De souplesse was niet normaal, ik ben vlugger dan mijn eigen schaduw. Die staat nu nog op m'n werk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zat er zo dichtbij en ik miste de actie. Onnavolgbaarheid.
Hiep Hoyquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Hiep hiootjes! Ik neem de tussendoor Sultana.
Vanmiddag naar het WK baanwielrennen in Apeldoorn!
Best intensief zo'n 10 a 11 uur werkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker intensief dagje dan. Of stage is relaxed, dat kan heel goed.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:59 schreef Bos81 het volgende:
5 stippen sudoku van Sanders opgelost, was me nog nooit eerder gelukt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik ken niet echt rollen van haar (of speelde ze in Dallasquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:04 schreef Bellatrix het volgende:
Elizabeth Taylor is dood. Wat een legende was zij.
Gefeli Bos, wat leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:59 schreef Bos81 het volgende:
5 stippen sudoku van Sanders opgelost, was me nog nooit eerder gelukt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zat net in haar film-overzicht te kijken en The Flinstones heb ik in de bioscoop gezienquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:07 schreef Bellatrix het volgende:
De meeste hebben nooit van haar een film gezien, wat op zich wel begrijpelijk is aangezien oude films steeds minder populair worden. Maar ze was echt goed.
Pgrquote:
Ik moest er vandaag om 6 uur zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
PgrWat is er met de PI?
En moet je zo al werken?
Oh dat meen je nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moest er vandaag om 6 uur zijn.
Ben ik naar huis gestuurt omdat ze niks hadden.
Hadden ze grvdomme toch wel ff kunnen bellen.
Ook voor niks zo vroeg gegeten en gestrest om op tijd te komen![]()
Nee niet gevraagd.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat meen je nietJemig, dan kunnen ze idd wel bellen ja.
Heb je gevraagd of ze de volgende keer wel bellen?
En dat is idd lekker klote dat je dan heel je avond aangepast hebt met eten en haasten.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee niet gevraagd.
Dacht er pas achteraf aan.![]()
Blegh, had me er op verheugd
Welke tijd?quote:
Oke, nu maar hopen dat het gewoon goed gaatquote:
Kan ik me voorstellen Pgr, dit is nou niet echt hoe je je verheugd op een eerste dag werkenquote:
Welterusten Bosquote:
Nee morgen, dus ik heb net even een broodje hamburger genuttig, Over drie kwartier mag ik de komende 12 uur alleen water of thee drinken. Zelf medicatie mag ik niet innemen..quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welterusten BosHeb je morgen nog dat onderzoek of was dat pas Vrijdag?
Leuk Bos, ff bijpratenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Nog even snel voor ik echt ga slapen:
Liep vanmiddag nadat ik bij de AH was geweest naar mijn fiets, stop de boodschappen in mijn fietstas. Hoor ik opeens mijn naam. Ik kijk om. Was het een oud begeleidster van vorige woonplek, die ik dus al langere tijd niet had gezien. Zij was ook tijdelijk overgegaan naar een andere locatie vanwege zwangerschap (zoontje gekregen) en een paar weken geleden weer begonnen. Even kort bijgekletst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |