wie zijn jullie dan ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
we zijn maar aan het twitteren geslagen
*tikt een eitje
Ik zei dus dat ik via tweetdeck ook geen mensen kan toevoegen, dan open ik maar twitter om het te doen, is er dus wel een manier voor?quote:
truste Maryquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
ik ga mijn nestje in... twitter ze nog lekker voort
![]()
doei doei![]()
Ik vroeg wie jij was op twitter!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik zei dus dat ik via tweetdeck ook geen mensen kan toevoegen, dan open ik maar twitter om het te doen, is er dus wel een manier voor?
hier kan het wel gewoonquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik zei dus dat ik via tweetdeck ook geen mensen kan toevoegen, dan open ik maar twitter om het te doen, is er dus wel een manier voor?
blijkbaar wel, maar ik weet 'm nog niet, hahahahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
trustequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
doei doei![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
doei doei![]()
Tsss, je had me al op twitter.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vroeg wie jij was op twitter!
huh? wie ben jij dan?quote:
Dat doet me aan Jerry MacGuire denken...quote:
Dat zegt hij tegen iedere vrouwquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:26 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Vorige week riep je op Twitter nog dat ik blootsvoets in de keuken moest.....
Wat zij zegt!quote:
Bommert heeft altijd wel iets aan te merken op de vrouwen in z'n lijntjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ook dat ik met mijn rechteroog in mijn linkerbroekzak kan kijken? Dat roep die ook namelijk.
Was me nog niet opgevallen........(kruist vingers achter der rug)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bommert heeft altijd wel iets aan te merken op de vrouwen in z'n lijntje
echt? wie ? ikke? tsssk!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bommert heeft altijd wel iets aan te merken op de vrouwen in z'n lijntje
Ohwja, jij hebt nu ruzie met cynthiaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
blijkbaar wel, maar ik weet 'm nog niet, hahahahaha
Wie Ceetje??? Dat kan niet......dat geleuf ik niet...Ceetje is de liefste hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja, jij hebt nu ruzie met cynthia
You know you do....quote:
heeft ze ook iets te doenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
bommie regelt werkelijk allus!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wie Ceetje??? Dat kan niet......dat geleuf ik niet...Ceetje is de liefste hier.
Absoluutquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef bollokus het volgende:
mompelt iets van meisjes plagen kusjes vragen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:32 schreef flugeltje het volgende:
Of help ik nu je zorgvuldig opgebouwde reputatie om zeep bommie?
volgens mij is pissed op jou, ietsiepietsiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga daar vooral mee door, zit ik eens aan de zijlijn. Giet er maar drank in de verdoving is uitgewerkt!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:32 schreef flugeltje het volgende:
Of help ik nu je zorgvuldig opgebouwde reputatie om zeep bommie?
klein beetje maarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij is pissed op jou, ietsiepietsie![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt eraan wie jij bentquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:34 schreef MissJ.24 het volgende:
Grappig, ik volg nu iemand op Twitter, die komt van hier, maar ik heb geen idee? Ben jij dat Flugeltje?
ik gok iets met miss jquote:
Zet dan ook gewoon je twitterlink in je profiel!quote:
Dan volg ik jou niet volgens mij...quote:
Oooh Bommie gooit weer een rel neer, arme Cynthia,ze wilde net der haar wassen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:36 schreef bollokus het volgende:
@Berremans72 Gast, op gevalletjes als jij ga ik niet eens meer serieus in. En ik ga me al helemaal niet tot jou Fok niveau verlagen. #sstnl
SST_Cynthia 3 minuten
more retweet favorite reply
![]()
ik volg jou wel volgens mij maar ik snap er nog niet zo veel vanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan volg ik jou niet volgens mij...
ze begon eerder op de avond al te happen over de afwasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Oooh Bommie gooit weer een rel neer, arme Cynthia,ze wilde net der haar wassen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Oooh Bommie gooit weer een rel neer, arme Cynthia,ze wilde net der haar wassen.
Nee via dm uitgezocht. Nou we komen er wel achter wie het is hier hahaha.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan volg ik jou niet volgens mij...
Ik jou nu ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:38 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik volg jou wel volgens mij maar ik snap er nog niet zo veel van![]()
irritant had ik van de week ben ik van ellende maar naar bed gegaanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:40 schreef MissJ.24 het volgende:
Verdomme niet genoeg te roken in huis, de oudste komt zo uit zijn werk, misschien heeft die nog wat te roken.
heb altijd een slofje voorraadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:42 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
irritant had ik van de week ben ik van ellende maar naar bed gegaan
ik heb ook altijd zat op voorraadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:42 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
irritant had ik van de week ben ik van ellende maar naar bed gegaan
quote:
donequote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:44 schreef versabommie het volgende:
Als nou even iedereen hier iets tweet met de hashtag (HESJTEK /bartjemode) #foksc dan flikker ik wel een list in elkaar net zoals die klapjostislijst enzo
opvoeden is het andere woordquote:
quote:
Ik heb wel een twat account hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een hestek kan ik zellufs nog joh, niet in paniek raken !
Een Twat!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Ik heb wel een twat account hoor, ga ik net als met mijn fok account lekker 5 jaar mee wachten tot ik hem echt ga gebruiken
op dat linkje in z'n tweet klikken, en dan op follow drukken (dus neit op de rode knop deze keer)quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Een Twat!!!![]()
![]()
BOMMIe, hoe follow ik nu die list want ik follow jouw al?
heb je die link niet voorbij zien komen? ik tweet hem wel, hoef je dan alleen op te klikkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Een Twat!!!![]()
![]()
BOMMIe, hoe follow ik nu die list want ik follow jouw al?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:52 schreef Ceetje.. het volgende:
Bom, noem de list maar de Twatters, kan piet ook mee doen
Ze fikken de marshmellows af.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
gebeurt er eigenlijk nog iets bij de buren?
ja, je followt allang, ik zie je toch in die listquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:56 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ze fikken de marshmellows af.
En ik denk dat ik al follow nu. Hoop ik. Denk ik, echt.
STALKER!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:56 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ze fikken de marshmellows af.
En ik denk dat ik al follow nu. Hoop ik. Denk ik, echt.
Dialect Allert!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
list op twitter effe #foksc twatteren en je heurt er ook bij
Hiero Piet, klikken = volgen: Twitterlink voor slowchat gebruikersquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik snap er weinig van nog, even resume, als ik iets Twitter wat niet met Fok te maken heeft komt het dan ook in die lijn?
Yeps!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik snap er weinig van nog, even resume, als ik iets Twitter wat niet met Fok te maken heeft komt het dan ook in die lijn?
die kun je nu gewoon DM naar me sturenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hmmmmm
*maakt notitie geen geile dingen meer twitteren...
Ik heb jou nog niets zien twitteren ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
die kun je nu gewoon DM naar me sturen
dat dus voor als ik het ooit van plan wasquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hmmmmm
*maakt notitie geen geile dingen meer twitteren...
wel hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niets zien twitteren ?
Juist omdat je dan via search die hestek foksc kan zoeken......die snap ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps!![]()
zo ziet iedereen alle tweets ook buiten sst .. dat is twitterMaar zo'n list is foksc lui te scheiden van andere tweets.. maakt twitter al een stuk kleiner
jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:58 schreef MissJ.24 het volgende:
doe nog eens naar #foksc ?quote:
heb het heb protected tweets, just a momentquote:
Protected tweets....dat klinkt kinky.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb het heb protected tweets, just a moment
heb je gelijk in de list gemiktquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Protected tweets....dat klinkt kinky.
(zal de verdoving nog zijn)
hmz ik stonk er dus in!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hiero Piet, klikken = volgen: Twitterlink voor slowchat gebruikers
nu doetie het wel denk ikquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Lessen Tweetdeck met Bommie.
Denk toch dat je soft word Bommie.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Maar ik heb Petraa iig op de idiot link laten klikkenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:13 schreef MissJ.24 het volgende:
duhh!!!!!! ben je nou blij?? Wat is jou tweetnaam???quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar ik heb Petraa iig op de idiot link laten klikken
Yup you did.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar ik heb Petraa iig op de idiot link laten klikken
@godsgiftaandenvrouwquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:15 schreef petraa het volgende:
[..]
duhh!!!!!! ben je nou blij?? Wat is jou tweetnaam???
nee maar je hebt wel tweetdeck voor ipad.. kun je lekker twatteren en twutterenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:17 schreef pietpaniek het volgende:
Ik doe twetter met ipad das niet twotdeck toch
daaag Pietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef pietpaniek het volgende:
Morgen verder![]()
![]()
Daag vriendjes en vrieninnetjus
Dag Piet, lekker dromen over Twats en Twits.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef pietpaniek het volgende:
Morgen verder![]()
![]()
ook mogelijk, ga naar de apple storequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:17 schreef pietpaniek het volgende:
Ik doe twetter met ipad das niet twotdeck toch
trutse pietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:19 schreef pietpaniek het volgende:
Morgen verder![]()
![]()
truste Miss J en sterkte met je tandjesssssquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:23 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik ga ook slapen, ben niet gezellig nog. Tot morgen alle!!!![]()
![]()
slaap lekker miss Jquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:23 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
Ben je wel eens gezellig geweest?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:23 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
me too, kutspook!quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef jesje1982 het volgende:
truste allemaal gaat ook mn bed opzoeken![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:32 schreef jesje1982 het volgende:
truste allemaal gaat ook mn bed opzoeken![]()
k ga deze nu sluiten ben nog heel ff op twitterquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
is er nou nog wel iemand hier, of is iedereen naar bed?
ben nog niet wegquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
is er nou nog wel iemand hier, of is iedereen naar bed?
Oooh, oké, ben ik niet de enige diehard hier, hahahahahaquote:
ik heb nog geen sleeptimer ingesteld........quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Oooh, oké, ben ik niet de enige diehard hier, hahahahaha
heb m'n limiet vandaag op 00.30 ingesteld, MAX
het moet wel, morgen nog een half dagje werken (en ik heb het tering druk morgen) en dan heb ik weekend, mja dan heb ik nog een huis met toebehoren enzoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb nog geen sleeptimer ingesteld........
het zal hier ook niet laat worden! morgen niet druk maar kan wel een beetje slaap gebruikenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het moet wel, morgen nog een half dagje werken (en ik heb het tering druk morgen) en dan heb ik weekend, mja dan heb ik nog een huis met toebehoren enzo
is u ook op twitter ? ik volg nu de berremans/slowchatquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:12 schreef bollokus het volgende:
ja hoor de vpn-server dus streams pleuren er hier weer uit... tijd om af te sluiten!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
is u ook op twitter ? ik volg nu de berremans/slowchat
truste Bolllll, tot morgen, op de twat of hieroquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:12 schreef bollokus het volgende:
ja hoor de vpn-server dus streams pleuren er hier weer uit... tijd om af te sluiten!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen idee, heb haar ook al een tijdje niet meer gezien. Laatste keer dat ik haar in de cos gezien heb postte ze dat ze het erg druk had maar wel mee lasquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:31 schreef Coos het volgende:
Waar is Kahaarin eigenlijk gebleven??![]()
Was toch een trouwe volgster.
moet alleen de vreetbende nog opruimen, mja, effe pauze met koffiequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:55 schreef MaryMouse het volgende:
Spooky, Ceetje en PietP goeieavond eten hier ook al op
Nog drie kwartier.... eerste commercial break .... ideaal moment voor de keukenpoetsquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet alleen de vreetbende nog opruimen, mja, effe pauze met koffieen een peuk
yep, dus tot die tijd, koffieeeeequote:Op woensdag 23 maart 2011 18:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog drie kwartier.... eerste commercial break .... ideaal moment voor de keukenpoets
quote:
hidiho halloquote:
Die hangt aan een weerballon, atoomdeeltjes te tellenquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:31 schreef Coos het volgende:
Waar is Kahaarin eigenlijk gebleven??![]()
Was toch een trouwe volgster.
Braaf hoorquote:
nee, wel een of ander programma met politieachtervolgingen. Maar geen paniek, hij gaat effe gamen, beter ook!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom niet? Er is geen voetbal hoor.
Girafe, hij had een lange nek volgens de kidsquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
Girafe, hij had een lange nek volgens de kids
leuk!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
Girafe, hij had een lange nek volgens de kids
nee, niet echtquote:
mmm dan ga ik niks terug lezenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, niet echt
oooh, toch wel, maar was ook op twattert: jo is gedumpt door haar vriendje![]()
volgens mij had je iemand daar nog pics van beloofd, voor op Gerard z'n topicquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
mmm dan ga ik niks terug lezen
ik heb net het paspoort van gerard binnen gekregen
oja, en servio probeerde mo's geheim te raden en drukte. Hij zei: monique is prostituee geweest, en dat was een bewuste keuze van haar........ hilaarischquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:06 schreef bollokus het volgende:
juist, ik zal er even een foto van maken,
ik ga eert nog ff eten daarna een bakkie!!
ik zie het, en het vuur is uit.... bven ff de filmpjes aan het kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oja, en servio probeerde mo's geheim te raden en drukte. Hij zei: monique is prostituee geweest, en dat was een bewuste keuze van haar........ hilaarisch
bewuste keuze was van servio om geen vragen daaromtrent te stellen aan haarquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oja, en servio probeerde mo's geheim te raden en drukte. Hij zei: monique is prostituee geweest, en dat was een bewuste keuze van haar........ hilaarisch
sssstquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
bewuste keuze was van servio om geen vragen daaromtrent te stellen aan haar
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:19 schreef versabommie het volgende:
HEY! COS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Beetje de SC volblaffen met streamgekudt! Kom hier voor mijn lol hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |