quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:40 schreef Parvus het volgende:
Omdat je toevallig 6 jaar geleden meespeelde wil niet gelijk zeggen dat je bij de bazen hoort.
Tell em boi!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:40 schreef Parvus het volgende:
Omdat je toevallig 6 jaar geleden meespeelde wil niet gelijk zeggen dat je bij de bazen hoort.
Boh het was gister wel weer een klapper, bier, tequila, sambuca, alles! Typisch zon avond dat je zegt hohohooooooooo vreselijkquote:
Die ben ik nog niet tegengekomen, maar Erdinger moet je bewaren voor op het terras! 0.33 zijn de vrouwenErdingers, 0,5 de mannenErdingers!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
In Tilburg heb je ook zo'n kroeg daar kun je 0.33 Erdingers halen
Die kleintjes zijn wel heel chill voor tijdens het uit gaan hoef je niet met zo'n halve liter rond te lopen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegengekomen, maar Erdinger moet je bewaren voor op het terras! 0.33 zijn de vrouwenErdingers, 0,5 de mannenErdingers!
Ik een keer, en dat was me toch een sensatie.quote:
quote:
bang dat je moe wordtquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kleintjes zijn wel heel chill voor
tijdens het uit gaan hoef je niet met zo'n halve liter rond te lopen.
True that, maar witbier tijdens het uitgaan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kleintjes zijn wel heel chill voor tijdens het uit gaan hoef je niet met zo'n halve liter rond te lopen.
Aan het begin van de avond is dat zeker relaxedquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
True that, maar witbier tijdens het uitgaan?
Waarom heb je van die nasty plaatjes in sommy's fobo gepost.quote:
Alleen niet te veel van drinken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aan het begin van de avond is dat zeker relaxed
Omdat dat leuk isquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom heb je van die nasty plaatjes in sommy's fobo gepost.
Ja sorry, ik drink dat spul nooit. Het komt niet eens bij me op om t te bestellenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Uitgerekend jij Pieter, uitgerekend jij![]()
Stef nadat hij Snakebite heeft gedronken:quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kennen jullie snakebite daar ga je ook van naar de klote
Dat zou Rossdale zijn als hij geen leven zou hebben en heel zijn leven zou WOW'en.quote:
Gastquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stef nadat hij Snakebite heeft gedronken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stef nadat hij Snakebite heeft gedronken:
[ afbeelding ]
Ik join over een uur of wat wel, tenzij je weer zo chagrijnig gaat doen als gister, dan nietquote:
Eens met Pierre.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik join over een uur of wat wel, tenzij je weer zo chagrijnig gaat doen als gister
Stef OP, snel smsen! Hopen dat Frankie dit niet leestquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zoals jullie kunnen zien is er nog maar 1 plekje over in de OP.
Wie zal het worden? Sms nu de naam van de persoon die erin moet komen + OP naar 4698(0.50cent excl.btw per ontvangen bericht).
Say wut?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat zou Rossdale zijn als hij geen leven zou hebben en heel zijn leven zou WOW'en.
Stoma staat er al in.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben voor degene met de hoogste KD in alle COD games bij elkaar
WUT?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stef OP, snel smsen! Hopen dat Frankie dit niet leest
Sik, halflang haar, allesss. Maar dan dik en met een klein brilletje met ronde glazen.quote:
Even broodje eten en dan ben ik erbij b0yyyquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef Michhas het volgende:
Ik ben wel vrolijk hoor Pierre en Stef, come join me
En Doopstah komt hier toch nooit, gooi hem dan uit de op?
Later kom ik ff! Ik zie Tauch hier ook nooit meer, en Sold ook niet zoveel. Waar zijn die gebleven?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef Michhas het volgende:
Ik ben wel vrolijk hoor Pierre en Stef, come join me
En Doopstah komt hier toch nooit, gooi hem dan uit de op?
Goed weer voor inderdaad! Laat die manen maar eens wapperen in de wind!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:28 schreef Fsmxi het volgende:
Misschien dat ik vanaf 2 uur er ook bij ben, ga dadelijk weer een stuk fietsen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed weer voor inderdaad! Laat die manen maar eens wapperen in de wind!
Stoma is tot nu toe de enige geloof ik..quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan er nog meer mensen van hier Crysis halen?
Net even filmpje van zitten kijken en ik word er niet echt warm van. Al is dat dog tag systeem wel goed bedacht voorkomt campen denk ik zo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stoma is tot nu toe de enige geloof ik..
Je kunt hem vrijdagavond een mep verkopenquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed weer voor inderdaad! Laat die manen maar eens wapperen in de wind!
Stoma had gisteren een halve black ops breakdown en toen deed stoma mw2 erin en toen was stoma blijquote:
Pf, frank is een mietje van 60 kilo, daar wordt deze jongen niet bang vanquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je kunt hem vrijdagavond een mep verkopen
Maak ik een filmpje en post ik hem hier
Haha, ik zal mijn camera maar alvast meenemenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:00 schreef kutkabouter het volgende:
Doe toch maar, dan kunnen jullie achteraf zelf ook even jullie escalatie avond bekijken.
We moeten echt een keer met zijn allen een meet fiksen. Volgens mij zou dat echt een hilarische avond worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha, ik zal mijn camera maar alvast meenemen
Wat een bullshit, dan hoor je gewoon je geld terug te krijgen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gister capture card besteld, vandaag mail gekregen dat ie niet meer leverbaar is en dat ik een alternatief moet uitkiezen. Fuck dat, ik wil me geld terug nigger! Imma go Chris Schmoove on those mofo's, THATS BS!
Sowieso raar dat ze niet gelijk zeggen dat het niet meer leverbaar is :/quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat een bullshit, dan hoor je gewoon je geld terug te krijgen.
Dan moet je vrijdag gewoon naar Tilburg komen. Er is gewoon een meet hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
We moeten echt een keer met zijn allen een meet fiksen. Volgens mij zou dat echt een hilarische avond worden.
Gister stond er nog gewoon leverbaar en plaats in winkelwagen. Nu staat er niet meer leverbaar en uitverkocht. Kanker op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef Parvus het volgende:
[..]
Sowieso raar dat ze niet gelijk zeggen dat het niet meer leverbaar is :/
Helaasch.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je vrijdag gewoon naar Tilburg komen. Er is gewoon een meet hoorMichhas zou ook komen, met de invalidentaxi
Echte mannen zitten op het balkon in hun zwembroek in de zon te leren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:15 schreef Fsmxi het volgende:
Psht, echte mannen zijn nu in de tuin bezig.
Ik tenminste
Graphics: checkquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net even filmpje van zitten kijken en ik word er niet echt warm van. Al is dat dog tag systeem wel goed bedacht voorkomt campen denk ik zo.
Stoma die nog steeds klaagt: checkquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Graphics: check
Gameplay: check
Minder bullshit in de demo dan in black ops na 5 updates: check
Ik heb het even gekeken en misschien ga ik 'm na mijn tentamens wel halen. Hij ziet er erg vet uit!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wop wop woppaaaaa!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je vrijdag gewoon naar Tilburg komen. Er is gewoon een meet hoorMichhas zou ook komen, met de invalidentaxi
Ik word hier niet warm van lijkt me te veel op Halo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nou ik zag in dat filmpje toch echt die kerel bijna iedere keer een heel magazijn legen voor een kill.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:35 schreef KoningStoma het volgende:
Hoezo? Het is echt niet zo dat je 20 kogels op iemand moet schieten.
Dat heb je ook bij black ops.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou ik zag in dat filmpje toch echt die kerel bijna iedere keer een heel magazijn legen voor een kill.
Of dat het spel niet werkt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor ligt vaker aan jezelf dat je ligt te sproeien ipv van te bursten.
Ik hoor altijd iedereen heel veel klagen maar als je eens goed naar je killcam kijkt zie je ook wel zeer regelmatig dat het je eigen fout is.quote:
Maak daar 3 van de 10 keer van en je hebt een puntquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:42 schreef KoningStoma het volgende:
Als je goed kijkt naar de killcam zie je dat je 9 van de 10 keer niet eens schiet
Jawelquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:44 schreef PierreTT het volgende:
Ziet er wel mooi uit, dat Crysis. En zo te zien heeft het spel geen hitmarkers?
Zitten er shotguns en RPG's in? Dat is namelijk mijn criterium voor elke shooter vanaf nuquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:45 schreef KoningStoma het volgende:
Zoals in mijn geüpdate post te lezen is is het met snipers en dergelijke meer 9 van de 10 keer.
[..]
JawelMaar geen verraderlijke
Het enige moment dat ik me af en toe als Stoma voel is met de Stakeout. Dat je een hitmarker krijgt terwijl je van 2 meter afstand met een shotgun schietquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja ik speel dan ook zelden tot nooit met snipers en semi auto's. Maar die M14 geeft mij iig bijna nooit bullshit hitmakers.
Maar dat zul je in iedere shooter houden maar ik zou zelfs eerder homefront kopen dan crysis eerlijk gezegd. Die hele setting staat me ook gewoon niet aan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het enige moment dat ik me af en toe als Stoma voel is met de Stakeout. Dat je een hitmarker krijgt terwijl je van 2 meter afstand met een shotgun schiet
Dat heb ik ook met de setting van Halo en spellen als Mass Effect etc. Die space/future setting staat mij ook niet zo aanquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar dat zul je in iedere shooter houden maar ik zou zelfs eerder homefront kopen dan crysis eerlijk gezegd. Die hele setting staat me ook gewoon niet aan.
Ik denk dat crysis wat dat betreft voor mij wel de goede balans heeft. Het is wel futuristisch, maar wel in de dichtbije toekomst, en niet in de verre toekomst. Dat staat me op zich wel aan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met de setting van Halo en spellen als Mass Effect etc. Die space/future setting staat mij ook niet zo aan
Inderdaad. Ik had hetzelfde met Mass Effect, op een of andere manier trekt mij dat totaal niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik denk dat crysis wat dat betreft voor mij wel de goede balans heeft. Het is wel futuristisch, maar wel in de dichtbije toekomst, en niet in de verre toekomst. Dat staat me op zich wel aan.
Als je je handen daarna maar wast!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:13 schreef Bozz187 het volgende:
Maar zo als michhas als eens terecht opmerkte poep is poep en je hebt vele soorten poep
handen wassen is voor watjes met een slechte weerstandquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je je handen daarna maar wast!
Doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef KoningStoma het volgende:
precies. eerst aan je naad krabben en dan met je vinger in je neus en je vangst opeten.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef KoningStoma het volgende:
precies. eerst aan je naad krabben en dan met je vinger in je neus en je vangst opeten.
kijk jij snapt het, is ook goed voor de weerstand krijg je niet al die allergie bullshit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef KoningStoma het volgende:
Maar ondertussen wel allergisch voor allessssssquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kijk jij snapt het, is ook goed voor de weerstand krijg je niet al die allergie bullshit.
en nu ben je lvl 2 fokker gratz manquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef PierreTT het volgende:
U bent getuige van een heugelijk feit! Dit is mijn 10000e post! Felicitaties welkom
Ik had de mijne gemist.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef PierreTT het volgende:
U bent getuige van een heugelijk feit! Dit is mijn 10000e post! Felicitaties welkom
oke dan ben jij gewoon raar, typ haal eens wat zonlicht op de huid doet wonderenquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel allergisch voor allessssss
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef PierreTT het volgende:
Jeej!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:33 schreef PierreTT het volgende:
Maar jij hebt de KLB SC er nog naastquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jeej!![]()
Ik heb er inmiddels al meer dan 25.000
En dan ben je al lid sinds 2003.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:39 schreef Parvus het volgende:
Ik zit onder de 5000. Zit ook alleen in de CoD topics
Nee, als ie vies is..dan steel ik gewoon een nieuwe jas.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moet jij niet even je bontkraag wassen ofzo?
Mooi. Gewoon even een beetje lief en aardig doen tegen mij he.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, als ie vies is..dan steel ik gewoon een nieuwe jas.
Bepaal ik zelf wel abi.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mooi. Gewoon even een beetje lief en aardig doen tegen mij he.
En de SHJN sc.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar jij hebt de KLB SC er nog naast
SHJN?quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En de SHJN sc.En had in het begin ook nog PUB.
Heeeee! Niet zo onrespectvol he!quote:
Over 3 weekjes doe ik wel een potje mee als ik 'm dan al 2e hands ergens kan regelen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:50 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben nu de eigenaar van een crysis 2 limited edition
Alsof ik 'm ga kopen als er niemand is om mee te spelen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:53 schreef KoningStoma het volgende:
Als het een kutspel blijkt te zijn vraag ik er 35 voor
Erg matig inderdaad.quote:
Regel maar eerst even Gold gappie.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Over 3 weekjes doe ik wel een potje mee als ik 'm dan al 2e hands ergens kan regelen.
Oh ja.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Regel maar eerst even Gold gappie.
Dat lijkt me ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Show hier je nagels.lang verhaal.
terug klagen het is nog 10 uurquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:26 schreef tliciouz het volgende:
Muziek staat nog geen 5 minuten hard aan of de onderbuurman komt al klagen.
niks mailtje je bent gewoon op je scooter langs gegaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
En ja, na een mailtje wordt het geld gewoon terug gestort.
Is het nog 10 uur ja?quote:
Ik ken een jongen die Hugo Bos heet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Is het nog 10 uur ja?
Heb je eigenlijk bewust bozz als naam gekozen in verband met je voornaam hugo?
Ik hoorde het vanochtend ja.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:35 schreef kutkabouter het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)t-naar-10-euro.dhtml
wtf is this shit.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:35 schreef kutkabouter het volgende:
wtf is this shit.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:35 schreef kutkabouter het volgende:
wtf is this shit.
Ben je daar blij om? Jij rookt toch?quote:
trololo.quote:
Nope.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ben je daar blij om? Jij rookt toch?
HIDE YO KIDS AND HIDE YO WIVES! and your husbands.quote:
En als het wel doorgaat, wat dan? Ik betaal me nu al blauw aan peuken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt leuk dat mensen gaan stelen om te kunnen roken, aangezien het gehalte tokkie rokers hoog ligt en het allemaal van een uitkering moeten betalen.
Laat staan zwervers en dergelijke die ook allemaal verslaafd zijn. Crack en wiet goedkoper dan tabak![]()
shit gaat echt niet door.
Nooit gedacht dat jij nog plezier kon hebben met een FPS.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:52 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb kenzer veel plezier met crysis
Nee, was in Londen voor studie en zo. Geweldige stad, hoop er ooit nog eens te kunnen wonen en werkenquote:
ik heb die naam omdat iedereen op school me toen opeens zo begon te noemen, en ja met betrekking tot het nazi merkquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Is het nog 10 uur ja?
Heb je eigenlijk bewust bozz als naam gekozen in verband met je voornaam hugo?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:52 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb kenzer veel plezier met crysis
Boefjequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:35 schreef Bozz187 het volgende:
YAY me allereerste boete ooit binnen gekregen vandaag voor een hele 5km/h te hard rijden !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, je bent wel mijn favoriete geurtje hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:31 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb die naam omdat iedereen op school me toen opeens zo begon te noemen, en ja met betrekking tot het nazi merk
Congratz. Dat er nog maar velen mogen volgen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:35 schreef Bozz187 het volgende:
YAY me allereerste boete ooit binnen gekregen vandaag voor een hele 5km/h te hard rijden !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nu mag je een bontkraag halenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:35 schreef Bozz187 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tja, zo ken ik er nog wel meer. Volkswagen, MediaMarkt, Hugo Boss dus. Lekker zinvol.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:31 schreef Bozz187 het volgende:
[..] en ja met betrekking tot het nazi merk
btw nooit zeggen dat je aan het wildplassen bent. als je aftrekken zegt is het goedkoperquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Echte helden worden gearresteerd voor wildplassen
Gewoon alles ontkennen werkt overigens niet dan gaan ze moeilijk doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
btw nooit zeggen dat je aan het wildplassen bent. als je aftrekken zegt is het goedkoper
hehequote:Op woensdag 23 maart 2011 17:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon alles ontkennen werkt overigens niet dan gaan ze moeilijk doen!
Én Makro, én Saturn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Tja, zo ken ik er nog wel meer. Volkswagen, MediaMarkt, Hugo Boss dus. Lekker zinvol.
Nederlandse wapenwetquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb er nog 1 met overtreding van de wapenwet
Qui le fuck?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
btw nooit zeggen dat je aan het wildplassen bent. als je aftrekken zegt is het goedkoper
liep je over straat met een doorgeladen marker?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb er nog 1 met overtreding van de wapenwet
kom er maar in kabouterquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Degene die Kesha lekker vind!
Ik zal toegeven dat ik niet 100% ingelezen ben ofzo, maar had toch wel wat liever gezien dat er wat meer toegang is tot vuurwapens. Niet eens persoonlijk bezit, maar als "uitgaansgelegenheid" zeg maar bijvoorbeeld.quote:
iedereen moet gewoon kunnen schieten!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik zal toegeven dat ik niet 100% ingelezen ben ofzo, maar had toch wel wat liever gezien dat er wat meer toegang is tot vuurwapens. Niet eens persoonlijk bezit, maar als "uitgaansgelegenheid" zeg maar bijvoorbeeld.
Photoshop doet wonderen.quote:
Ze heeft geen mooi lichaam, dat is iets anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haar gezicht is ook niet zo bijzonder maar 20 lagen make up maken heel veel goed.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:04 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ze heeft geen mooi lichaam, dat is iets anders.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:03 schreef kutkabouter het volgende:
Oke, oke misschien hadden jullie toch gelijk
vangen en opeten free meat boyquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:07 schreef kutkabouter het volgende:
Lol ik zie hier net een kraai in een schoorsteenpijp kruipen waar hij nauwelijks in past.
Nee 1000 patronen in de achterbak.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
liep je over straat met een doorgeladen marker?
Zeer begrijpelijk wel. de kans is er dat jij al die 1000 patronen bij iemand op hetzelfde stukje ontblote huid schiet van point blank range en dan moet diegene vast wel naar het ziekenhuis.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee 1000 patronen in de achterbak.
En ja de wapenwet in NL is apart te noemen...
Ja, dat zal best.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:36 schreef KoningStoma het volgende:
We vonden al dat je zo aan het happen was
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:50 schreef dreamzk het volgende:
Zo lekker mn tentamentje verneukt, vol voor de herkansing
Nog 1tje te gaan en the good life begint weer met bier, live en hopelijk vrouwtjes all over me.
Een kuttuinkabouter?quote:
Een hamster.quote:
hmm goed eten geven, zijn ze klaar met kerstquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een hamster.Ja en lach maar. Mag hier geen hond en eigenlijk ook geen andere dieren maar heb een kast gebouwd voor ze dus zitten ze daar in.
![]()
Dan kun je beter een konijn klaar maken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hmm goed eten geven, zijn ze klaar met kerst
hamster is ook lekker hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan kun je beter een konijn klaar maken.
Zo'n beest doe je toch niet aan een lijntje? Daar kun je beter een zadel op zetten!quote:
Vroeger liep ik altijd met mijn konijn aan een kattenriempje op het grasveld.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n beest doe je toch niet aan een lijntje? Daar kun je beter een zadel op zetten!
snackmeatquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar zit totaal geen vlees aan dus lijkt me sterk.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n beest doe je toch niet aan een lijntje? Daar kun je beter een zadel op zetten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Bij jou had ik toch wel een hond verwacht in plaats van die verschrikkelijke kankerbeesten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef KneusTeun het volgende:
jou hamsters keer aan mijn katten voorstellen XD
[ afbeelding ]
iphone pic
Pas maar op, hij heeft gingervitis.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef KneusTeun het volgende:
jou hamsters keer aan mijn katten voorstellen XD
[ afbeelding ]
iphone pic
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij jou had ik toch wel een hond verwacht in plaats van die verschrikkelijke kankerbeesten.
Katten zijn evil, die had ik JUIST bij Teun verwachtquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij jou had ik toch wel een hond verwacht in plaats van die verschrikkelijke kankerbeesten.
Dat is waar, maar alsnog, er komt nooit een kat hier in huis.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
beetje lastig als je geen tuin hebt..
Och, die beesten zijn toch te dom om zindelijk te worden dus wat dat betreft maakt het niet veel verschil.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
beetje lastig als je geen tuin hebt..
THNX!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Katten zijn evil, die had ik JUIST bij Teun verwacht
Honden te dom om zindelijk te maken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Och, die beesten zijn toch te dom om zindelijk te worden dus wat dat betreft maakt het niet veel verschil.
Ik heb het geloof ik nog ergens in m'n fobo staan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Honden te dom om zindelijk te maken?
quote:Ziedaar de hond. Het meest smerige onhygiënische verachtelijke onwelriekende en tot op het bot onzelfstandige schepsel wat de mensheid ooit heeft gedomesticeerd en in huis heeft gehaald. Bah.
Nee, bezie dan de kat. Intelligent, zelfstandig, schoon, en eigenwijs.
Daarom zijn er blindegeleide honden. Zodat de blinde persoon in kwestie steeds in de schijt van zijn eigen hond gaat staan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Och, die beesten zijn toch te dom om zindelijk te worden dus wat dat betreft maakt het niet veel verschil.
Dat is echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb het geloof ik nog ergens in m'n fobo staan.
[..]
Die krijgen gewoon een soort commando-training. Waar ze zo hard gedrilld worden dat ze niet meer nadenken maar gewoon op de automatische piloot gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Daarom zijn er blindegeleide honden. Zodat de blinde persoon in kwestie steeds in de schijt van zijn eigen hond gaat staan.
Dat is echt pure onzin. Heb je wel eens gezien hoe een blindengeleidehond getraind word?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die krijgen gewoon een soort commando-training. Waar ze zo hard gedrilld worden dat ze niet meer nadenken maar gewoon op de automatische piloot gaan.
Heb je wel eens van een troll gehoord.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is echt pure onzin. Heb je wel eens gezien hoe een blindengeleidehond getraind word?
Honden zijn gewoon kenserslim.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die krijgen gewoon een soort commando-training. Waar ze zo hard gedrilld worden dat ze niet meer nadenken maar gewoon op de automatische piloot gaan.
Ah, nu je merkt dat je ongelijk hebt gooi je het er maar op dat je aan het trollen bent? Wtf dude. Waarom zou je hierover gaan trollen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Heb je wel eens van een troll gehoord.
Sorry maar je faalt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:22 schreef kutkabouter het volgende:
Omdat ik net lekker op gang begon te komen.En mensen die honden op een voetstuk plaatsen dat zijn altijd van die mensen die niet voor rede vatbaar zijn, dus die kan je goed trollen.
Ik heb tot nu toe nog geen 1 hond geroken die stonk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben het niet snel eens met kabouter maar honden stinken echt verschrikkelijk
Dan moet je eens goed ruiken denk ik. Wat helemaal goor is als mensen hun hond in de auto doen om te gaan wandelen dan ga ik serieus bijna over mijn nekquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nog geen 1 hond geroken die stonk.
Ik heb zelf een hond? Dan heb jij hem op het verkeerde moment geroken, als jij een hond regelmatig wast is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je eens goed ruiken denk ik. Wat helemaal goor is als mensen hun hond in de auto doen om te gaan wandelen dan ga ik serieus bijna over mijn nek
Ja gadverdamme, als je met zo iemand moet meerijden, en dat daar zo'n stinkend, harig kleed in ligt waar die hond altijd op zit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je eens goed ruiken denk ik. Wat helemaal goor is als mensen hun hond in de auto doen om te gaan wandelen dan ga ik serieus bijna over mijn nek
Vandaar dat je het niet ruikt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb zelf een hond? Dan heb jij hem op het verkeerde moment geroken, als jij een hond regelmatig wast is er niets aan de hand.
De hond van me ouders meurt hard! haha en die past niet in de badkuipquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb zelf een hond? Dan heb jij hem op het verkeerde moment geroken, als jij een hond regelmatig wast is er niets aan de hand.
Goed bezig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:31 schreef dreamzk het volgende:
Deze discussiezelfde discussie of het patat of friet is, iedereen heeft zijn eigen mening en niemand wil de andere partij gelijk geven.
Tevens honden zijn baas, katten zijn de meest onloyale beesten die je amper ziet. enige waar ze je voor gebruiken is voedsel en een dak boven hun hoofd. Voor de rest zijn ze buiten aan het hangen op de straathoek.
En nog een puntje, tentamen iets midner verneukt dan ik dacht. 3/5 voor mn multiple choice gehad dus als ze een beejte coulant zijn voor mijn opstel is er nog de mogelijkheid dat ik dit vak heb gehaald
Tuinslang erop!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De hond van me ouders meurt hard! haha en die past niet in de badkuip
In de zomer buiten met een tuinslang er op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De hond van me ouders meurt hard! haha en die past niet in de badkuip
Ik denk, die is allang aan het zuipen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:31 schreef dreamzk het volgende:
Deze discussiezelfde discussie of het patat of friet is, iedereen heeft zijn eigen mening en niemand wil de andere partij gelijk geven.
Tevens honden zijn baas, katten zijn de meest onloyale beesten die je amper ziet. enige waar ze je voor gebruiken is voedsel en een dak boven hun hoofd. Voor de rest zijn ze buiten aan het hangen op de straathoek.
En nog een puntje, tentamen iets midner verneukt dan ik dacht. 3/5 voor mn multiple choice gehad dus als ze een beejte coulant zijn voor mijn opstel is er nog de mogelijkheid dat ik dit vak heb gehaald
Vrijdag nog een tentamen, wou nu nog de bieb in maar ben gesloopt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik denk, die is allang aan het zuipen.
Ik volg het.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vrijdag nog een tentamen, wou nu nog de bieb in maar ben gesloopt.
Even ander vraagje, wie kijkt hier secret story op Net5? Ik werd er namelijk net opgewezen dat een chick in dat programma, Aafke, met ons in Lloret was. Best bizar om haar hier dan tegen te komen
Dan ben je aan die put lucht gewend.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lijkt me echt net zo'n kutprogramma als dat total darkness ofzoiets.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vrijdag nog een tentamen, wou nu nog de bieb in maar ben gesloopt.
Even ander vraagje, wie kijkt hier secret story op Net5? Ik werd er namelijk net opgewezen dat een chick in dat programma, Aafke, met ons in Lloret was. Best bizar om haar hier dan tegen te komen
Nee hoor want andere vinden mijn hond ook niet stinken. Kwestie van wassen, en onze hond gaat niet zwemmen ofzo, dat scheelt ook weer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ben je aan die put lucht gewend
Net zoals ze in Lloret wasquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik volg het.Aafke is echt een tof wijf.
alleen maar dronken en feest vieren.
Zeggen ze alleen maar uit beleefdheidquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoor want andere vinden mijn hond ook niet stinken. Kwestie van wassen, en onze hond gaat niet zwemmen ofzo, dat scheelt ook weer.
Nu is ze piercer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Net zoals ze in Lloret was
Die chick heeft dus de laatste 10 jaar die propshit gedaan in Lloret enz. Wat we te horen kregen van andere mensen daar is dat zij elke avond wel een gast regelt. Als we dan een snelle rekensom doen dat ze elk jaar 3 maanden werkt. 3 maanden is 90 dagen. 90 dagen betekent 70 gasten (3 weken vallen weg ivb met ongesteldheid) en dat x10 komen we op 700 gasten. Lekker doorgepompt
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeggen ze alleen maar uit beleefdheid
Piercer?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu is ze piercer.
Maar lol.Goed bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |