Ik blijf het gewoon elke keer vragenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:35 schreef -Datdus- het volgende:
Het ligt er helemaal aan hoe druk ik het heb. Nu is het erg druk.
Is er ook al wat bedacht om de luisteraarsaantallen te boosten??quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoon elke keer vragen
Die oude moet echt zsm weg.
Ja, de woensdagavondshow, maar die moet eerst meer vorm krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Is er ook al wat bedacht om de luisteraarsaantallen te boosten??
Dat vind ik serieus het meest geniale aan het hele nummerquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe "wat een grote PIEP" bek gewoon gebliept
De mijne wil je ook niet hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:36 schreef Popje-popje het volgende:
Wil iemand vandaag ruilen van hoofd
NIET ZEUREN je ziet er prima uit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:36 schreef Popje-popje het volgende:
Wil iemand vandaag ruilen van hoofd
Kan nooit erger zijn dan mijn hoofd vandaagquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De mijne wil je ook niet hebben
you haz issuesquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik las "Jaaaaa Tarzan, smak smak smak" En dacht hele andere dingen.
Kon dat niet meer dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:56 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hoop dat ik vandaag alles draaiende heb, dan kan ik morgen weer show maken
Nah een paar harddisks in mijn pc begonnen te haperen waardoor de boel steeds stroever liep, dus ik heb gewoon nieuwe harddisks gekocht en ben nu alles aan het herinstalleren en alle spullen die ik nodig heb van die half rotte harddisks aan het overzetten op de nieuwe.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kon dat niet meer dan?
Ik vond het al verdacht weinig koelkast shows.
aah, okay.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah een paar harddisks in mijn pc begonnen te haperen waardoor de boel steeds stroever liep, dus ik heb gewoon nieuwe harddisks gekocht en ben nu alles aan het herinstalleren en alle spullen die ik nodig heb van die half rotte harddisks aan het overzetten op de nieuwe.
Barbie is met iequote:Op woensdag 23 maart 2011 12:02 schreef Myraela het volgende:
I'm a barby girl, in a barby world. Life in plastic, it's fantastic.
En maar bezuinigen op onderwijsquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik snap echt niet dat er goed is dat we mee doen met de aanval op Libië
Je UI gaat op de beatquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En maar bezuinigen op onderwijs
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je UI gaat op de beat
Bijna
Sowieso dranken met zoetstoffenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:09 schreef Myraela het volgende:
Cola Zero en die ranzige nasmaak.Of het komt van mijn pillen, maar terug wat een ranzige smaak.
Werkte hier ff niet. Ik weet ook niet hoe het kwam.quote:
Zo'n beetje alles wat je teveel binnen krijgt wordt omgezet in vet, schatquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sowieso dranken met zoetstoffen![]()
Bijwerking van zoetstoffen is trouwens het vasthouden van vet
Lees eens goed: een bijwerking van zoetstof is het vasthouden van vet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles wat je teveel binnen krijgt wordt omgezet in vet, schat
Ook als je geen vet eet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sowieso dranken met zoetstoffen![]()
Bijwerking van zoetstoffen is trouwens het vasthouden van vet
Mensen met hooikoortsquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef Ragboer het volgende:
Meer mensen met hooikoorts hier? Ik krijg nu al klachten.
Ok danquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lees eens goed: een bijwerking van zoetstof is het vasthouden van vet.
Je hebt vet nodig.quote:
Kan ik ook niets aan doen, mijn hele keel doet pijn. Krijg nauwelijks een hap weg.quote:
Je bent gewoon inferieurquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kan ik ook niets aan doen, mijn hele keel doet pijn. Krijg nauwelijks een hap weg.
Hmm dan zou Dromenvangertje dik zijn van het zaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles wat je teveel binnen krijgt wordt omgezet in vet, schat
Ik heb vanmorgen gehoord dat ik een allergie voor ratten, huisstofmijt en gras heb, maar heb nu geen lastquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:17 schreef Ragboer het volgende:
Meer mensen met hooikoorts hier? Ik krijg nu al klachten.
Voor gras is wel een beetje gekquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen gehoord dat ik een allergie voor ratten, huisstofmijt en gras heb, maar heb nu geen last
Sowieso, een voetballer die allergisch is gras
Hooikoorts dus.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen gehoord dat ik een allergie voor ratten, huisstofmijt en gras heb, maar heb nu geen last
Sowieso, een voetballer die allergisch is gras
Gras kan ik ook niet tegen, tenminste versgemaait enzo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee man, pollen is iets anders dan gras
quote:
Wel met video !quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die hebben we als DJ nodig
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wel met video !
Kijkcijfer kanon zeg ik je.
Ik heb een berichtje achtergelaten!
Dit is stap 1 in het regelen dat ze op de onz-radio meet komt
leuke tieten maar dat hoofdquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wel met video !
Kijkcijfer kanon zeg ik je.
Ik heb een berichtje achtergelaten!
Dit is stap 1 in het regelen dat ze op de onz-radio meet komt
quote:
Tsja.. daar kunnen we natuurlijk maar op 1 manier achter komenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Dan vinden jullie mij niet leuk heur![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tsja.. daar kunnen we natuurlijk maar op 1 manier achter komen
Ik keek pas voor het eerst naar haar hoofd toen ik jouw post lasquote:
Jij hebt kleine borstjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Dan vinden jullie mij niet leuk heur![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik keek pas voor het eerst naar haar hoofd toen ik jouw post las
Dat zeg wel genoeg denk ik zo.
Ik vind haar ook wel een leuk koppie hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik keek pas voor het eerst naar haar hoofd toen ik jouw post las
Dat zeg wel genoeg denk ik zo.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het moet trouwens wel een gast zijn !
Dj_Day_V.
Dat spreek je uit als DJ Davy!
quote:Hehe je hebt het topic pas dicht gegooid nadat je gefapt hebt heh?!
DMs openbaar maken, banquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe naar Smegmanus DM nadat hij het topic dicht gooide
[..]
Mijn eigen DM's mag ik gewoon openbaar maken hoorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest hardop lachen![]()
![]()
![]()
Waaraan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:52 schreef djkoelkast het volgende:
Toon heeft echt serieus een trauma ofzo hoor
quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest hardop lachen![]()
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:
Ik heb jaren gehad waar ik 's zomers gewoon niet buiten kon komen omdat hooikoorts. Ik had er wel goede medicijnen voor maar dat maakt het alleen wat minder. Vorig jaar heb ik bijna geen medicijnen gebruikt en het ging redelijk goed.quote:
toon de sperzieboonquote:
Heb een opgezette keel. Maar binnen 1,5 / 2 weken heb ik nergens meer last van.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb jaren gehad waar ik 's zomers gewoon niet buiten kon komen omdat hooikoorts. Ik had er wel goede medicijnen voor maar dat maakt het alleen wat minder. Vorig jaar heb ik bijna geen medicijnen gebruikt en het ging redelijk goed.
Hopen dat het dit jaar ook goed gaat. Heb pas 1 bloedneus gehad
Heb jij ook altijd jeuk achter in je keel? Dat is schijt irritant.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb een opgezette keel. Maar binnen 1,5 / 2 weken heb ik nergens meer last van.
Hooikoortsquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb jaren gehad waar ik 's zomers gewoon niet buiten kon komen omdat hooikoorts. Ik had er wel goede medicijnen voor maar dat maakt het alleen wat minder. Vorig jaar heb ik bijna geen medicijnen gebruikt en het ging redelijk goed.
Hopen dat het dit jaar ook goed gaat. Heb pas 1 bloedneus gehad
Ja, en krijg ook nu bijna niks weg qua eten. Heb met moeite 2 bammetjes kaas kunnen eten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd jeuk achter in je keel? Dat is schijt irritant.
Dankjequote:Op woensdag 23 maart 2011 13:04 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hooikoortsheb er zelf geen last van maar toch
Hopelijk idd dat je er dit jaar net zo weinig last van hebt
Ik ga dan ijs eten, verzacht het. Of thee drinken helpt ook wel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, en krijg ook nu bijna niks weg qua eten. Heb met moeite 2 bammetjes kaas kunnen eten.
Slim plan, ga ik nu doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga dan ijs eten, verzacht het. Of thee drinken helpt ook wel.
dat is met die nieuwe bimboquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:06 schreef Zokunen het volgende:
gone is denk ik het bekendste nummer van Lasgo.
Voor mij ook graag, zwart. Dankje liefje.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
IK HEB NOG NIET EENS KOFFIE OP
het is al middag
ik ga koffie zetten.
Wat dacht je van leuke muziekquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef Zokunen het volgende:
Hmm wat zal ik straks eens gaan draaien...
Dat is een idee..quote:
Grrrrquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef Goudvis_ het volgende:
Oh dit lied![]()
Ik vind dit echt vreselijk
Tinychat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
heuj hoe heet die ene chat met webcam dat je een linkje hebt
Staat klaar.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor mij ook graag, zwart. Dankje liefje.
hooiquote:
Hoinquote:
Weetje hoe eng, buitenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waarom zitten jullie niet buiten?
Ik heb mn zonne allergie pillen niet gepaktquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waarom zitten jullie niet buiten?
Haaiquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:26 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
hooi
Dit is echt beste nummer van Jason MrazJammer dat Dean Saunders het verkracht heeft
Autistquote:
Ik nog maar 1x, maar ik ben ook nog maar een uurtje wakker.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben al twee keer buiten geweest vandaag
hey ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben al twee keer buiten geweest vandaag
quote:
Is goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:29 schreef Zokunen het volgende:
Ik denk dat ik zo maar gewoon van alles en nog wat ga draaien, kan niet echt een thema verzinnen waar ik echt zin in heb.
Schatjeeeeeeeeeequote:
Goed te passe?quote:
HIHIHI!quote:
Whehehequote:
Ik lust geen zuurkool.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen vandaag ja. Morgen maak ik zuurkool
Allman Brothers Bandquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is dit voor een cowboy liedje?
Zeg dat danquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Whehehe
Maar het betekend: Gaat alles goed?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Allman Brothers Band
Niet zo stoer doen
Das kakquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeg dat dan![]()
Nee niet echt, ik heb heel veel te doen, maar mijn UPS programma werkt niet meeDus ik kan feitelijk heel weinig nu.
Ja doeiquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Das kak
Nou, maar ik ga er weer vandoor.
Fijne dag nog, schatjes!![]()
![]()
Que?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:34 schreef djkoelkast het volgende:
Ja en dan bel je de helpdesk krijg je een trut die nog minder Nederlands spreekt dan de willekeurige illegaal.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Krijg net een BNN brief
2 kaartjes gewonnen voor 'de gekste dag' in paradiso maandag
Wat is het eigenlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
* Knetterkrankjorum is jaloers![]()
Gelijk dichtquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
whehehe, ik vond een oud topic van mezelf terug.
Valentijntje
Monopoly.
bn-ers die gekke dingen gaan doen, comedians en zulksquote:
krijgt niet iedereen dat dan? Die zaal moet toch volquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bn-ers die gekke dingen gaan doen, comedians en zulks
ik win nooit watquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
krijgt niet iedereen dat dan? Die zaal moet toch vol![]()
paar weken terug had ik ook al girls love dj's kaarten
oh was me nog niet opgevallenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Geweldig # voor het Topicdeel trouwens, had vandaag al genoeg ongeluk.
hihi ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Geweldig # voor het Topicdeel trouwens, had vandaag al genoeg ongeluk.
zou zo maar kunnenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Arme jij, is het niet gewoon genoeg om lid te zijn van BNN om die kaarten te krijgen?
Ik sta er niet tussenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:45 schreef Myraela het volgende:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
djkoelkast
Huppelmuts
So_Surreal_Baby
utopie
Tha_Erik
Monopoly
sharr
LovelyLady
smegmanus
Harajuku.
Popje-popje
RockNijntje
Marijkezwolle
yvonne
Netsplitter
kanovinnie
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je staat wel in mijn lijstje hoor, alleen nog een paar lager.
Hey Lovelyquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt stiekem eens om het hoekje kijken
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady komt stiekem eens om het hoekje kijken
quote:
Wel goed geloof k, bij jou dan?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wel goed geloof k, bij jou dan?
lang niet gezien
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG
ik kan daar dus nooit heen he, laatste trein vanuit a'dam gaat om 22:08
Je lurkt m'n foboquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMG
ik kan daar dus nooit heen he, laatste trein vanuit a'dam gaat om 22:08
wat doen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gaat er verder nog iemand naar hilversum maandag?
* Knetterkrankjorum voelt zich niet aangesprokenquote:
Wat is er in Hilversum maandag?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoezo?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meedoen met de langste crowdquote:
Minder erg als een tekenbeet op je neusquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb een muggenbult in mijn gezicht
![]()
tevens star wars
tekenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Minder erg als een tekenbeet op je neus
ik ook niet, een vriend van mij had er eentje op zn hielbeenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tekengelukkig nog nooit 1 gehad
vieze dingen vind ik datquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ook niet, een vriend van mij had er eentje op zn hielbeen
Vies?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vieze dingen vind ik dat
Een tekenbeet op je geslachtsdeelquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vieze dingen vind ik dat
ok so notedquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vies?
Ik eet teken meestal als ontbijt
tekensoepquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vies?
Ik eet teken meestal als ontbijt
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een tekenbeet op je geslachtsdeel
Loop jij in je blote kontje met je blote zwansje in het bos te zwaaien?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een tekenbeet op je geslachtsdeel
Sowieso in het bos lopenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Loop jij in je blote kontje met je blote zwansje in het bos te zwaaien?
die hebben wij hier nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso in het bos lopenNog liever een heerlijke wandeltocht door de duinen
Alleen bedreigd toch?quote:
zoiets las ikquote:
Jij hebt coole hunnebeddenquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die hebben wij hier niet
stelletje gekkenquote:DEN HAAG - KWF Kankerbestrijding en de antikrookorganisatie Stivoro willen dat de prijs van tabak fors wordt verhoogd. Een pakje sigaretten van een gangbaar merk zou rond 10 euro moeten gaan kosten.
heul niet.. dan zou ik nog stoppen ookquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heul niet.. dan zou ik nog stoppen ook
Fixedquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Meer frisse lucht met knetter in het leven
Snuf woont vlakbijquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Rotterdam zit zonder stroom
veel fok!kers komen uit rotterdam
meer plezier zou het niet zijn neequote:
fixedquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:08 schreef Zokunen het volgende:
Als er nog verzoekjens zijn kan dat uiteraard ook
fout ventjequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:08 schreef Zokunen het volgende:
Als er nog verzoekjes zijn kan dat uiteraard ook
quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Actrice Elizabeth Taylor (79) overleden
Jij had niet 4.2.2 toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:11 schreef Zokunen het volgende:
Sam loopt vast, dus na dit nummer restart ik even
Ik voel me aangesprokenquote:
ballonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |