abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 maart 2011 @ 23:14:46 #276
327191 RobertNL
For your gear.
pi_94695086
Voor het eerst maar eens wat uit Singapore besteld :P Waren ze 3 cent goedkoper dan in Hong Kong :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_94695206
Ok, daar kan ik eens naar kijken. Maar ik lees net m'n post even door en zie dat die niet klopt.
Ik bedoelde wat per GB goedkoopst was CF/CFII of (Micro)SD. En dat laatste met adapter.

En of zo'n adapter bestaat (geloof het wel) en ook fijn werkt (snelheid).
  zondag 27 maart 2011 @ 23:23:50 #278
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94695484
MicroSDHC is wel goedkoper per GB, maar weet niet of dat voor alle formaten geldt. Dat begint zo rond de euro per GB.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zondag 27 maart 2011 @ 23:25:32 #279
327191 RobertNL
For your gear.
pi_94695559
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:17 schreef Iemand91 het volgende:
Ok, daar kan ik eens naar kijken. Maar ik lees net m'n post even door en zie dat die niet klopt.
Ik bedoelde wat per GB goedkoopst was CF/CFII of (Micro)SD. En dat laatste met adapter.

En of zo'n adapter bestaat (geloof het wel) en ook fijn werkt (snelheid).
Heb ook eens zo'n ding gezocht voor iemand, geloof dat die een euro of 12/13 zijn bij dx, die slikken tot 32 GB, voordeel is dat als je dan 2 gewone SD hebt je deze dus makkelijk kan wisselen en je niet 2/3 van die ''lompe'' CF kaarten hoeft te hebben :P

Edit: http://www.dealextreme.co(...)pter-upto-32gb-22338
Ebay: http://cgi.ebay.nl/SDHC-S(...)&hash=item5641e07751
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_94696293
Ok, dan heeft het ook niet echt veel zin voor mij zo'n adapter. Ik stop er gewoon 1 kaart in en dan overzetten met usb-kabel. Dus dan maar gewoon een CF of CFII kaart kopen.
Even kijken hoeveel GB ik wil en wat het verschil is tussen al die types...

EDIT: en natuurlijk de goedkoopste vinden. ;)
Moet ook nog andere spullen d'r voor kopen... :{

[ Bericht 19% gewijzigd door Iemand91 op 28-03-2011 01:08:16 ]
pi_94697468
Houd de ibood hunt vannacht in de gaten voor gadgets!
pi_94697927
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:12 schreef UncleSam het volgende:
Houd de ibood hunt vannacht in de gaten voor gadgets!
Ik had die hunt al verwacht voor maandag. Maar ik blijf niet wakker, zit toch nooit wat interessants tussen.

En dit soort mensen verkloot het natuurlijk weer voor mensen die wel verantwoordelijkheidsgevoel hebben. :(
  maandag 28 maart 2011 @ 04:40:24 #283
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_94701527
Zat heel veel tof spul in de hunt! Alleen alles was binnen 5 sec weg.. Ga nu pitten.
pi_94702133
Alleen de topic titel is al voldoende.
Als het klopt wat in de TT staat....
  maandag 28 maart 2011 @ 08:57:56 #285
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_94702793
Een vraagje over Paypal. Ik wilde zaterdag iets kopen, dus heb ik geld van mijn ING rekening gezet over naar m'n Paypal rekening. Dan moet ik dus het hele weekend wachten tot maandag na 10 uur oid voordat de transactie verwerkt is door ING.

Een vriend vertelde me dat zijn Paypal rekening op een andere manier gekoppeld is aan zijn gewone rekening. Wanneer hij iets bestelt mbv zijn Paypal, dan wordt het geld gelijk van zijn normale rekening afgeschreven.

Waar kan ik die optie vinden?
When all else fails, you always have delusion.
pi_94703472
Inloggen op Paypal, naar Profiel en dan Bankrekening Toevoegen.
pi_94709900
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 08:57 schreef Mirel het volgende:
Een vraagje over Paypal. Ik wilde zaterdag iets kopen, dus heb ik geld van mijn ING rekening gezet over naar m'n Paypal rekening. Dan moet ik dus het hele weekend wachten tot maandag na 10 uur oid voordat de transactie verwerkt is door ING.

Een vriend vertelde me dat zijn Paypal rekening op een andere manier gekoppeld is aan zijn gewone rekening. Wanneer hij iets bestelt mbv zijn Paypal, dan wordt het geld gelijk van zijn normale rekening afgeschreven.

Waar kan ik die optie vinden?
Daar wordt trouwens wel voor gewaarschuwd hoor, want PayPal is veel minder veilig dan bijvoorbeeld ING, bij PayPal hoeven ze alleen je gebruikersnaam en password te weten en je bent de sjaak.
pi_94710565
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef l30n het volgende:

[..]

Daar wordt trouwens wel voor gewaarschuwd hoor, want PayPal is veel minder veilig dan bijvoorbeeld ING, bij PayPal hoeven ze alleen je gebruikersnaam en password te weten en je bent de sjaak.
Eh... en de ING werkt niet met gebruikersnaam en password wil je zeggen? Of bedoel je omdat de TAN-codes nog een 'line of defence' zijn? Nou... die functie kun je ook inschakelen bij PayPal hoor. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_94710743
Weer iphone dustcap freebee bij budgetgadgets
quote:
BudgetGadgets.com Freebies

Freebies - Soft Silicone Anti-dust Plug Dock Socket Protective Cap for Apple iPhone 4

Now again you have chance to get this item for only $0.00 with free shipping as usual.

Please use coupon BGFR8901299 to checkout this item, you will get it for only $0.00 with free shipping! It's limited to the first 500 people of each day, one freebie per user please.

NOTE: If there are showing "no longer valid" when you enter the coupon, that means the coupon has been used for 500 people within today, you can trying next day. Good luck to you!
Ik krijg em alleen niet besteld. Ik weiger in te loggen in paypal om $0 te betalen.
(heb niet eens een iPhone ;( )

[ Bericht 5% gewijzigd door thecuriousone op 28-03-2011 13:33:18 ]
jaja, en azo...
pi_94711217
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:09 schreef RobertNL het volgende:
Ik zoek: http://www.dealextreme.com/p/mini-usb-to-micro-usb-adapter-41527
[ afbeelding ]
maar dan voor Mini usb male -> USB female
(En het zou helemaal geweldig zijn als het 1 was die van 1 mini ook meteen split naar 2 gewone USB)

Kan hem zo snel niet vinden :o
Zoiets?
jaja, en azo...
pi_94713044
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Eh... en de ING werkt niet met gebruikersnaam en password wil je zeggen? Of bedoel je omdat de TAN-codes nog een 'line of defence' zijn? Nou... die functie kun je ook inschakelen bij PayPal hoor. ;)
Waar kan je die code inschakelen :$ ?

ik heb ook gewoon mijn rekening gekoppeld aan PP, maar zou toch misschien wel geintresseerd zijn in een wat betere beveiliging i.p.v Gebruikersnaam en wachtwoord :)
pi_94713162
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:12 schreef RacerDKB het volgende:

Waar te koop :')
whahah wel een nette uitvinding :P, en werkt zo te zien ook best goed..

maar de functie van dit apparaat? geen idee waarvoor je het zal gebruiken..
pi_94713327
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:18 schreef shiznuts het volgende:

[..]

De ING werkt met een gebruikersnaam like 7ioaplse daarentegen log je bij PayPal in met je e-mailadres die iedereen kent. PayPal heeft gn TAN codes, simpelweg omdat het te duur is om die honderden miljoenen mensen over de wereld SMS'jes te kunnen sturen, PayPal is gratis te gebruiken, daarentegen betaal je voor ING jaarlijks een bedrag. PayPal was zaterdag ook bij Kassa :') te zien i.v.m. hun slechte beveiliging qua inloggen en geld overmaken (zonder TAN codes).
  maandag 28 maart 2011 @ 14:47:50 #295
262852 monkeybrain
High door Nescaf
pi_94714026
Kassa loopt ook 2 jaar achter. De presentatrice haalde ook alles door elkaar, domme gans.

Ik wil weleens weten hoe slachtoffers van fraude precies werken. Slechte wachtwoorden, waarschijnlijk identiek aan hun webshop accounts. Een computer met geen enkele beveiliging, vol virussen en zooi. Jezelf laten foppen door emailtjes van de Nigeriaanse Paypal.

Op zich zou het wel mooi zijn als Paypal de optie geeft om een IP blokkade te introduceren, zodat deze alleen werkt in een bepaalde stad/provider. Het is nogal nutteloos om overal ter wereld in te kunnen loggen.

Ik heb nog nooit een handtekening gezet voor automatische afschrijving, dan laat ik het geld gewoon terughalen door de bank.
pi_94714510
't was inderdaad geen meesterstuk van Kassa over PayPal, maar ergens zat er toch het probleem; de fraudegevoeligheid. Wel goed dat Kassa ook voor de grootste klootzakken van NL nog waarschuwt voor Nigeriaanse fraude..
pi_94714880
Ik heb mijn rekening ook gekoppeld aan pp, (ing) maar toch moet ik altijd geld storten richting paypal want de manier waarbij PayPal het van je rekening boekt werkt bij mij ook niet.

Is dat echt een ING issue? ik heb ook een ABN rekening, zou het daar wel mee werken als ik die koppel? Want dat wachten is echt vervelend. Al heb ik me zelf gewoon aangeleerd elke maand 100,- naar PayPal te boeken zodat ik daar altijd wel wat te besteden heb. Maar toch, het zou leuk zijn als het gewoon vlekkeloos werkt
  maandag 28 maart 2011 @ 15:43:53 #298
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_94716501
Nu heb ik dat het geld wat ik vrijdag overzette van m'n ING rekening is gegaan, maar niet op de Paypal :{

Maar ja, ING doet niks in het weekend, Paypal vast ook niet. Ik zal nog even wachten
When all else fails, you always have delusion.
pi_94716699
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 15:07 schreef Re.active het volgende:
Ik heb mijn rekening ook gekoppeld aan pp, (ing) maar toch moet ik altijd geld storten richting paypal want de manier waarbij PayPal het van je rekening boekt werkt bij mij ook niet.

Is dat echt een ING issue? ik heb ook een ABN rekening, zou het daar wel mee werken als ik die koppel? Want dat wachten is echt vervelend. Al heb ik me zelf gewoon aangeleerd elke maand 100,- naar PayPal te boeken zodat ik daar altijd wel wat te besteden heb. Maar toch, het zou leuk zijn als het gewoon vlekkeloos werkt
Nope, ligt niet aan ING.
Ik zit er ook, en bij mij gaat het gewoon automatisch :)
  maandag 28 maart 2011 @ 16:14:30 #300
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_94718121
ik ga even 50 euro aan troep kopen uit china
welke site is nou de beste?
wat is dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')