Vind ze allemaal kut :p Of je nou de ene kutte ipod oordop neemt of de andere, ze blijven kut. Beter koop je in ears ofzo.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:33 schreef l30n het volgende:
[..]
Goede muziek mee luisteren, maar dat komt er bagger uit. Kutmuziek komt er wel even kut uit
[..]
Ik weet niet hoe goed jouw zintuigen 't doen, maar je ziet zo dat het draadje 2x dunner is, en als je je oren gebruikt hoor je het verschil ook. Geen enkele scherpte of bass. Die van BIC zijn 't zelfde als http://www.dealextreme.co(...)pod-3-5mm-jack-11599
Doe ik ook hoor, maar uiteindelijk willen ze ook duurdere dingen, daar kan je dan weer aardig wat winst over maken. Ik heb op die brainwavz ook aardig wat winst gemaakt door die aanbieding van 5 euro. Ik baal er zelfs van dat ik er toen niet meer had gekocht.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:53 schreef shiznuts het volgende:
Als je geld moet verdienen aan het doorverkopen van zulke oortjes, dan doe je iets niet goed.
5 euro per stuk doorverkopen, 3 euro winst, afzet zo'n 40 mensen = 120 euro. Voor een student is 100 euro in de maand extra verdienen met oortjes/kabeltjes geweldig, heb gisteren v/h geld wat ik heb verdiend een ipad gekochtquote:Op zondag 27 maart 2011 17:53 schreef shiznuts het volgende:
Als je geld moet verdienen aan het doorverkopen van zulke oortjes, dan doe je iets niet goed.
tip: ken de producten, niet heel veel bestellen als het kutkwaliteit is.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:14 schreef Omniaer het volgende:
Ik zat zelf ook rond te kijken op dealextreme, en vond aardig wat handelsgoed naar mijn mening, wat is volgens jullie het beste om zeg maar in te handelen?
Ik heb nu wat mooie aanstekers besteld, dat verkoopt volgens mij wel bij mij op school..
van die sigarettendoosjes met gasbrander erin, dan even naar de rokershoek lopen op school,quote:Op zondag 27 maart 2011 18:14 schreef Omniaer het volgende:
Ik zat zelf ook rond te kijken op dealextreme, en vond aardig wat handelsgoed naar mijn mening, wat is volgens jullie het beste om zeg maar in te handelen?
Ik heb nu wat mooie aanstekers besteld, dat verkoopt volgens mij wel bij mij op school..
Jupquote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef shiznuts het volgende:
Lol whut. Zitten jullie allemaal nog in de schoolbanken?
jepquote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef shiznuts het volgende:
Neem een Md80quote:Op zondag 27 maart 2011 18:50 schreef beeklaan het volgende:
Derde jaars HBO meldt zich.
Ik heb 21,50 aan store credit bij bic. Ik heb al wat spulletjes zoals een muis, batterijen en een bluetooth adapter in me winkelwagen, maar na aftrek van korting heb ik dus nog zo'n 8 a 9 dollar over. Wat zou ik kopen?
Verder leek een zaklampje me wel handig, maar ze hebben er zoveel...
RB zonnebril? Titonic ijsblokjes tray? Auto telefoon oplader?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:50 schreef beeklaan het volgende:
Derde jaars HBO meldt zich.
Ik heb 21,50 aan store credit bij bic. Ik heb al wat spulletjes zoals een muis, batterijen en een bluetooth adapter in me winkelwagen, maar na aftrek van korting heb ik dus nog zo'n 8 a 9 dollar over. Wat zou ik kopen?
Verder leek een zaklampje me wel handig, maar ze hebben er zoveel...
Jaquote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef shiznuts het volgende:
Maar waar zit u dan, heer shiznuts?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef shiznuts het volgende:
Kan je vertellen dat de ijsblokjes igg de eerste keer lekker chemisch ruiken ;Pquote:Op zondag 27 maart 2011 19:22 schreef beeklaan het volgende:
Helaas passen zonnebrillen nooit goed op mijn hoofd. Ik heb er eindelijk één gevonden bij de V&D afgelopen jaar.
Die titanic dingen zijn geniaal. Thanks.
Heb zelf deze, werkt primaquote:Op zondag 27 maart 2011 19:54 schreef larry_flynt het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)ard-slot-black-58281
Heb deze gekocht voor bij het hard lopen (wat ik wil gaan doen) Iemand ervaring ermee?
Weet iemand waar ik goed koop een kleine sd kaart kan kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |