Kuukjequote:
quote:
we're on fire today!quote:
Ja, er is leven in GRTDquote:
En je bed!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Kut ik kan mn zoon niet gaan ophalen want woningbouw komt ergens vandaag langs
Ja maar van die heb ik een tijd, de woningbouw nietquote:
En je bed wordt gebracht!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Kut ik kan mn zoon niet gaan ophalen want woningbouw komt ergens vandaag langs
Kan je ook geestelijk die lamellen op hun plek houdenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:31 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik wou dat dat kon![]()
Maar ik kan je geestelijk bijstaan![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je ook geestelijk die lamellen op hun plek houden
daar wacht ik nog een half uurtje mee.quote:
Sterkte!quote:
nee, dan zat ik al in de autoquote:
dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:41 schreef tripack het volgende:
[..]
dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]schijnt dat nederlanders dat al te veel doen linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
ikke niet. Mijn zout potje wordt nauwelijks gebruikt. terwijl de peper en overige kruiden kwistig worden gebruiktquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:44 schreef tripack het volgende:
[..]
schijnt dat nederlanders dat al te veel doen link
PM, daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef gianni61 het volgende:
mijn postgemiddelde van deze ochtend loopt ongeveer gelijk met mijn PM gemiddelde
en tussendoor ook nog echt werken
ik normaal ook niet, maar ik moet toch een beetje met CC in contact blijvenquote:
is CC je aan het stalken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:54 schreef gianni61 het volgende:
mijn postgemiddelde van deze ochtend loopt ongeveer gelijk met mijn PM gemiddelde
en tussendoor ook nog echt werken
DM ftwquote:
ze komt vrijdag mn huis poetsen en daarna gaan we wilde sex hebben. Jeweetz.quote:
goede deal... klinkt idd als CC, zal het ook tegen Andries zeggen, dat hij ook jou kant op komt danquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze komt vrijdag mn huis poetsen en daarna gaan we wilde sex hebben. Jeweetz.
Nee dankje, we hebben al een tuinman en een trio met hem erbij zie ik niet zittenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goede deal... klinkt idd als CC, zal het ook tegen Andries zeggen, dat hij ook jou kant op komt dan
sorry.. is een beetje cc plagen...quote:
aan je kont?quote:
Ok, ja baas...quote:
Prima... dat moet me wel lukkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |