abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94759190
Bij mij ook ja! Twee groentes die k nog nooit op heb, pastinaak en radijs dus.. ben benieuwd! Ga alvast naar recepten speuren ^^
pi_94759302
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:33 schreef Lyriella het volgende:
Bij mij ook ja! Twee groentes die k nog nooit op heb, pastinaak en radijs dus.. ben benieuwd! Ga alvast naar recepten speuren ^^
Maar vind je het dan niet lastig, want je moet zelf ook nog verschillende ingredienten kopen
om het echt tot een maaltijd te maken. Voor radijsjes zou ik nog allerlei dingen om salade mee
te maken moeten kopen bijvoorbeeld.. Dus dan is het niet genoeg... (of misschien ben ik niet
creatief genoeg, haha!)
pi_94759399
Idd, das wel weer waar. Nja een aantal dingen heb je vaak al in huis, maar bepaalde dingen moet je bijkopen. Tenzij je ze kunt combineren :P T vergt aardig wat creativiteit merk ik nu, maar ik vind koken ook wel weer leuk dus dat scheelt =)
pi_94759432
Tis ook vaak wel gewoon kookgroente zeg maar. Prei kan je eventueel ook gewoon koken met wat aardappelen en vlees-achtig iets erbij :P
pi_94759484
K heb spelt tofu burgers besteld erbij, dus ik denk dat ik dat met de prei ga doen.

De pastinaak en de radijs moet ik nog uitvinden :P
pi_94759609
http://mamwatetenwevandaag.web-log.nl/ << besteld ook die pakketten. Misschien ter inspiratie?
pi_94759915
Oooh leuke site, thanks!! Ja ik ben echt te lui om uitgebreid te koken, voor anderen
vind ik het wel leuk, maar als ik alleen ben eet ik eerder salade of iets anders simpels..
Ik ga nu naar school, maar hou me op de hoogte, voor als je die zak krijgt. En misschien
kun je ook die recepten posten :D ?
pi_94759984
is goed :P zal k doen :P k moet ook weer eens braaf aan huiswerk.. succes ^^
pi_94779389
Radijs gaat goed met paksoi (rauw), spinazie en geraspte peen, dit met wat japanse stijl dressing (soya, honing, rijstazijn, sesam). Maar ik vind radijs met een beetje zout en peper ook lekker.

pastinaak is superlekker, heerlijk in stoofpotjes. Is een soort van peen maar dan wat kruidiger. Prima te doen in een stoofpotje met aardappel, peen, prei met bouillon, paddestoelen passen er ook goed bij.
Whatever...
pi_94797244
Pastinaak had ik een recept gevonden voor een ovenschotel met aardappel en peen idd =) En dan nog wat tomaatjes en knoflook.

Radijs ga ik eerst eens als snack uitproberen :P Ik had ook bedacht.. mss iets voor op brood wel? Met een beetje boter of mayo (dat heb je ook veganistisch :P en het smaakt super lekker) en wat sla eronder.. Eens uittesten of dat te eten is :P
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:40:37 #111
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_94798079
Veganistische boter bestaat niet.
pi_94798214
nja minarine dan, van alpro soya en ook van provamel.
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:47:46 #113
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_94798281
Ok. Sorry maar ik heb er echt een hekel aan als mensen zoiets walgelijks als margarine de naam van het prachtproduct boter geven.
pi_94798884
Lol, t smaakt gewoon als halvarine. En voor t gemak noem k dat gewoon boter =) Maar k snap je punt.
pi_94832634
Ik heb ook zo'n tas maar dan van Vitatas. Ik neem hem trouwens niet iedere week, als ik weinig thuis ben sla ik over.
Vorige week had ik groene kool (gegeten met aardappels en de dag erna met penne), broccoli (ook bij de pasta gedaan), bleekselderij (soep van gemaakt), en een koolrabi. Daar heb ik nog niks mee gedaan. Ik weet ook eigenlijk niet zo goed wat.
Verder nog mandarijnen en elstar appels. Het was ¤7,50
Bleekselderij, groene kool en koolrabi koop ik nooit. Het zorgt er dus wel voor dat je varieert in groente en fruit.
pi_94837227
Hmm dat klinkt ook aantrekkelijk! Even verder zoeken naar details.. thanks!
pi_94837427
Kun je die gewoon afhalen of moet je die ook bestellen vooraf?
pi_94845026
Om even terug te komen op veganistische lunches om mee te nemen... ;)

Check deze geniale post op OhSheGlows.com! Wat je zoal aan lekkers mee kunt nemen als je een dagje gaat hiken! Ik wil ook wel met haar in een bos verdwalen, zeg! O+

Chili, knoflookbroodjes, ceasarsaladespiesjes, chaithee, snacks.. En dan is die blogster ook nog zo mooi! :9
Dat is wel even andere koek dan van die bleke, zure types die ik altijd boodschappen zie doen in natuurvoedingswinkels! >:)

Ik weet zeker dat minstens driekwart van de kerels hier maar wát graag alles met smaak zouden opeten dat zij ze voorschotelt! ~O>

Ik zou bijna zin krijgen om er zelf vegan van te worden.. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_94845390
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:11 schreef minilot het volgende:

Check deze geniale post op OhSheGlows.com! Wat je zoal aan lekkers mee kunt nemen als je een dagje gaat hiken! Ik wil ook wel met haar in een bos verdwalen, zeg! O+

Chili, knoflookbroodjes, ceasarsaladespiesjes, chaithee, snacks.. En dan is die blogster ook nog zo mooi! :9
Dat is wel even andere koek dan van die bleke, zure types die ik altijd boodschappen zie doen in natuurvoedingswinkels! >:)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik weet zeker dat minstens driekwart van de kerels hier maar wát graag alles met smaak zouden opeten dat zij ze voorschotelt! ~O>

Hahaha ja je ziet inderdaad wel van die "bleke zure" mensen in de natuurvoedingswinkel rondlopen. Die echt het stereotype veganist moet voorstellen, geitenwollen sokken en al! Da's ergens wel jammer ook, want het imago van veganisten is al niet zo bijzonder goed :P Dan is OSG een gewéldig voorbeeld van hoe het wel moet ^^

Bedankt voor de tips! Het ziet er echt super lekker uit, met name de chili en de spiced lattes! Die gaan we eens proberen, denk zelfs nog thuis ook! :P
pi_94845987
quote:

Alleen als zij al die spullen meesleept. Ik zou ook een extra grote rugzak kopen als ik haar was, beter voor je rug. (alhoewel, voor die 7 miles...)
Die broodjes zien er erg lekker uit
pi_94847157
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 10:48 schreef computergirl het volgende:

Alleen als zij al die spullen meesleept. Ik zou ook een extra grote rugzak kopen als ik haar was, beter voor je rug. (alhoewel, voor die 7 miles...)
Die broodjes zien er erg lekker uit
Dat dacht ik ook. Kom op, een dikke 10 km, daar hoef je toch niet zo'n berg eten voor mee te nemen? :D Maar wel superleuk gedaan!
Ben wel benieuwd hoe ze aan vegan marshmallows komt, dat recept staat er niet bij.
pi_94848173
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Kom op, een dikke 10 km, daar hoef je toch niet zo'n berg eten voor mee te nemen? :D Maar wel superleuk gedaan!
Ben wel benieuwd hoe ze aan vegan marshmallows komt, dat recept staat er niet bij.
Volgens mij las ik dat ze die in de winkel kan kopen. Mocht je ze zelf willen maken heb ik hier een recept voor je gevonden.
pi_94858088
je kan ook bij haar pagina met recepten kijken. Dan control F en zoeken naar het recept =) Ik weet niet of t erop staat (niet gekeken) maar als t erop staat dan kun je t zo zien.
pi_95052417
quote:

-knip-

Oh mijn god wat ziet dat er goddelijk uit!!! :9~
pi_95052446
Lyriella, hoe bevalt je pakket??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')