Kuukjequote:
quote:
we're on fire today!quote:
Ja, er is leven in GRTDquote:
En je bed!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Kut ik kan mn zoon niet gaan ophalen want woningbouw komt ergens vandaag langs
Ja maar van die heb ik een tijd, de woningbouw nietquote:
En je bed wordt gebracht!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Kut ik kan mn zoon niet gaan ophalen want woningbouw komt ergens vandaag langs
Kan je ook geestelijk die lamellen op hun plek houdenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:31 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik wou dat dat kon![]()
Maar ik kan je geestelijk bijstaan![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je ook geestelijk die lamellen op hun plek houden
daar wacht ik nog een half uurtje mee.quote:
Sterkte!quote:
nee, dan zat ik al in de autoquote:
dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:41 schreef tripack het volgende:
[..]
dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]schijnt dat nederlanders dat al te veel doen linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
ikke niet. Mijn zout potje wordt nauwelijks gebruikt. terwijl de peper en overige kruiden kwistig worden gebruiktquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:44 schreef tripack het volgende:
[..]
schijnt dat nederlanders dat al te veel doen link
PM, daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef gianni61 het volgende:
mijn postgemiddelde van deze ochtend loopt ongeveer gelijk met mijn PM gemiddelde
en tussendoor ook nog echt werken
ik normaal ook niet, maar ik moet toch een beetje met CC in contact blijvenquote:
is CC je aan het stalken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef gianni61 het volgende:
mijn postgemiddelde van deze ochtend loopt ongeveer gelijk met mijn PM gemiddelde
en tussendoor ook nog echt werken
DM ftwquote:
ze komt vrijdag mn huis poetsen en daarna gaan we wilde sex hebben. Jeweetz.quote:
goede deal... klinkt idd als CC, zal het ook tegen Andries zeggen, dat hij ook jou kant op komt danquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze komt vrijdag mn huis poetsen en daarna gaan we wilde sex hebben. Jeweetz.
Nee dankje, we hebben al een tuinman en een trio met hem erbij zie ik niet zittenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goede deal... klinkt idd als CC, zal het ook tegen Andries zeggen, dat hij ook jou kant op komt dan
sorry.. is een beetje cc plagen...quote:
aan je kont?quote:
Ok, ja baas...quote:
Prima... dat moet me wel lukkenquote:
Rookse en scheldse!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Broodje op, nu peuk en dan verder met vloeken, schelden en tieren
Succes, gewoon rustig aan doen, niet te snel willenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
scheldend klussen! heerlijk!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo ver ben ik alquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Succes, gewoon rustig aan doen, niet te snel willen
begin is het lastigste. daarna is het maar aansluiten en vastkloppenquote:
Ziet er toch goed uit, gewoon rustig neerleggen, voorzichtig op zn plaats tikken en de volgende plank doen, einde op maat zagen en rest stuk als begin voor nieuwe rij gebruiken...quote:
Ohw dat is wel slim.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ziet er toch goed uit, gewoon rustig neerleggen, voorzichtig op zn plaats tikken en de volgende plank doen, einde op maat zagen en rest stuk als begin voor nieuwe rij gebruiken...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
begin is het lastigste. daarna is het maar aansluiten en vastkloppen
Ik weet hoe het moet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ziet er toch goed uit, gewoon rustig neerleggen, voorzichtig op zn plaats tikken en de volgende plank doen, einde op maat zagen en rest stuk als begin voor nieuwe rij gebruiken...
mijn favoriete hobby is het ook niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik weet hoe het moet.
Alleen omdat ik het in mn eentje aan het doen ben gaat het KUT.
Ik krijg de korte kant niet op zn plek zeg maar. Kan slaan tegen de plank wat ik wil maar dat lukt niet.
Dus ik maak 1 hele baan op maat en dan met een hoop getob en gevloek klik ik die in zijn geheel op zn plek
Dat is tenminste nog goed te doen in je eentjequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn favoriete hobby is het ook niet.
Ik ben meer van het straatwerk
Sterkte!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog goed te doen in je eentje![]()
Ik weer verder
daar moet je alleen al helemaal niet aan beginnen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog goed te doen in je eentje![]()
Ik weer verder
Per stuk gaat makkelijker, maar blijf rustig tikken... anders tik je je hele laminaat aan gort... (heb ik ervaring meequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik weet hoe het moet.
Alleen omdat ik het in mn eentje aan het doen ben gaat het KUT.
Ik krijg de korte kant niet op zn plek zeg maar. Kan slaan tegen de plank wat ik wil maar dat lukt niet.
Dus ik maak 1 hele baan op maat en dan met een hoop getob en gevloek klik ik die in zijn geheel op zn plek
Ah, mn tuin moet nog gedaan worden dit voorjaar...quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn favoriete hobby is het ook niet.
Ik ben meer van het straatwerk
Per stuk willen ze echt niet op hun plaats. Dan sloop ik juist mn laminaat of ik nou rustig tik of niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Per stuk gaat makkelijker, maar blijf rustig tikken... anders tik je je hele laminaat aan gort... (heb ik ervaring mee)
Kan geregeld worden. Alleen reiskosten worden misschien een probleem..quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, mn tuin moet nog gedaan worden dit voorjaar...
Dan moet je over 3 kwartier even op de bank gaan liggen.. of even langs DW voor een massagequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Per stuk willen ze echt niet op hun plaats. Dan sloop ik juist mn laminaat of ik nou rustig tik of niet.
Mijn rug gaat over een uurtje in staking
Daar valt over te pratenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan geregeld worden. Alleen reiskosten worden misschien een probleem..
Beiden absoluut geen optiequote:Op woensdag 23 maart 2011 11:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je over 3 kwartier even op de bank gaan liggen.. of even langs DW voor een massage
Vanavond ben je weer aan de beurt, ga ik vanuit...quote:
Ik ga er niet vanuit, misschien van het weekend pas weer.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vanavond ben je weer aan de beurt, ga ik vanuit...
Als je het graag wil, moet je er tijd voor vrij makenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit, misschien van het weekend pas weer.....
Maar vanavond geen tijd!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je het graag wil, moet je er tijd voor vrij maken
Tja, dan moet je geduld opbrengen, of alternatieven verzinnenquote:
Geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, dan moet je geduld opbrengen, of alternatieven verzinnen
Jep, dat is een gezegdequote:
quote:
is dat zo bijzonder?quote:
Nee, maar je moet toch iets als je niks anders te zeggen hebtquote:
daar zit ook wat inquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, maar je moet toch iets als je niks anders te zeggen hebt
Dan toch je ex maar weer vragenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Koter gaat vanmiddag naar de kermis, heb ik dus ook niks aan
Ik steek nog liever een houten paal met roestige spijkers eraan in mn kut!quote:
als mamma zegt dattie moet helpen, dan moet die maar gehoorzamen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Koter gaat vanmiddag naar de kermis, heb ik dus ook niks aan
12 en gezien alle ellende van de afgelopen maanden gun ik hem zn pleziertje welquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als mamma zegt dattie moet helpen, dan moet die maar gehoorzamen.
Kermis kan 's avonds ook nog.
Hoe oud is die eigenlijk?
duidelijke taalquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik steek nog liever een houten paal met roestige spijkers eraan in mn kut!
normaal vraag ik bij alles om pics.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik steek nog liever een houten paal met roestige spijkers eraan in mn kut!
quote:
soep staat al voor mequote:Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waar gaan we het hier over hebben dan
maar ik ga eten, anders wordt de soep koud
Over iets anders.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waar gaan we het hier over hebben dan
maar ik ga eten, anders wordt de soep koud
lekker ontladen?quote:
Gerookt, ontladen nog niet. zo even eten, misschien word ik daar minder geil van, maar dat geloof ik niet.quote:
Niet te veel eten dan hea, om het weg te krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Gerookt, ontladen nog niet. zo even eten, misschien word ik daar minder geil van, maar dat geloof ik niet.
Achja, ik ga lunchen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet te veel eten dan hea, om het weg te krijgen
Ik doe mn best... als ik niet aan het werk benquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:59 schreef NBT het volgende:
[..]
Achja, ik ga lunchen.Als ik terug ben zorgen jullie maar dat het over iets A sexueels gaat!
We zullen zien.quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik doe mn best... als ik niet aan het werk ben
eetse, mop!quote:
Mooi! Ik nietquote:
waarom niet?quote:
Mooi, weer anderhalve week minder werken dit jaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom niet?
Mijn goeie zin wordt een beetje veroorzaakt door het goeie weer, maar vooral doordat ik bij onze P&O man ben geweest die ik duidelijk heb gemaakt dat hij mij vakantiedagen van vorig jaar vergeten was.
Dus nu staan er lekker 7 extra vrije dagen op mn lijstje
DW!quote:
MDquote:
quote:
Hoe is het nou?quote:
moe, hoofpijn. Met jou?quote:
Goed, moet eigenlijk aan het werk... maar geen zinquote:
teveel geslapen en bedompt hok hier.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed, moet eigenlijk aan het werk... maar geen zin
Hoe komt het?
Ah, ga dan als het kan lekker een luchtje scheppenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
teveel geslapen en bedompt hok hier.
Kan een mens ooit te veel slapen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
teveel geslapen en bedompt hok hier.
misschien zo maar even doen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, ga dan als het kan lekker een luchtje scheppen
ja. Als je bijgeslapen hebtquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan een mens ooit te veel slapen?
en trek eens een ruit open. Heldere lucht buiten!
Goed planquote:
quote:
Ik heb een knalrode kopquote:Op woensdag 23 maart 2011 14:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
... dan moet moet je koelen... waar ben je verbrand?
Tja, dat krijg je als je een big tasty in de zon gaat opzitten etenquote:
Ik heb gewandeld.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je een big tasty in de zon gaat opzitten eten
Nu toch wel de tijd voor.quote:
Nice, zeker met dit weerquote:
En het weerquote:
Op hakken, dus nu pijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice, zeker met dit weer
[..]
En het weer
dat heb je snel gedaan danquote:
Ik verbrand heel snel jaquote:
Ah, dan lijk je groterquote:
Tja, een uur vol in de zon... dan verbrand ik ook wel hoorquote:
daarom heb ik heel vaak een pet op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan lijk je groter
[..]
Tja, een uur vol in de zon... dan verbrand ik ook wel hoor
NBT op hakkenquote:
Ik wil graag 10 cm groter worden in de lengte; en 10 minder in de breedte!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dan lijk je groter
[..]
Tja, een uur vol in de zon... dan verbrand ik ook wel hoor
Hier loopt het gewoon niet meerquote:
Ik ben er nooit s avonds, zit al de hele dag op fok, ik vind het wel best!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:42 schreef gianni61 het volgende:
ja, en 's avonds is er helemaal niemand..
Nee zonde eigenlijk. Merel is er zeker ook maar zelden, of niet?quote:
Ik ben er 's avonds meestal wel. Tegenwoordig gelukkig overdag ook steeds vaker..quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben er nooit s avonds, zit al de hele dag op fok, ik vind het wel best!
Die zie ik hier nooit tot nauwelijks eigenlijk...quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee zonde eigenlijk. Merel is er zeker ook maar zelden, of niet?
en OmdatAppel?
beide hebben zich hier al een tijdje miet meer gemeld.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee zonde eigenlijk. Merel is er zeker ook maar zelden, of niet?
en OmdatAppel?
Net een half uur voorbijquote:
die komt om 17:11:59..quote:
het is nog geen half 6quote:
2 banen verder dan op die foto.quote:
Laminaat leggen duurt toch geen 3 maanden?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 banen verder dan op die foto.
Een klotehumeur.
Mn bed is net bezorgd. Ding staat in de schuur, gaat pas naar boven als mn vloer ligt.
Over een maand of 3 dus pas
op het tempo waarmee huppel nu bezig is wel..quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:54 schreef NBT het volgende:
[..]
Laminaat leggen duurt toch geen 3 maanden?
Non taken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op het tempo waarmee huppel nu bezig is wel..
no offence
Welk bed heb je nou besteld? Die ene?quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 banen verder dan op die foto.
Een klotehumeur.
Mn bed is net bezorgd. Ding staat in de schuur, gaat pas naar boven als mn vloer ligt.
Over een maand of 3 dus pas
Ohja die!quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39849799
NU al moe? en je moet vanaaf nog neukenquote:
Wie zegt dat ik moet neuken vanavond?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
NU al moe? en je moet vanaaf nog neuken
Je fwb komt niet zow maar langs lijkt mequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik moet neuken vanavond?
oh kut dat had ik gezegd jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:15 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Je fwb komt niet zow maar langs lijkt me
Haha ja dat had je idd gezegdquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oh kut dat had ik gezegd jaHij komt omdat hij verliefd is op epic booty
Was t alweer vergeten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Haha ja dat had je idd gezegd
Epic booty's
das de jouwequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Of zoals Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx altijd zegt, de lekkerste kont van Fok!
waarvan nog meer dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
das de jouwe![]()
Niet alleen van fok btw
Woon niet meer in Fryslan!quote:
Je kunt Ixje wel uit Fryslân halen, maar Fryslân niet uit Ixjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kunt Ixje wel uit Fryslân halen, maar Fryslân niet uit Ixjedat is wel zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga vrijdagmiddag een hele zooi Fryslân producten kopen, om in het oostblok wegte geven
Ja! Dan ga ik daarin werkenquote:
kan toch nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
en als je meegaat naar oostblok geef ik t je daar
als ze die hebben regel ik m voor jequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja! Dan ga ik daarin werken
[..]
kan toch niet
okeeequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ze die hebben regel ik m voor je
en helaasmaar ik ga je nog wle eens meenemen naar ergens toe
klopt.quote:
Vroeg in de morgen ookquote:
Goedeeeeeeeeeeeeeeeemorgenquote:
quote:
Geslapen? neequote:Op donderdag 24 maart 2011 07:13 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Geen zin in
Goed geslapen?
Oei! Achja iedereen heeft het als kind gehad,quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geslapen? nee
MiniDuck heeft waterpokken en dus heel de nacht wakker door jeuk![]()
Klopt... vandaag maar een infuus aanleggen met cafeïnequote:Op donderdag 24 maart 2011 07:17 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Oei! Achja iedereen heeft het als kind gehad,
Dat heb ik tegenwoordig niet meer nodig om een nacht door te halenquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt... vandaag maar een infuus aanleggen met cafeïne
Ja, maar ik ben oudquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:21 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dat heb ik tegenwoordig niet meer nodig om een nacht door te halen
Blast mijn immuniteit voor cafeïne >_<
wederhelftquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:54 schreef NBT het volgende:
morgen... Ik ben veel te vroeg wakker op mijn vrije dag :p ik heb het uitslapen verleerd.
Lekker dingquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:54 schreef NBT het volgende:
morgen... Ik ben veel te vroeg wakker op mijn vrije dagik heb het uitslapen verleerd.
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lekker ding
ik hoop toch dat ik morgen om deze tijd nog lekker lig te tukken
QDK!quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:07 schreef QuincydeKoster het volgende:
Haa NBT
.
.
.
.
.
.
.
.
Waarom moet ik altijd Queen op hebben staan :\
Welkom in het land van de levendenquote:
Omdat lege regels weggehaald worden :\quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:08 schreef NBT het volgende:
[..]
QDK!![]()
Waarom zet je er puntjes tussen?
Waarom zou je lege regels willen dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:09 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Omdat lege regels weggehaald worden :\
Haha, volgens mij ben ik eerder in dit land geweest.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Welkom in het land van de levendenIs niet erg hoor dat je zo vroeg wakker bent, kan je mij gezelschap houden... kan het wel gebruiken vandaag
![]()
Oke... dank je... wat ga je doen dan? Leuke plannen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Haha, volgens mij ben ik eerder in dit land geweest.![]()
Ik zal je gezelschap houden, maar niet de hele dag.
De zon in!quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oke... dank je... wat ga je doen dan? Leuke plannen?
Nice! Klinkt goed, gelukkig vroeg begonnen vandaag, dus ook weer op tijd de zon inquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:14 schreef NBT het volgende:
[..]
De zon in!![]()
Naar een vriendin toe, waarschijnlijk ff de stad in ofzo!
Voor de tweede keerquote:
Ja beter he, het zou 17 graden worden vandaag ofzoo!!! Dus ik ga me zo maar vast insmerenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nice! Klinkt goed, gelukkig vroeg begonnen vandaag, dus ook weer op tijd de zon in
[..]
Voor de tweede keer
Goed plan, nog veel last van je gezichtje gehad? of niet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja beter he, het zou 17 graden worden vandaag ofzoo!!! Dus ik ga me zo maar vast insmeren
Nee, het valt nu allemaal wel weer meequote:Op donderdag 24 maart 2011 08:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed plan, nog veel last van je gezichtje gehad? of niet?
Mooi...quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, het valt nu allemaal wel weer mee
Dan draai ik je wel even aan!quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi...
kan je me even op gang helpen? De startmotor is kapot vandaag
Dank je...quote:
* NBT draait en draait en draait en draait....quote:
ga doorquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:31 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT draait en draait en draait en draait....
* NBT draait harder en sneller, en blijft maar draaien...quote:
welke fokkers ga je meetenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:32 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT draait harder en sneller, en blijft maar draaien...
het woord vergaderen begrijpen al die Engelssprekende gasten hier nietquote:
Eigenlijk wel, hoe kan je nou fokken als je moet vergaderen....quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zou een wet tegen moeten bestaan
* NBT draait nog even door, dit keer KEIHARD!quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
volgens mij begint het te werken
sowieso, al dat werken hier stoort m'n Fokkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, hoe kan je nou fokken als je moet vergaderen....
en meeten wordt hier anders geinterpreteerdquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het woord vergaderen begrijpen al die Engelssprekende gasten hier niet
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:37 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT draait nog even door, dit keer KEIHARD!![]()
keihardquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:37 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT draait nog even door, dit keer KEIHARD!![]()
Nog niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey, je zit niet bij de buren vandaag
nee, ik wil GRTD niet vermoordenquote:
Echt he, ik vind het daar ook best hoor, maar daar is het dan meteen superdruk met zoveelquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik wil GRTD niet vermoorden
maar bij de buren is het drukkiger
klopt... gaat wat sneller daar...quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik wil GRTD niet vermoorden
maar bij de buren is het drukkiger
Ja, maar dat ging het hier voorheen ook wel...quote:
Als het zo snel gaat, moet je niet alles willen lezenquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:48 schreef NBT het volgende:
Toen kon ik het ook niet altijd bijhouden als ik op werk zat..
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als het zo snel gaat, moet je niet alles willen lezen
Zeker... soms zeg ik wel eens wijze dingenquote:
Met de nadruk op soms.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker... soms zeg ik wel eens wijze dingen
Duidelijk... ik ken mn plek...quote:
quote:
quote:
Das er 1 om in te lijstenquote:
Succes en sterktequote:Op donderdag 24 maart 2011 08:57 schreef NBT het volgende:
Ik ga ff kleren aan doen want het is een beetje koud zo..brb
wuuuuuutquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:57 schreef NBT het volgende:
Ik ga ff kleren aan doen want het is een beetje koud zo..brb
Ik had wel een boxer aan heequote:
Dan is het goed. Anders had je het nog eerder koud gehadquote:
anders had ik aan de stoel geplaktquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan is het goed. Anders had je het nog eerder koud gehad
Aan stof vastplakken? Wat was je aan het doenquote:
leer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Aan stof vastplakken? Wat was je aan het doen
Ja, dat plakt wat sneller ja...quote:
Maargoed, zo maar even een beetje opruimen hier.... de was aanzetten enzo...quote:
Succes, ik ga ook maar wat werk doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Maargoed, zo maar even een beetje opruimen hier.... de was aanzetten enzo...
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een boxer zonder iets erboven?![]()
en... schoonmaakse![]()
![]()
ik ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:17 schreef NBT het volgende:
[..]
en.... Ik heb geen zin om op te staan...
Het komt wel goed schatje.quote:
Zoals altijdquote:
Mjaa, net zowat anderhalf uur in de auto gezeten, en dat over een stukje van 25km... Had beter kunnen gaan fietsenquote:
Wtf, dat is inderdaad erg lang...quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mjaa, net zowat anderhalf uur in de auto gezeten, en dat over een stukje van 25km... Had beter kunnen gaan fietsenMaar gaat verder goed hoor... met jou dan?
Hoi.quote:
nee want zit heir met mijn fwb.quote:
Wa's dat dan weer?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee want zit heir met mijn fwb.
Kom je erbij liggen?quote:
Friend with benefits.quote:
Hoj.quote:
jajaja, hoi, wacht nou ik probeer DW te hosselenquote:
Moet je wel je kleren uitdoen.quote:
hihihihihihiquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:57 schreef NBT het volgende:
[..]
jajaja, hoi, wacht nou ik probeer DW te hosselen
die had ze net aan...quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je wel je kleren uitdoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |