erg hè, zeg het maar niet tegen bommie, die lacht zich doodquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:19 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja zag het, ik heb wel nog dat irritante popup ding hahaha.
een kalf dat geboren is krijgt ook een dierenpaspoort. deze heet dus gerardquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:20 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Verhip er staat Gerard?
Leg uit. Alsjeblieft.
Bommie?Ik ken geen Bommie.....nooit van gehoord....komt die ook wel eens hier?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
erg hè, zeg het maar niet tegen bommie, die lacht zich dood
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
erg hè, zeg het maar niet tegen bommie, die lacht zich dood
DAT IS GAAFquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
een kalf dat geboren is krijgt ook een dierenpaspoort. deze heet dus gerard
Dit jaar is met een G volgend jaar met H dus nog 3 jaar.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:21 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
DAT IS GAAF
(mijn naam is trouwens frans ook; Jeanette....klein tipje)
zonder peuke komen we de avond niet door, dus renneeeequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
sjips, peukies op... ben ff naar de overburen voor een nieuwe pakkie tot zo
De boot naar engeland is net weg, of is dat niet de overkant die je bedoelt?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
sjips, peukies op... ben ff naar de overburen voor een nieuwe pakkie tot zo
Wat mankeert er dan aan G-Jeanette.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
Dit jaar is met een G volgend jaar met H dus nog 3 jaar.....
Ceetje is short voor Chrissy, maar Grissy kan ook best hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wat mankeert er dan aan G-Jeanette.
G-spot kan tenslotte ook.
Of Geetjequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
huh, juriën zit te twitteren dat ze joanna echt niet gaan vertellen dat d'r vriend d'r gedumpt heeft, omdat ze dan op het eerste vliegtuig naar huis stapt. Ik zeg: vertellen
[..]
Ceetje is short voor Chrissy, maar Grissy kan ook best hoor
Ik kijk nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
kijkt er trouwens iemand streams?
Gspot ... dat word de volgendequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:24 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wat mankeert er dan aan G-Jeanette.
G-spot kan tenslotte ook.
Ja was net wel grappig, Maik in de KvdW en je hoorde een vrouwenstem zeggen dat ze een medewerkster van deStem was.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
kijkt er trouwens iemand streams?
dan wordt het tijd dat ik eens even ga kijkenquote:
SuperKokje!!!!quote:
dfaar issie weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |