Oe dat klinkt goed, couscous is altijd lekker =) Idee! Thnx =)
@ al het gezever: daar vraag ik niet om, dus laat het lekker =) ik laat anderen gewoon vlees eten en melk drinken, zelfs mn vriend. Ik pretendeer niet de wereld te redden met mijn eetstijl, maar het is een stuk gezonder voor milieu en mens. Je kan nauwelijks beargumenteren dat die frikandel in je lunchtijd gezond is, behalve voor de snackbar. Natuurlijk moet je ook eens genieten en dat doe ik ook zeker wel, dus ik eet niet alleen maar blaadjes sla maar ook gewoon koek en snoep, en vette hap, alleen maak ik mijn keuzes bewuster en dat is meer dan de meeste vleeseters kunnen zeggen.
Elke keuze die ik maak maakt een verschil, misschien minimaal, maar toch. Ik bepaal wat er in mijn mond komt en wat voor leven dat beest heeft gehad. Ik kan zonder vlees en vis en ook zonder melk en eieren, dus why not?? En wat betreft mijn eigen gezondheid: veganisten leven gemiddeld langer dan vleeseters. En ja, voor de gezondheid moet je B12 supplementen slikken, maar wat denk je dat er in je vlees is toegevoegd? Vlees is de laatste tijd zo hard achteruit gegaan in kwaliteit dat er vaak B12 aan toegevoegd wordt, dus waarom is dat zo slecht om het anders te doen via supplementen? En wat dacht je van je vitamine pillen? Zijn ook supplementen, dus ik zie het probleem niet. Maar goed, nu ben ik er klaar mee want iedereen valt in herhaling.
Serieuze reacties of anders je mond houden, want ik bepaal zelf welke keuzes ik maak en daar kun je me niet anders voor overtuigen aangezien ik elke keuze goed overdenk. Denken dus voor je doet.