De souplesse was niet normaal, ik ben vlugger dan mijn eigen schaduw. Die staat nu nog op m'n werk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zat er zo dichtbij en ik miste de actie. Onnavolgbaarheid.
Hiep Hoyquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Hiep hiootjes! Ik neem de tussendoor Sultana.
Vanmiddag naar het WK baanwielrennen in Apeldoorn!
Best intensief zo'n 10 a 11 uur werkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker intensief dagje dan. Of stage is relaxed, dat kan heel goed.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:59 schreef Bos81 het volgende:
5 stippen sudoku van Sanders opgelost, was me nog nooit eerder gelukt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik ken niet echt rollen van haar (of speelde ze in Dallasquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:04 schreef Bellatrix het volgende:
Elizabeth Taylor is dood. Wat een legende was zij.
Gefeli Bos, wat leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:59 schreef Bos81 het volgende:
5 stippen sudoku van Sanders opgelost, was me nog nooit eerder gelukt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat net in haar film-overzicht te kijken en The Flinstones heb ik in de bioscoop gezienquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:07 schreef Bellatrix het volgende:
De meeste hebben nooit van haar een film gezien, wat op zich wel begrijpelijk is aangezien oude films steeds minder populair worden. Maar ze was echt goed.
Pgrquote:
Ik moest er vandaag om 6 uur zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
PgrWat is er met de PI?
En moet je zo al werken?
Oh dat meen je nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moest er vandaag om 6 uur zijn.
Ben ik naar huis gestuurt omdat ze niks hadden.
Hadden ze grvdomme toch wel ff kunnen bellen.
Ook voor niks zo vroeg gegeten en gestrest om op tijd te komen![]()
Nee niet gevraagd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat meen je nietJemig, dan kunnen ze idd wel bellen ja.
Heb je gevraagd of ze de volgende keer wel bellen?
En dat is idd lekker klote dat je dan heel je avond aangepast hebt met eten en haasten.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee niet gevraagd.
Dacht er pas achteraf aan.![]()
Blegh, had me er op verheugd
Welke tijd?quote:
Oke, nu maar hopen dat het gewoon goed gaatquote:
Kan ik me voorstellen Pgr, dit is nou niet echt hoe je je verheugd op een eerste dag werkenquote:
Welterusten Bosquote:
Nee morgen, dus ik heb net even een broodje hamburger genuttig, Over drie kwartier mag ik de komende 12 uur alleen water of thee drinken. Zelf medicatie mag ik niet innemen..quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welterusten BosHeb je morgen nog dat onderzoek of was dat pas Vrijdag?
Leuk Bos, ff bijpratenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Nog even snel voor ik echt ga slapen:
Liep vanmiddag nadat ik bij de AH was geweest naar mijn fiets, stop de boodschappen in mijn fietstas. Hoor ik opeens mijn naam. Ik kijk om. Was het een oud begeleidster van vorige woonplek, die ik dus al langere tijd niet had gezien. Zij was ook tijdelijk overgegaan naar een andere locatie vanwege zwangerschap (zoontje gekregen) en een paar weken geleden weer begonnen. Even kort bijgekletst
Slaap lekker, hopelijk morgen een veel betere dagquote:
Hey Bos, hoe is het onderzoek gegaan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:18 schreef Bos81 het volgende:
En thuis. Ik heb al jaren gedacht dat ik 1.76 meter lang was. Stond ik net onder de meetlat. ben ik 1.72
Wel goed denk ik. Stelt echt weinig voor. Bloedprikken zullen de meesten van ons al weel eens hebben gehad. En zo'n ECG is ook niet echt iets bijzonders.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Bos, hoe is het onderzoek gegaan?
Ja zo'n ECG is zo gepieptquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel goed denk ik. Stelt echt weinig voor. Bloedprikken zullen de meesten van ons al weel eens hebben gehad. En zo'n ECG is ook niet echt iets bijzonders.
Ai ja. Waar ik heen ga zijn allerlei onderzoeken, dus waren er niet allemaal ouderen aanwezig.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zo'n ECG is zo gepieptHier kijken ze mij altijd wat vreemd aan als ik in de wachtkamer zit, tussen enkel 60+
Shrinking!quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:18 schreef Bos81 het volgende:
En thuis. Ik heb al jaren gedacht dat ik 1.76 meter lang was. Stond ik net onder de meetlat. ben ik 1.72
Ja blijkbaar. Dat zei een van die verpleegsters ook. Je krimpt vanaf je 25ste. Maar niet 4 cm in 5 jaarquote:
Okee. ik dacht echt dat ik die lengte had. Staat ook op mijn ID-kaartquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Roel van Velzen, Bos komt eraan!
Zonder grappen, 1.76 had ik je ook niet gegegeven.
Eerstequote:Op donderdag 24 maart 2011 11:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai ja. Waar ik heen ga zijn allerlei onderzoeken, dus waren er niet allemaal ouderen aanwezig.
Heb je dan hartklachten? of hartafwijkingen in de familie waardoor je af en toe op controle moet?
Ik moet stiekem lachen, de meeste mannen plakken altijd 4cm bij hun lengtequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Roel van Velzen, Bos komt eraan!
Zonder grappen, 1.76 had ik je ook niet gegegeven.
Vervelend lijkt me.quote:
Bij mij was dat echt niet bewust hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet stiekem lachen, de meeste mannen plakken altijd 4cm bij hun lengte![]()
Zal wel zoiets zijn als dat vrouwen er 4 kilo afhalen
Ik bedoelde jou ook niet Bosquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij was dat echt niet bewust hoor
Okee, deze keer was het denk ik wel correct. Want toen de verpleegster zei 1.72 schrok wel een beetje en werd toen toch opnieuw gemetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou ook niet BosSoms meten ze je gewoon slordig en dan weet je niet beter
Maar mannen die bewust wat centimeters plakken
Een straaltje zon, binnen op de tafelquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:35 schreef pgrferrari het volgende:
Lekker van de zon aan het genieten Pisces?
Dat is toch een prima lengte?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, deze keer was het denk ik wel correct. Want toen de verpleegster zei 1.72 schrok wel een beetje en werd toen toch opnieuw gemeten
Ja, dat laatste. Nee op zich niks met mijn lengte hoor, had ik vroeger maar beter moeten eten..quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is toch een prima lengte?Of schrok je omdat je denkt dat je iets gekrompen bent?
Leuk Vaduz, ff lekker de frisse wind erdoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga mezelf zo eens een zomerse coupe aanmeten. Heb zin om er een hoop haar af te gooien. Plus een nieuwe zonnebril zoeken.
Zit er een Brainwash bij je in de buurt.? Die vragen 'slechts' 15 euro voor een knipbeurt en ben best wel tevreden met het resultaat (bij mij dan)quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet ook nodig naar de kapper![]()
Mijn haar is nu gekrult
Ja, ik heb ze aan. De schoen met de probleemvoet heeft nu een niet buigbare zool en ik ben weer 5 millimeter langer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:25 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, is het vandaag schoenenhaaldag?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:09 schreef -Vaduz- het volgende:
een niet buigbare zool en ik ben weer 5 millimeter langer.![]()
Nee, dat kan niet en met een echo van je hart nog minderquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:33 schreef Bos81 het volgende:
Misschien een rare vraag Pisces. Als jij een ECG hebt kan dan dat met BH aan, of moet die uit. Ik kan me namelijk voorstellen dat er vrouwen zijn die daar moeite mee hebben..
Ff snel kiekenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Het bevalt tot dusver echt wel.
Ook een nieuwe zonnebril gescoord vanmiddag. Webcamfotootje op de Twitter.
Ja, ga ik altijdquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zit er een Brainwash bij je in de buurt.? Die vragen 'slechts' 15 euro voor een knipbeurt en ben best wel tevreden met het resultaat (bij mij dan)
Fijnquote:
Heb je nog stiekem figuurtjes laten 'tondeusen' in de achterkant?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Je ziet niet de hele coupe, maar a la. Dank je!
Sterretjes, van klein naar groot.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog stiekem figuurtjes laten 'tondeusen' in de achterkant?
Lekker wild, wie weet inspireer je Leco nog!quote:
De schaar erin zetten of een nieuwe coupe bedenken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:59 schreef pgrferrari het volgende:
Pisces, jij kan me vast ook wel een mooi kapsel aanmeten
Nieuwe coupe bedenkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De schaar erin zetten of een nieuwe coupe bedenken?
Bliksemschichten werd me te duur, zo zunde.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker wild, wie weet inspireer je Leco nog!
100 euro dat je dat toch niet doet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
zal ik zo bij mij de tondeuse er maar eens door heen halen op standje 1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
100 euro dat je dat toch niet doet.er is ooit bloedserieus 180 euro geboden en ik heb geweigerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Gewoon een simpel kapsel bijpunten welquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nieuwe coupe bedenken![]()
Kun je knippen dan?
Ja zie jequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is ooit bloedserieus 180 euro geboden en ik heb geweigerd
Dat zou ik in jouw geval ook niet doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is ooit bloedserieus 180 euro geboden en ik heb geweigerd
hoezo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zou ik in jouw geval ook niet doen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
geld heeft echt totaal geen waarde voor me
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
En dan is het nog steeds gewoon 'nadenken'
Okeequote:
Okeequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet en met een echo van je hart nog minderEn een cardioloog luistert ook met een stethoscoop.
Maar dat is op zoveel afdelingen in het ziekenhuis, en als je bijvoorbeeld op een OK ligt heb je niet zoveel te willen en moet je je eroverheen zetten als je daar moeite mee hebt![]()
Maar soms zijn er wel vrouwelijke artsen natuurlijk of die stagaires die onderzoeken doen.
Het is een andere vergelijking dan haar kort knippen, maar zou jij je haar tot op je schouders laten groeien (+- 2 jaar groeitijd) voor 1000,- euro?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar kun je meer geld uitslepen. Ik kijk puur zakelijk.
Moet het eerst kort zijnquote:
Maar dan zit je wel 2 jaar met kort haar, ben je nu wel geïnteresseerd?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
eerst geld innen om he te laten knippen en later om het te laten groeien zou wel mooi zijn
not by a long shotquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan zit je wel 2 jaar met kort haar, ben je nu wel geïnteresseerd?
Heb ik een ? gemist?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduz, heb jij je al gebogen over de vraag die er voor jou stond?
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is een andere vergelijking dan haar kort knippen, maar zou jij je haar tot op je schouders laten groeien (+- 2 jaar groeitijd) voor 1000,- euro?
Okequote:Op donderdag 24 maart 2011 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
O wow nee. Die gedachte dat ik dan 2 jaar nagekeken word als zijnde weirde alto maakt me verdrietig.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Jumjumjumm. Er ligt hier nog kruidkoek, straks een plakje afsnijden!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
Wat ben je toch ook een Marietje he.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik moet toch eens wat vaker iets lekkers voor bij de koffie/choco halen, ik heb er zelden iets bij. Misschien dit weekend een lekker gewoon ouderwetsch appeltaartje bakken
Wie, ik? Pisc? Zeker allebei. Of is zij de Koos.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga zo nog een uurtje borduren, dus ik denk dat Koos voorbij gaat. Marietje it is!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wie, ik? Pisc? Zeker allebei. Of is zij de Koos.
Echt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil al zeggen: dan begin ik aan mijn houtsnijwerkje. Maar dat wil ik nog leren, mijn opa kon dat zo goed.
Toch wel een Dansmarietje he ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was er altijd door gefascineerd. Maar het is iets dat er ooit nog van komt.quote:
Leuk!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was er altijd door gefascineerd. Maar het is iets dat er ooit nog van komt.
Jij bent de grootste. En het feit dat je er trots op bent vind ik zo mooi.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wie, ik? Pisc? Zeker allebei. Of is zij de Koos.
He bah nee, schorem van de bovenste plank. Mijn moeder sloeg die vroeger in elkaar.quote:
Lekker twirlen!quote:
Haha Bosquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Tot morgen. Ik had vannacht trouwens een rare droom over dat onderzoek van vanmorgen. Ik moest dus nuchter zijn, maar in de wachtkamer zat ik een grote croissant ofzo met slagroom te eten
Succes, weer voor je huid neem ik aan?quote:
Ja sorry typo, had ik zelf nog niet gezienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:36 schreef pgrferrari het volgende:
Voor je huis?
Snap niet wat je bedoeld?
Edit: oh, huid. Ja
Ja dat is wel weer zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede platen zetten ze ook vaak vooraan.
Ik geloof je niet meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb alleen iets horen blaffen vanuit een kamer. Ik ben allergisch voor honden.
Ja? Ook voor katten? Want je bent iig wel een keer bij Bella geweest..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb alleen iets horen blaffen vanuit een kamer. Ik ben allergisch voor honden.
Ik heb ze ook bijna nog nooit gezien!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
Thanks Tombo, wat leuk, ik kijk zo vaak Animal Planet en nooit komt het voorbij.
Ik heb meer dan de helft kunnen zien
Ik heb ze alleen in Dogs 101 gezien, maar dan op de site terug gekeken. Dat is heel kort.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ze ook bijna nog nooit gezien!Ben blij dat je iets gezien hebt
Ja, dit was een lang stuk!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ze alleen in Dogs 101 gezien, maar dan op de site terug gekeken. Dat is heel kort.
Erg leuk dat ik dit heb gezien![]()
Oh ik zie net wat jij morgen gaat doen, dubbele bezoekjes ook nog![]()
Eigenlijk heb je 3 visites, als je oh-oh haar eigen bups meerekentquote:
Allergie voor honden valt ook wel mee, was vroeger erger. Sommige langharige beesten kan ik nog niet goed tegen. Met katten heb ik geen probleem.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja? Ook voor katten? Want je bent iig wel een keer bij Bella geweest..
Okeequote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Allergie voor honden valt ook wel mee, was vroeger erger. Sommige langharige beesten kan ik nog niet goed tegen. Met katten heb ik geen probleem.
Die van Kally en Bella zijn cool.
Ja echt wel iets wat bij me past. Stevig maar toch met een rustig karakter.quote:
Karkater. Mooie type weer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja echt wel iets wat bij me past. Stevig maar toch met een rustig karkater.
Hoeveel soorten koekjes of producten heb je in handen gehad Bos, veel?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:57 schreef Bos81 het volgende:
Misschien wel jammer dat ik nooit bij de koffieleutjes heb gestaan, maar volgens mij werden die ook niet in Geldrop gemaakt
Neu valt mee eigenlijk alleen de ontbijtkoek, de Dubbelop, volkoren, soort van feestkoek, wat parelkandij (maar dan van eigen merk supermarkt, niet van Peijnenburg zelf).quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel soorten koekjes of producten heb je in handen gehad Bos, veel?
Is dat je nieuwe pot? Mooi zo'n glazen pot bij een plantquote:
Ja, bij de Action gehaald voor 2 euriesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat je nieuwe pot? Mooi zo'n glazen pot bij een plant
Lekker Vaduzquote:
En test je ze dan een keer zelf of gewoon tijdens het werk een keer eentje meeplukken?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neu valt mee eigenlijk alleen de ontbijtkoek, de Dubbelop, volkoren, soort van feestkoek, wat parelkandij (maar dan van eigen merk supermarkt, niet van Peijnenburg zelf).
Ja (het is wel inmiddels drie jaar terug dat ikdaar werkte) ZO af en toe pakte ik wel wat koek ja. Maar dan was het wel al koek dat niet meer in het productieproces zat het zij dat het randen waren of koek met te veel gaten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En test je ze dan een keer zelf of gewoon tijdens het werk een keer eentje meeplukken?
Maar dan moet het warmwatersysteem het wel goed doenquote:
O nom nom nomquote:
Wat heb jij gegeten Bos?quote:
Krokante kipschnitzel van den Aldi. Prei (zo'n groente-idee zak van de AH) en gebakken gekruide aardappelpartjes.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heb jij gegeten Bos?
Ik heb echt de zomer(tijd) in m'n bol, ik zie dat het nu nog licht is en nu had ik wel een ijsje gelust
Ik heb nooit ijs in huis, misschien wat schepijs halen deze week.
Bij zus en vriend geweest neem ik aan?quote:
Okee. Hoe jong wordt ze (donderdag toch, zo uit mijn hoofd?)quote:Op zondag 27 maart 2011 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, voor de verjaardag van zus, wat familie over de vloer daar.
Ja, ik heb wel eens oude foto's gezien van haarquote:Op maandag 28 maart 2011 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Pisc, wist je dat Marilyn Monroe rood haar had van zichzelf?
Oh jaaaaaaa hét momentje van de Maandagquote:Op maandag 28 maart 2011 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok! Het was nieuw voor mij, ik voel me nu meer verbonden.
Aldi achter de rug, eerst even werken en dan zet ik de tweets klaar.
Dat is nog eens leuk, een concert gewoon op de Maandagquote:
Ja. lekker. Even mezelf dadelijk los laten gaan, mag ook wel na de training van netquote:Op maandag 28 maart 2011 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is nog eens leuk, een concert gewoon op de Maandag
Leuk, dat is het fijne van een concertquote:Op maandag 28 maart 2011 15:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. lekker. Even mezelf dadelijk los laten gaan, mag ook wel na de training van net
Training was wel pittig, Zeker omdat ik na de pauze het middelpunt was. Nee, ik ga alleen. Lukt me denk ik wel. Ben al zo vaak alleen naar PSV geweest dus...quote:Op maandag 28 maart 2011 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk, dat is het fijne van een concertHoe was de training? En ga je nog met iemand naar het concert of ga je alleen?
Ja, dat hadden ze ook gedaan met een oud begeleider toen die ging trouwen. Die had zijn vrouw beter leren kennen in de effenaar. Dus hadden sommige een shirt aan met Effe naar het altaarquote:
Natuurlijk lukt je dat!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Training was wel pittig, Zeker omdat ik na de pauze het middelpunt was. Nee, ik ga alleen. Lukt me denk ik wel. Ben al zo vaak alleen naar PSV geweest dus...
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat je de training doorstaan hebt. Leer je echt van, in het middelpunt staan.
Ja. ik heb ook wat opdrachten voor thuis mee gekregen. Maar zo gaat dat in die training. Als je ergens mee zit, kun je het in de groep gooien en dan wordt dat besproken. VOornamelijk vanuit je gedachtes wordt er dan gewerkt.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is echt grappig.
Goed dat je de training doorstaan hebt. Leer je echt van, in het middelpunt staan.
Nee. als ik de fiets pak ben ik er denk ik wel in 5 minuten. Maar ik ga waarschijnlijk lopend, Dat schat ik op zo'n 20-25 minuutjes. Het is vlakbij het station. Vaduz en Bella weten wel hoe dicht ik bij het station woon.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natuurlijk lukt je dat!Hoe lang ben je onderweg, tis niet heel lang reizen toch?
Ik heb ook wel eens een concert alleen gepaktSoms kon niemand mee, omdat het ook op een doordeweekse werk/schooldag was. Soms vond ik het wel leuk een keer ff alleen de hort op te gaan. En uiteindelijk draait het toch om het concert zelf als je daar bent.
Klinkt goedquote:Op maandag 28 maart 2011 15:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. ik heb ook wat opdrachten voor thuis mee gekregen. Maar zo gaat dat in die training. Als je ergens mee zit, kun je het in de groep gooien en dan wordt dat besproken. VOornamelijk vanuit je gedachtes wordt er dan gewerkt.
Lekker zeg, 5 minuten fietsenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. als ik de fiets pak ben ik er denk ik wel in 5 minuten. Maar ik ga waarschijnlijk lopend, Dat schat ik op zo'n 20-25 minuutjes. Het is vlakbij het station. Vaduz en Bella weten wel hoe dicht ik bij het station woon.
Nee, doe ik met PSV ook. is ook ongeveer die afstand. Maar mijn broer is er de laatste keren ook bij geweest. Hij zet zijn auto dan bij mij in de straat (volop parkeergelegenheid) Dus dan lopen we gezamenlijk heen en terug. Zitten wel niet naast elkaar in het stadion.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker zeg, 5 minuten fietsenEn 20 min. lopen is ook niet verkeerd
Nee, klopt. Eerst heb je nog wat restaurants, de ECI winkel enzo. En dan heb je de Effenaar inderdaad.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef Bellatrix het volgende:
De Effenaar is dan ook niet heel ver, ligt gewoon links van het station dan toch.
Ik zit even te denken of ik er wel eens ben geweest, ik ben vaak in Eindhoven wezen stappen, maar daar volgens mij niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt. Eerst heb je nog wat restaurants, de ECI winkel enzo. En dan heb je de Effenaar inderdaad.
Het is dichtbij/het verlengde van de Dommelstraat, daar zitten ook wat kroegjes. Komen meestal de wat oudere jongeren of de 30+ers zoals wij. De echte jeugd en rotzooi zitten meestal op Stratumseind.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit even te denken of ik er wel eens ben geweest, ik ben vaak in Eindhoven wezen stappen, maar daar volgens mij niet.
Ja ik zie hoe dichtbij het bij CS zit, nee volgens mij nooit geweest.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is dichtbij/het verlengde van de Dommelstraat, daar zitten ook wat kroegjes. Komen meestal de wat oudere jongeren of de 30+ers zoals wij. De echte jeugd en rotzooi zitten meestal op Stratumseind.
Zou ik terug moeten zoeken, maar of het was Muse of The Prodigyquote:Op maandag 28 maart 2011 16:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is het laatste concert dat je bezocht hebt?
Dat is in juni dacht ik. MarijkeZwolle ging ook volgens mij.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
Was Ll nou al naar Iron Maiden geweest of moest dat nog komen?
Beiden supervet!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou ik terug moeten zoeken, maar of het was Muse of The Prodigy
Oh ja, dat is in de zomerquote:Op maandag 28 maart 2011 17:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is in juni dacht ik. MarijkeZwolle ging ook volgens mij.
Nu even eten. het is al gekookt en gebakken enzo
Hiervoor voor mij niet echt een concert meer een optreden, van Day Six in The Rambler ook in Eindhoven. Iets meer dan een jaar geleden was Epica mijn laatste echte concert (ook in de Effenaar en in Maart).quote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou ik terug moeten zoeken, maar of het was Muse of The Prodigy
Ah okequote:
Ik zie het al voor me, met een doek om mijn hoofd gebonden en plumeau tussen de riem.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan swiffert Bella ze ook van de andere kant even schoon.
quote:Op maandag 28 maart 2011 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, met een doek om mijn hoofd gebonden en plumeau tussen de riem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |