quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:40 schreef Parvus het volgende:
Omdat je toevallig 6 jaar geleden meespeelde wil niet gelijk zeggen dat je bij de bazen hoort.
Tell em boi!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:40 schreef Parvus het volgende:
Omdat je toevallig 6 jaar geleden meespeelde wil niet gelijk zeggen dat je bij de bazen hoort.
Boh het was gister wel weer een klapper, bier, tequila, sambuca, alles! Typisch zon avond dat je zegt hohohooooooooo vreselijkquote:
Die ben ik nog niet tegengekomen, maar Erdinger moet je bewaren voor op het terras! 0.33 zijn de vrouwenErdingers, 0,5 de mannenErdingers!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
In Tilburg heb je ook zo'n kroeg daar kun je 0.33 Erdingers halen
Die kleintjes zijn wel heel chill voor tijdens het uit gaan hoef je niet met zo'n halve liter rond te lopen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegengekomen, maar Erdinger moet je bewaren voor op het terras! 0.33 zijn de vrouwenErdingers, 0,5 de mannenErdingers!
Ik een keer, en dat was me toch een sensatie.quote:
quote:
bang dat je moe wordtquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kleintjes zijn wel heel chill voor
tijdens het uit gaan hoef je niet met zo'n halve liter rond te lopen.
True that, maar witbier tijdens het uitgaan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kleintjes zijn wel heel chill voor tijdens het uit gaan hoef je niet met zo'n halve liter rond te lopen.
Aan het begin van de avond is dat zeker relaxedquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
True that, maar witbier tijdens het uitgaan?
Waarom heb je van die nasty plaatjes in sommy's fobo gepost.quote:
Alleen niet te veel van drinken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aan het begin van de avond is dat zeker relaxed
Omdat dat leuk isquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom heb je van die nasty plaatjes in sommy's fobo gepost.
Ja sorry, ik drink dat spul nooit. Het komt niet eens bij me op om t te bestellenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Uitgerekend jij Pieter, uitgerekend jij![]()
Stef nadat hij Snakebite heeft gedronken:quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kennen jullie snakebite daar ga je ook van naar de klote
Dat zou Rossdale zijn als hij geen leven zou hebben en heel zijn leven zou WOW'en.quote:
Gastquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stef nadat hij Snakebite heeft gedronken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stef nadat hij Snakebite heeft gedronken:
[ afbeelding ]
Ik join over een uur of wat wel, tenzij je weer zo chagrijnig gaat doen als gister, dan nietquote:
Eens met Pierre.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik join over een uur of wat wel, tenzij je weer zo chagrijnig gaat doen als gister
Stef OP, snel smsen! Hopen dat Frankie dit niet leestquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zoals jullie kunnen zien is er nog maar 1 plekje over in de OP.
Wie zal het worden? Sms nu de naam van de persoon die erin moet komen + OP naar 4698(0.50cent excl.btw per ontvangen bericht).
Say wut?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat zou Rossdale zijn als hij geen leven zou hebben en heel zijn leven zou WOW'en.
Stoma staat er al in.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben voor degene met de hoogste KD in alle COD games bij elkaar
WUT?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stef OP, snel smsen! Hopen dat Frankie dit niet leest
Sik, halflang haar, allesss. Maar dan dik en met een klein brilletje met ronde glazen.quote:
Even broodje eten en dan ben ik erbij b0yyyquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef Michhas het volgende:
Ik ben wel vrolijk hoor Pierre en Stef, come join me
En Doopstah komt hier toch nooit, gooi hem dan uit de op?
Later kom ik ff! Ik zie Tauch hier ook nooit meer, en Sold ook niet zoveel. Waar zijn die gebleven?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef Michhas het volgende:
Ik ben wel vrolijk hoor Pierre en Stef, come join me
En Doopstah komt hier toch nooit, gooi hem dan uit de op?
Goed weer voor inderdaad! Laat die manen maar eens wapperen in de wind!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:28 schreef Fsmxi het volgende:
Misschien dat ik vanaf 2 uur er ook bij ben, ga dadelijk weer een stuk fietsen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed weer voor inderdaad! Laat die manen maar eens wapperen in de wind!
Stoma is tot nu toe de enige geloof ik..quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan er nog meer mensen van hier Crysis halen?
Net even filmpje van zitten kijken en ik word er niet echt warm van. Al is dat dog tag systeem wel goed bedacht voorkomt campen denk ik zo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Stoma is tot nu toe de enige geloof ik..
Je kunt hem vrijdagavond een mep verkopenquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed weer voor inderdaad! Laat die manen maar eens wapperen in de wind!
Stoma had gisteren een halve black ops breakdown en toen deed stoma mw2 erin en toen was stoma blijquote:
Pf, frank is een mietje van 60 kilo, daar wordt deze jongen niet bang vanquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je kunt hem vrijdagavond een mep verkopen
Maak ik een filmpje en post ik hem hier
Haha, ik zal mijn camera maar alvast meenemenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:00 schreef kutkabouter het volgende:
Doe toch maar, dan kunnen jullie achteraf zelf ook even jullie escalatie avond bekijken.
We moeten echt een keer met zijn allen een meet fiksen. Volgens mij zou dat echt een hilarische avond worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha, ik zal mijn camera maar alvast meenemen
Wat een bullshit, dan hoor je gewoon je geld terug te krijgen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gister capture card besteld, vandaag mail gekregen dat ie niet meer leverbaar is en dat ik een alternatief moet uitkiezen. Fuck dat, ik wil me geld terug nigger! Imma go Chris Schmoove on those mofo's, THATS BS!
Sowieso raar dat ze niet gelijk zeggen dat het niet meer leverbaar is :/quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat een bullshit, dan hoor je gewoon je geld terug te krijgen.
Dan moet je vrijdag gewoon naar Tilburg komen. Er is gewoon een meet hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
We moeten echt een keer met zijn allen een meet fiksen. Volgens mij zou dat echt een hilarische avond worden.
Gister stond er nog gewoon leverbaar en plaats in winkelwagen. Nu staat er niet meer leverbaar en uitverkocht. Kanker op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef Parvus het volgende:
[..]
Sowieso raar dat ze niet gelijk zeggen dat het niet meer leverbaar is :/
Helaasch.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je vrijdag gewoon naar Tilburg komen. Er is gewoon een meet hoorMichhas zou ook komen, met de invalidentaxi
Echte mannen zitten op het balkon in hun zwembroek in de zon te leren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:15 schreef Fsmxi het volgende:
Psht, echte mannen zijn nu in de tuin bezig.
Ik tenminste
Graphics: checkquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net even filmpje van zitten kijken en ik word er niet echt warm van. Al is dat dog tag systeem wel goed bedacht voorkomt campen denk ik zo.
Stoma die nog steeds klaagt: checkquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Graphics: check
Gameplay: check
Minder bullshit in de demo dan in black ops na 5 updates: check
Ik heb het even gekeken en misschien ga ik 'm na mijn tentamens wel halen. Hij ziet er erg vet uit!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wop wop woppaaaaa!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan moet je vrijdag gewoon naar Tilburg komen. Er is gewoon een meet hoorMichhas zou ook komen, met de invalidentaxi
Ik word hier niet warm van lijkt me te veel op Halo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nou ik zag in dat filmpje toch echt die kerel bijna iedere keer een heel magazijn legen voor een kill.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:35 schreef KoningStoma het volgende:
Hoezo? Het is echt niet zo dat je 20 kogels op iemand moet schieten.
Dat heb je ook bij black ops.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou ik zag in dat filmpje toch echt die kerel bijna iedere keer een heel magazijn legen voor een kill.
Of dat het spel niet werkt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor ligt vaker aan jezelf dat je ligt te sproeien ipv van te bursten.
Ik hoor altijd iedereen heel veel klagen maar als je eens goed naar je killcam kijkt zie je ook wel zeer regelmatig dat het je eigen fout is.quote:
Maak daar 3 van de 10 keer van en je hebt een puntquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:42 schreef KoningStoma het volgende:
Als je goed kijkt naar de killcam zie je dat je 9 van de 10 keer niet eens schiet
Jawelquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:44 schreef PierreTT het volgende:
Ziet er wel mooi uit, dat Crysis. En zo te zien heeft het spel geen hitmarkers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |