Doe eens niet!quote:
Je moet deepthroaten ook aan de experts overlaten!quote:
Omdat je een vrouw bent? Snap ikquote:
Ik moet toch ooit oefenen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet deepthroaten ook aan de experts overlaten!
Dat. En dat zat ik ook nog eens met alleen maar vrouwen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent? Snap ik.
Bah! Vies kind!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat. En dat zat ik ook nog eens met alleen maar vrouwen.
Daarvoor zeker!quote:Deze zalf is in Azië reeds enkele eeuwen bekend. Daar gebruikt men de tijgerbalsem onder andere bij hoofdpijn, muggen- en insectenbeten en winderigheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Daarvoor zeker!Zit je echt nog in de leeftijd dat je moet lachen om dat soort dingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oom waarmee ik eigenlijk al jaren geen contact meer mee heb heeft zelfmoord gepleegd en is vanochtend gevonden.quote:
Jij komt eerder bij die leeftijd dan ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit je echt nog in de leeftijd dat je moet lachen om dat soort dingen?
Uiteindelijk wel gewordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
Wat een absurd vreemde kut dag eigenlijk...
Oh wat een kutnieuwsquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oom waarmee ik eigenlijk al jaren geen contact meer mee heb heeft zelfmoord gepleegd en is vanochtend gevonden.
Het is een heel dubbel gevoel... Enerzijds verdriet, maar op zich staat het zover van me af op de een of andere manier dat ik mezelf er op betrap lol te hebben en weet ik veelquote:
Tof, infographics.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik wist niet dat het eten van een banaan zo gevaarlijk was.
[ afbeelding ]
quote:*unless it's a bananaphone.
Haha ik zie die opmerking nu pasquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Tof, infographics.![]()
Ik moest hardop lachen toen ik dit las.
[..]
Ik heb eigenlijk wel zin in een radioactieve banaan nu.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Haha ik zie die opmerking nu pas
ik heb zin in een ander soort banaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:01 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zin in een radioactieve banaan nu.
Het gaat hier ook altijd over seks!quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik heb zin in een ander soort banaan
Plekje is vrijquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het gaat hier ook altijd over seks!
Naast iemand slapen geeft overigens wel minder straling.![]()
Ik moet wel eerst ter preventie jodiumtabletten slikken hoor.quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ook ons ongezonde slaap-waakritme?
Dat is hier niet van toepassing.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
tuurlijkmoet ik wel ander werk nemen of andere uren ofzo
Goedemorgen Erikje!quote:
Niet te kort he! Straks kaatst de zon op je witte knietjes en dan zie ik dat met mijn verrekijker! *Spot G_E*quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ga vandaag thuiswerken op het balkon, in de zon. En als het een beetje meezit in korte broek.
Het gaat prima.quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet te kort he! Straks kaatst de zon op je witte knietjes en dan zie ik dat met mijn verrekijker! *Spot G_E*
quote:
Hehe, dat wordt vechten!quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:14 schreef Great.Expectations het volgende:
Buiten zijn kinderen heel serieus woensdagmiddagruzie aan het maken over waar en met wie ze zullen buiten spelen.![]()
"Ik snap jouw standpunt wel, maar door jouw opstelling is het nu onduidelijk of we naar het schoolplein gaan. En dat maakt mij verdrietig."![]()
![]()
Ach welnee.quote:
Wacht even......quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:14 schreef Great.Expectations het volgende:
Buiten zijn kinderen heel serieus woensdagmiddagruzie aan het maken over waar en met wie ze zullen buiten spelen.![]()
"Ik snap jouw standpunt wel, maar door jouw opstelling is het nu onduidelijk of we naar het schoolplein gaan. En dat maakt mij verdrietig."![]()
![]()
Dit was gewoon grappig om te horen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht even......en
smileys bij kinderen? En herrie?
Wat doet die zon met jou?!
Ik vond Oost-Brabant al lastig af-en-toequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Importeer het vanuit het buitenland! Werkt heel goed.
Dat is ander soort liefde!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan ik het ook over met mijn liefde voor jou, ang.
Welnee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Importeer het vanuit het buitenland! Werkt heel goed.
Budel is geen Oost-Brabantquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vond Oost-Brabant al lastig af-en-toe
Bedankt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Budel is geen Oost-Brabant
Da's bijna Limburg bijna België het zuiden van Noord-Brabant!
Da's dan ook wel weer heel apart volk!
And then you jizzed in your pants?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:30 schreef Ang3l het volgende:
Is het de lente?
Is het de 3 maanden geen sex?
Ik kwam "mijn hetero" tegen in de AH XL en hij sprak me aan.... godDAMN wat blijft die vent geil zeg!
Ben je ook een buitenlander?quote:
Omdat het geen antwoord kreeg ondertussen wel jaquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Bijna, ik woon tegen de Belgische grens.
Ik ook.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Bijna, ik woon tegen de Belgische grens.
Je hebt een nieuw slachtoffer gevondenquote:
Ik maak geen slachtoffersquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw slachtoffer gevonden?
Nou, ik vind mezelf wel een slachtoffer toen je er met een vriend van me vandoor gingquote:
Je kunt als Vlaming toch ook bij de Belgische grens wonen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm, is lezen dicht bij de grens moeilijker?
I did what!?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik vind mezelf wel een slachtoffer toen je er met een vriend van me vandoor ging!!!!
Het waren zeker je bijzondere lippen die in zijn hoofd zijn blijven hangenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:14 schreef Steve het volgende:
Ik word net door iemand aangesproken die me herkende van Extrema.Zonder dat wel elkaar toen gesproken hebben ofzo.
Bijzonder..
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Het waren zeker je bijzondere lippen die in zijn hoofd zijn blijven hangen.
Ja, Pann on tour in Tilburg enzoquote:
Ja, nou ja, je maakt weer kans nu hoor... volgens mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, Pann on tour in Tilburg enzo!
Te laat, ik heb al iemand anders! Nou ja, ik probeer iemand anders te krijgen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, nou ja, je maakt weer kans nu hoor... volgens mij
Ja, en dan is het mijn schuld enzo!?!?!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Te laat, ik heb al iemand anders! Nou ja, ik probeer iemand anders te krijgen.
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, en dan is het mijn schuld enzo!?!?!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Vond?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vond Oost-Brabant al lastig af-en-toe
Nice!quote:
Dat zou nog veel beter zijn als je dat samen met je grote liefde kon nuttigen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
Liefde is zo overschat, doe mij maar een lekker lamsrack met honingsaus of coquiles, chocoladetaart en een goed glas wijn buiten op een mooie zomeravond, veel beter
Trevor Wright in de film Shelter.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie is het? Jij? Of een dude waar je verliefd op bent![]()
?
Wrijf het er maar in.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo'n verschil met de werkelijkheid is dat toch niet?
tumbleweedquote:
Ik zie niks anders?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hehe.![]()
Wat vinden we van mijn nieuwe UI? Gay of niet?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan ben je bijna een adolescent meisje.
Ik zie het serieus nu pas na fanatiek F5'en...quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
![]()
Ik ga slapen trouwens, ik begin volgens mij een muisarm te krijgen.![]()
Slaap ze.
keeeejquote:
Alleen het begin al dat ze onder het asfalt vandaan komen kruipenquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mamma is boos was wel een leuke sequel.
En Adelheid Roossenquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alleen het begin al dat ze onder het asfalt vandaan komen kruipen
Ik ga volgende week vrijdag. Ben heel benieuwd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 07:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
mensen ga de schitterende voorjaarsontwakingen van springawakening zien
Hij is erg mooi, op de verkrachting van I don;t do sadness na. En af en toe wat te populaire en platte vertaling (Kom laaf je aan mijn room.... whut?! Seriously?!)quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:24 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ga volgende week vrijdag. Ben heel benieuwd.
He, ik ook!quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben er wel eens wat gaan drinken. Dat dan weer wel.
i wish! kan ik eindelijk dat mega geile glitterjurkje aanquote:
ik zat al te denken aan zon spotje waarin iemand stikt in een stuk plastic dat in zn soep drijft...quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Even Apeldoorn bellen, om eten te bestellen!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:42 schreef Ang3l het volgende:
Erik!
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=21199
Ze gaan de Magician's Nephew doen, dat is de prequel.... met heeeeel veeeeel Jadis!
Dat mag ik hopen ja. Anders word ik BOOS!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
! Hopelijk strikken ze Tilda Swinton daar dan wel weer voor.
Hell has no fury like an Angel scorned, darlingquote:
Ik zie hetquote:
Die is een youtube linkjequote:
Those were the daysquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
Best gek zo, zo vroeg en al klaar weer met school.
Boh, ik ben nog niet wakker denk ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Die is een youtube linkjeniet goed gecopy-paste
Huh?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heeft ie ook zo'n lange dan?
Ik dacht dat je zijn nek bedoeldequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het gaat ook altijd over seks hier.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heeft ie ook zo'n lange dan?
Leeft ie nog?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Aw..... Plukkie wilde vanuit de boom op mijn balkon springen, greep mis, en donderde zo naar beneden bovenop een kratje bier van de onderbuurman
Jah. Volgens mij wel. Kreeg mail van m'n buurvrouw die met d'r luie reet op het balkon lag en me dit ff wilde meldenquote:
Het lijkt me best apart om ineens een kat langs te zien vallenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Volgens mij wel. Kreeg mail van m'n buurvrouw die met d'r luie reet op het balkon lag en me dit ff wilde melden
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:42 schreef Steve het volgende:
Hm, mayonaise splasht best wel als je er een pot van laat vallen...
sorry dat ik trouwens weer opeens weg ging, pauze en mede-studentjes vonden het leuk om me PC uit te zettenquote:
Beter dan een pot pastasaus.... rode.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:42 schreef Steve het volgende:
Hm, mayonaise splasht best wel als je er een pot van laat vallen...
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
sorry dat ik trouwens weer opeens weg ging, pauze en mede-studentjes vonden het leuk om me PC uit te zetten
Geeft niks hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
sorry dat ik trouwens weer opeens weg ging, pauze en mede-studentjes vonden het leuk om me PC uit te zetten
Wat?! You don't judge!quote:
Goeie garp van ze!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
I don;t judge?quote:
Het was geen constatering maar een bevel!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I don;t judge?
I don;t judge?
Zie je wat je beweert?
I DON'T JUDGE?
Ik, Angel, geef geen oordeel?
Oh officer.... I broke the law.... Punish me!quote:
Handig, kun je het voor een jaar klaarmaken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga straks weer een pastasalade maken. Lekker
. Eet niks anders meer.
Ik ben niet zo van de koude pastaquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
. Eet niks anders meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Het is veel meer dan koude pasta!quote:
Lekker.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
. Eet niks anders meer.
Weet ik, maar ik hou niet zo van koude pastaquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is veel meer dan koude pasta!
Mij juist niet, want je ziet altijd maar de andere kant van zo'n Columbine incident (de jongen zelf, of de slachtoffers), en nooit de kant van de ouders die achterblijven.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het niet, zou best mooi kunnen zijn, maar ergens lijkt het ook wel een beetje cliché.
Dát gegeven is ook wel origineel, maar meer hoe het geportretteerd wordt. Al is het maar een trailer natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mij juist niet, want je ziet altijd maar de andere kant van zo'n Columbine incident (de jongen zelf, of de slachtoffers), en nooit de kant van de ouders die achterblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |