Ik ook niet hoor, het is echt een kortstondige verslavingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:23 schreef mtchel112 het volgende:
Ik ook, maar koop zelden nog wat. Mis het totaal niet :p
Mocht je het niet vinden,quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:43 schreef Ballsofsteel het volgende:
Ik kan dit nergens vinden, jullie wel?
[ [url=http://store.fastmac.com/contents/image.php?sizex=160&sizey=160&image[0]=images/products/usocket_checkout.jpg&]afbeelding[/url] ]
Moet natuurlijk wel met een euro plug zijn
Action, 80 cent ofzo maar dan zonder aan en uitknop. (zie ik ook geen voordeel in eigenlijk)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:43 schreef 08gnoT. het volgende:
Die laatste is wel goedkoper te krijgen, maar op ebay kan ik hem niet vinden. Een gewone 3-weg splitter.
Ja, dat moet m dan worden denk ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:43 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Mocht je het niet vinden,
[ link | afbeelding ]
+
[ link | afbeelding ]
Die laatste is wel goedkoper te krijgen, maar op ebay kan ik hem niet vinden. Een gewone 3-weg splitter.
Ja, ze zijn bij veel winkels te koop. Ik heb er zelf ook een op m'n slaapkamer zonder schakelaar, van de gamma volgens mij. Ideaal, niet de kabelbende van een stekkerdoos maar wel extra aansluitingen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Action, 80 cent ofzo maar dan zonder aan en uitknop. (zie ik ook geen voordeel in eigenlijk)
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef RobertNL het volgende:
...
Heb ook mijn 90 graden kabeltje binnen gekregen, 15 dagen naar verzenden best ok dus
Vandaag een poging gedaan:quote:
Ziet er leuk uit, nu krijg ik ook zin om zoiets te bouwenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Vandaag een poging gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Boh, ziet er nu al beter uit!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Danku, ik zal eens in dat Android forum gaan rondneuzen. Heb mijn zinnen gezet op de Flytouch 2 of 3. Telefoon laat ik maar zitten dan, gezien je reactie. Ik twijfelde daar zelf al over, maar toch zie je veel tegenstrijdige reacties op die sites.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tablet pc's zijn een gok. Wil je er een met Android raad ik je aan in het Android topic te kijken hier op Fok, daar komen ervaringen voorbij. Verwacht echter niet dezelfde kwaliteit als bij een Ipad o.i.d. Wil je iets hebben wat een beetje aardig werkt, dan moet je een vrij recente Android release hebben, een pad welke goeie support uit de community heeft (en dus niet als de A-pad verschillende revisie heeft waarbij revisie X wel een bepaalde rom kan draaien en revisie Y weer niet, terwijl revisies alleen te onderscheiden zijn aan een kleur van een ledje) en zelf een beetje technisch zijn. Oh, en beseffen dat de goedkoopste PADS bij voorbaat al niets zijn omdat je jezelf gaat ergeren aan de traagheid en weten dat je qua support niet in aanmerking komt voor support.
Dus, veel tijd hebben en jezelf eens goed inlezen voor je iets koopt.
Telefoons kunnen we hier kort over zijn: begin er niet aan. Vaak is het een OS wat nagebouwd is om te lijken op en bestaand OS. Batterijen zijn vaak niet wat je ervan verwacht, ook geen support etc etc. Plus, en da's het belangrijkste; vaak scheelt zo'n mobiel niet eens zo veel qua prijs met een instap modelletje hier. Wil je meer kunnen als met een instapmodelletje dan zeker geen Chinaphone kopen. Is ook maar de vraag of bellen überhaupt gaat werken aangezien Chinezen soms IMEI nummers klonen waardoor je provider bepaalde toestellen van het netwerk kan blocken. En meer van die fratsen waar je niet op zit te wachten. Er zullen vast uitzonderingen zijn, maar je kan jezelf afvragen of je die moeite wilt gaan doen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Als je niet te veel geld weel uitgeven is dit een goede optie voor maar 143,00. Deze is ook wel bekend onder de naam Heropad C8..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:53 schreef Romanov het volgende:
[..]
Danku, ik zal eens in dat Android forum gaan rondneuzen. Heb mijn zinnen gezet op de Flytouch 2 of 3. Telefoon laat ik maar zitten dan, gezien je reactie. Ik twijfelde daar zelf al over, maar toch zie je veel tegenstrijdige reacties op die sites.
Had wel een beetje hulpquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:16 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]ooooh... Ik wou dat ik zoiets kon maken.
Ja, klopt. Heb ik voor je post toevallig ook naar zitten kijken (kijk de afgelopen dagen wel erg veel naar tabletsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Als je niet te veel geld weel uitgeven is dit een goede optie voor maar 143,00. Deze is ook wel bekend onder de naam Heropad C8..
* Anne-Myrthe heeft een te grote gadget verslaving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |