Niet iedereen in dit topic zit nog op school hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:39 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, ik nam klakkeloos aan dat we een meer gevarieerdere doelgroep hadden hier.
Ik vroeg me al haast af of ik niet al te oud aan het worden was voor deze gadgetsongein.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Niet iedereen in dit topic zit nog op school hoor.
Ja, iesch voor grote kinderen... Net als die ene gozer.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:07 schreef beeklaan het volgende:
En je speelt met helicoptertjes dus je mag niet oordelen!
Ben ook wel een beetje gadgetverslaafde, maar wel gesettled met vrouw en kind hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 18:39 schreef shiznuts het volgende:
Ach so, ik nam klakkeloos aan dat we een meer gevarieerdere doelgroep hadden hier.
Ja, bij mij ook alquote:Op zondag 27 maart 2011 20:44 schreef beeklaan het volgende:
Kut silverlight plug in. Hij crasht constant.
En dan doet ie het nog niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:46 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook al![]()
En dan moet je nog een keer die reclame kijken.
Blijft een enorm gaaf filmpje inderdaad. Was met een SLR gefilmd toch?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, iesch voor grote kinderen... Net als die ene gozer.
Nee, dat heeft grotendeels ook met m'n camerahobby te maken hè. Nog een keer dat filmpje maar:
Dat wil ik ook doen.
Ik trap het gemiddelde wel behoorlijk omhoog hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef shiznuts het volgende:
Lol whut. Zitten jullie allemaal nog in de schoolbanken?
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:08 schreef beeklaan het volgende:
HAHAHAHAH
"als dat ding los zou slaan, dan onthoofd dat je" over die propeller
1500 euro per heli![]()
En dat wijf is verkoopster en hij is huisvader met drie kinderen... oke, lever maar in die subsidies...
quote:Op zondag 27 maart 2011 20:45 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ben ook wel een beetje gadgetverslaafde, maar wel gesettled met vrouw en kind hoor
Gelukkig.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:27 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik trap het gemiddelde wel behoorlijk omhoog hoor.
Ja, da's natuurlijk erg overdreven vet en professioneel/duur, maar het doet genoeg inspireren.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Blijft een enorm gaaf filmpje inderdaad. Was met een SLR gefilmd toch?
Verkoop wat oordopjes...quote:Op zondag 27 maart 2011 21:50 schreef Loll het volgende:
a kak die kut verjaardagen bij mij in maart al mijn geld is op en nu moet ik paypal terug boeken(hoe diep ben je dan gezonken
voor je de recommender al in bij het maken van het account?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:56 schreef beeklaan het volgende:
Het lukt me niet meer om een recommender te gebruiken bij BIC(ja met nieuw account)
http://www.mymemory.co.uk(...)d-Compact-Flash-Card Niet zo duur toch?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:28 schreef Iemand91 het volgende:
Vraagje, hopelijk heb ik vrijdagavond een SLR-camera binnen alleen die slikt CF en CFII kaarten.
Welke type geheugenkaart is nou het goedkoopst per GB en als dat niet de CF/CFII kaarten zijn, zijn er ook (Chinese) adapters daar voor? Ervaringen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |