem dat effe onderling af met de NOS, zodat mensen kunnen zien wat ze willen. Mensen die al Sport 1 hebben, kunnen dan net zo goed naar het tweede kanaal zappen.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zenden ze hetzelfde uit als de NOS vanavond, wtf.
Het zal wel met de uitzendrechten te maken hebben ofzo. Dat alleen 1 specifieke wedstrijd op het "open net" te zien mag zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Op het hoofdkanaal ja, wat een stel sukkels. Stem dat effe onderling af met de NOS, zodat mensen kunnen zien wat ze willen. Mensen die al Sport 1 hebben, kunnen dan net zo goed naar het tweede kanaal zappen.
Hun goed recht en ik was er in eerste instantie ook blij mee omdat ik nu Madrid - Spurs met normaal commentaar kon zien. Helaas veranderde mijn mening nadat het een dode wedstrijd bleek te zijn en Schalke wel los gingquote:Op woensdag 6 april 2011 12:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Op het hoofdkanaal ja, wat een stel sukkels. Stem dat effe onderling af met de NOS, zodat mensen kunnen zien wat ze willen. Mensen die al Sport 1 hebben, kunnen dan net zo goed naar het tweede kanaal zappen.
Schalke kon je gister gewoon via de duitse tv kijken. Wat een pot!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het zal wel met de uitzendrechten te maken hebben ofzo. Dat alleen 1 specifieke wedstrijd op het "open net" te zien mag zijn.
Waarom zouden ze dat af moeten stemmen?quote:Op woensdag 6 april 2011 12:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Spam link mag je achterwege laten.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:39 schreef randei het volgende:
Snaap sowieso niet dat mensen een duur abonnement nemen voor voetbal op tv.Vroeger had ik een seizoenskaart voor 15 gulden.(weet niet eens meer hoe het gulden teken er uit ziet)
Dat is officieel niet een Nederlands open netquote:Op woensdag 6 april 2011 13:39 schreef Stienn het volgende:
[..]
Schalke kon je gister gewoon via de duitse tv kijken. Wat een pot!
ik kon gisteren kiezen tussen de wedstrijd van Inter-Schalke en de wedstrijd van Real Madrid-Tottenham Hotspur.. Eentje op Sport 1 Live en de andere op Sport 1 extra.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zenden ze hetzelfde uit als de NOS vanavond, wtf.
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:51 schreef Kremers het volgende:
Ik heb gisteren heerlijk Inter-Schalke gekeken via Sport 1 extraWat vreemd dat alleen KNP de andere kanalen ook doorgeeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |