Maar vind je het dan niet lastig, want je moet zelf ook nog verschillende ingredienten kopenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:33 schreef Lyriella het volgende:
Bij mij ook ja! Twee groentes die k nog nooit op heb, pastinaak en radijs dus.. ben benieuwd! Ga alvast naar recepten speuren ^^
Hahaha ja je ziet inderdaad wel van die "bleke zure" mensen in de natuurvoedingswinkel rondlopen. Die echt het stereotype veganist moet voorstellen, geitenwollen sokken en al! Da's ergens wel jammer ook, want het imago van veganisten is al niet zo bijzonder goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:11 schreef minilot het volgende:
Om even terug te komen op veganistische lunches om mee te nemen...
Check deze geniale post op OhSheGlows.com! Wat je zoal aan lekkers mee kunt nemen als je een dagje gaat hiken! Ik wil ook wel met haar in een bos verdwalen, zeg!![]()
Chili, knoflookbroodjes, ceasarsaladespiesjes, chaithee, snacks.. En dan is die blogster ook nog zo mooi!![]()
Dat is wel even andere koek dan van die bleke, zure types die ik altijd boodschappen zie doen in natuurvoedingswinkels!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat minstens driekwart van de kerels hier maar wát graag alles met smaak zouden opeten dat zij ze voorschotelt!![]()
Ik zou bijna zin krijgen om er zelf vegan van te worden..
Alleen als zij al die spullen meesleept. Ik zou ook een extra grote rugzak kopen als ik haar was, beter voor je rug. (alhoewel, voor die 7 miles...)quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:11 schreef minilot het volgende:
Check deze geniale post op OhSheGlows.com! Wat je zoal aan lekkers mee kunt nemen als je een dagje gaat hiken! Ik wil ook wel met haar in een bos verdwalen, zeg!![]()
Dat dacht ik ook. Kom op, een dikke 10 km, daar hoef je toch niet zo'n berg eten voor mee te nemen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:48 schreef computergirl het volgende:
Alleen als zij al die spullen meesleept. Ik zou ook een extra grote rugzak kopen als ik haar was, beter voor je rug. (alhoewel, voor die 7 miles...)
Die broodjes zien er erg lekker uit
Volgens mij las ik dat ze die in de winkel kan kopen. Mocht je ze zelf willen maken heb ik hier een recept voor je gevonden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Kom op, een dikke 10 km, daar hoef je toch niet zo'n berg eten voor mee te nemen?Maar wel superleuk gedaan!
Ben wel benieuwd hoe ze aan vegan marshmallows komt, dat recept staat er niet bij.
Oh mijn god wat ziet dat er goddelijk uit!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:11 schreef minilot het volgende:
-knip-
Ik zou bijna zin krijgen om er zelf vegan van te worden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |