Super!! De sinaasappelen en de appelen zijn heerlijk. Met de pastinaak nog niks gedaan (ben bij mn moeder, maar daar ga ik een ovenschotel van maken als k thuis ben), de radijsjes heb ik een salade van gemaakt met veldsla, vegan mayo, radijsjes, bieslook, en wat van de blaadjes van de radijs kleingesneden er door heen. De radijsjes waren vrij mild in vergelijking met wat ik ervan verwacht had en vind ze super lekker!
De prei was ook lekker. Ik heb er een Provençaalse schotel van gemaakt. Er zaten 3 preien in, waarvan ik er 2 heb opgesneden (wat voelt dat terug naar de natuur om niet eens kant en klare, gewassen prei in de pan te mikken maar het helemaal zelf schoon te maken), geroerbakt met een gesnipperde ui en knoflook. Daarbij een el tomatenpuree en een blikje gepelde tomaten (bij de ah van de Heinz hebben ze biologisch =)) Kruiden op smaak, eventueel kun je er nog wat kruidenbouillon bijgooien om de saus wat dunner te maken maar dat heb ik niet gedaan. Ik heb er een tofu-speltburger (van Taifun, super lekker al klinkt het zo gezond

!) bij gegeten en rijst, maar afhankelijk van wat je erbij doet kun je er 1 tot 2 personen wel mee voeden =) De prei smaakte eveneens super, en juist omdat je er zoveel zorg en aandacht aan besteedt misschien nog wel beter dan normaal =)
Als ik wat met de pastinaak heb gedaan zal ik het laten weten!