ditquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Goudvis_ het volgende:
Mensen die niet in Snufland wonen trouwens
dus datquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Goudvis_ het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:20 schreef Goudvis_ het volgende:
Zeer terechte antiklachtquote:
Of Antwerpen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:30 schreef Sodeju het volgende:
OW EN KOM FOKKERS WE GAAN ALLEMAAL SNEL NAAR EMMELOORD VERHUIZEN DAT STAAT NIET GEMARKEERD HUP HUP HUP
veel nederlanders , nog meer fransen, turken, marokkanen, italianenquote:
Je bent Utrecht vergeten, dat links bolwerk in het midden van het land en de Waddeneilandenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Zeer terechte antiklacht
[ afbeelding ]
Een trollende Belg, grappig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:48 schreef BlackLining het volgende:
Hollands accent, zowel noord als zuid, vind ik werkelijk verschrikkelijk, noord inderdaad nog een stapje erger dan zuid. Utrechts kan ermee door maar is ook niet al te best. Wat in het noordoosten van het land gesproken wordt is wel even leuk maar gaat me na een uur met zo iemand echt de strot uit hangen. Fries klinkt mooi maar kost me teveel moeite om te verstaan. En dan komen we bij het zuiden van Nederland, met het prachtige Brabants, Limburgs en een beetje Zeeuws.
Zachte G
Wat de neuk, die gasten aan het eind ookquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 02:48 schreef BlackLining het volgende:
Wat in het noordoosten van het land gesproken wordt is wel even leuk maar gaat me na een uur met zo iemand echt de strot uit hangen
quote:
Ik kom jouw kant op, probeer Belgisch-Nederlands te praten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 03:10 schreef Adames het volgende:
Ben het ook proberen aan te leren, dat Noord-Hollandse accent. Helaas heb ik na al die verbrande pizza's en dikke sigaren nog steeds geen keelkanker, dus die harde G blijft nog even uit.
Het ergste is dat ze in Noord-Holland denken dat hun taal ABN is. die mentaliteit...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:19 schreef Snuf. het volgende:
Wat een verschrikking is dat toch. Ik heb het over de taal van Zaankanters en Amsterdammers en ander Noord-Hollands volk
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:01 schreef Chai het volgende:
Volgens mij is Noord-Holland een van de weinige provincies waar ze normaal praten zonder een of ander debiel accent.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:07 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Het ergste is dat ze in Noord-Holland denken dat hun taal ABN is. die mentaliteit...![]()
Nee, laat mij maar lekker in westelijk Noord-Brabant wonen waar men tenminste denkt: doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
Wat weet een West-Frieslander nou over Brabant.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee echt, de kop van Noord Holland heeft toch echt een ander accent dan Amsterdam en de Zaanstreek, maar wat weet de gemiddelde niet-Noord Hollander nou over West-Friesland, die mentaliteit...
Een "West-Frieslander"? Geen idee. Een West-Fries weet echter wel wat over Brabant, dat ze bijvoorbeeld erg slecht zijn in Nederlands en over het algemeen weinig wereldkennis hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:46 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Wat weet een West-Frieslander nou over Brabant.
Die denken immers dat Nederland ophoudt onder het riool, terwijl ze niet zonder ons kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |