Kom danquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ken je ons nog niet goed genoeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whehehequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Duct tape bedoel je
[ afbeelding ]
Try us !!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ken je ons nog niet goed genoeg![]()
wat een mooie notatiequote:
Jij hebt 11.12.10quote:
Zet eens zachter hoor het hier helemaalquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:09 schreef littledrummergirl het volgende:
ik las even een huiskamerdansmomentje instraks weer terug
* littledrummergirl zet haar muziek keihard aan en springt rond![]()
Okee. Hij pakt jou op je bek, ziet dat jij niet moeilijk doet, en het eerste woord wat eruit komt als hij zijn mond weer voor praten gebruikt is "Neuken?"?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee echtZijn kindjes willen al hun hele leven lang een broertje of zusje erbij, dus dat kon dan nu wel gebeuren
en wat levert het mij op??quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef Toekito het volgende:
http://loi.nl/cursussen/i(...)/comptia_a/index.htm
11:11.11 is leukerquote:
Ja zoietsquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee. Hij pakt jou op je bek, ziet dat jij niet moeilijk doet, en het eerste woord wat eruit komt als hij zijn mond weer voor praten gebruikt is "Neuken?"?
ik kon m niet voorbij laten gaan...quote:
daarvoor was ik net te laat...quote:
Ja, maar deze was ook cool vond ikquote:
misschien maar het is goedkoper als of KPN of Rampstad betaald.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je dat niet van je vakantiegeld doen?
Of 12 12 12quote:
en overmorgen weerquote:
Je hebt een contract bij Randstad toch? Dus dan zouden hun eventueel kunnen betalenquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
misschien maar het is goedkoper als of KPN of Rampstad betaald.
222222quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en overmorgen weer
maar over ruim 11 uur is er ook een leuke hoor
die ja!quote:
je kan het van de belasting aftrekken als je het zelf betaald.. als studie kosten!quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
misschien maar het is goedkoper als of KPN of Rampstad betaald.
dan moet je als nog de helft zelf betalen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je kan het van de belasting aftrekken als je het zelf betaald.. als studie kosten!
Ja, maar dat is ook steeds minder... En hij komt net boven het drempelbedrag uit, dat was eerder iets van 500 euro, dus dat zal nu wel omhoog gegaan zijn... Dus veel valt er niet af te trekken ben ik bangquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je kan het van de belasting aftrekken als je het zelf betaald.. als studie kosten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |